Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 13:29   #101
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Alle klærne jeg fikk, passet kjempefint. Veska jeg trodde var utsolgt, kom også. Jeg ble veldig glad!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 14:30   #102
Mystify
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet



Denne har jeg kjøpt...

  Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 15:02   #103
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Den virket flott, Mystify


Ser at det var ikke mye igjen på online
Men da MinaX og jeg var innom CCVest på onsdag, var det ganske mye forskjellig igjen. Jeg skal bare bli ferdig med å amme og slanke bort de siste kiloene før jeg kjøper noe nytt noe.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 15:50   #104
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg var på handletur i går kveld og stakk innom HM. Jeg kjøpte denne i svart.


Jeg kjøpte den litt på måfå, ikke gadd jeg å prøve eller noe, for tanken var at jeg kunne bruke den til jul. Men så prøvde jeg den i går kveld, og det viser seg at den fungerer som en veldig lekker kjole for gravide også!

Prövde denne i svart i dag, jeg også, og tenkte at den ville värt fin om man var gravid. Den ble i blankeste laget for meg, men satt fint. Her i Sverige ser det ikke ut til at Madonna-kolleksjonen er så populär - det var drössevis med plagg igjen av det meste.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:48   #105
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Prövde denne i svart i dag, jeg også, og tenkte at den ville värt fin om man var gravid. Den ble i blankeste laget for meg, men satt fint. Her i Sverige ser det ikke ut til at Madonna-kolleksjonen er så populär - det var drössevis med plagg igjen av det meste.

Jeg synes det var et herlig stoff! Faller kjempefint over valkene mine. Men tror det blir litt i blankeste laget om ikke den er sort ja.
Ganske liten i str. Jeg er en vanlig 36, og den passet meg (fikk den i dag) men jeg kunne gjerne hatt 38 så jeg kunne pustet ut etter en middag og da..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:50   #106
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg synes det var et herlig stoff! Faller kjempefint over valkene mine. Men tror det blir litt i blankeste laget om ikke den er sort ja.
Ganske liten i str. Jeg er en vanlig 36, og den passet meg (fikk den i dag) men jeg kunne gjerne hatt 38 så jeg kunne pustet ut etter en middag og da..

Det var et behagelig stoff, ja, men for blankt for meg i svart også. Jeg synes den var ganske "normal" i störrelsen - 34 passet fint (men så unngår jeg jo problemrumpa i denne fasongen, da).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:55   #107
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var et behagelig stoff, ja, men for blankt for meg i svart også. Jeg synes den var ganske "normal" i störrelsen - 34 passet fint (men så unngår jeg jo problemrumpa i denne fasongen, da).

Det er jo absolutt ikke en kjole jeg kan gå med til hverdags siden det er blankt i stoffet. Men i et selskap er det jo genialt med " den lille sorte".

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:59   #108
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det er jo absolutt ikke en kjole jeg kan gå med til hverdags siden det er blankt i stoffet. Men i et selskap er det jo genialt med " den lille sorte".

Det har du helt rett i. Jeg var nok litt for mye i hverdagsmodus da jeg prövde.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:38   #109
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det har du helt rett i. Jeg var nok litt for mye i hverdagsmodus da jeg prövde.

Jeg ble faktisk skuffet over disse blanke kjolene. Prøvde i sort og brunt - de hvite var for hvite - men syntes bare at jeg så konete ut.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 16:52   #110
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Prøvde skoene i dag. Tror jeg hadde dødd etter en halvtime i sånne sko. DE var høye de. Nesten så jeg følte jeg gikk i ballettsko.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 17:59   #111
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet


Har kjøpt disse av Angelique! Gleder meg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 18:25   #112
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Ser ikke ut som om tromsødamene er så opptatt av "Madonna-looken", for jeg gikk forbi en H&M-butikk i dag og der hang det stativ på stativ med Madonna-klær. Jeg skulle ha hundemat og skistaver, så jeg gikk forbi!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 03:02   #113
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Er det noen som har kjøpt skinnjakken (IKKE frakken!)? og i så fall, hvordan er den i str.? Vurderer å bestille den til svigers i Nederland ettersom jeg skal dit i neste uke.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 08:33   #114
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det noen som har kjøpt skinnjakken (IKKE frakken!)? og i så fall, hvordan er den i str.? Vurderer å bestille den til svigers i Nederland ettersom jeg skal dit i neste uke.

Øhm. De har den i butikken på hjemstedet vårt (det hang iallfall minst 5 stykker av den der forrige helg), så om ingen her vet kan du kanskje få noen til å svinge innom og sjekke for deg?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 09:13   #115
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Jeg beholder silkebuksen, den var knallfin på
Kjøpte den hvite korte jakken med belte i livet og den er super til buksene

Kjole sender jeg i retur
De var litt trang ...

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 09:19   #116
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Hvilken kjole og størrelse er det Angelique?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 09:26   #117
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hvilken kjole og størrelse er det Angelique?

Denne i str.36

Kjempefin og nydelig snitt og stoff
Jeg må ha 38

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:09   #118
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Elin: Jeg har skinnjakken og syns den er helt normal i størrelsen. Knallfin og mykt og deilig skinn. Mye jakke for bare 1500,-

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:38   #119
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Denne i str.36

Kjempefin og nydelig snitt og stoff
Jeg må ha 38

Har sett denne i flere butikker i sentrum.

Jeg ble litt skuffa over den jeg da. Syntes den så veldig HM ut. Men kan jo hende en runde med strykejernet hadde hjulpet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:42   #120
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Kjolen var veldig fin på syntes jeg, men bittelitt trang akkurat over bysten til meg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no