Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

"Menn som hater kvinner"

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 21:39   #21
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Jeg elsket den første, og er like betatt av den andre.


Sist redigert av Agurke : 12-04-07 kl 09:59.
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:41   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Jeg likte begge bøkene godt! Nr 2 kanskje bedre en eneren også. Men så elsker jeg krim også og syntes det var herlig med en bok med litt annen synsvinkel enn politets.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:45   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Jeg likte den godt og syntes den var spennende. Lisbeth fascinerte meg imidlertid ikke så mye, var mer opptatt av hva som egentlig hadde skjedd, veldig spennende med billedsportracking og slikt.
Min far derimot, var uhyre fascinert av Lisbeth . Uklart om det var sexscenene eller hva. Han satt iallfall halve påsken og sa "Hun Lisbeth du, litt av en dame...."

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:00   #24
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg likte den godt og syntes den var spennende. Lisbeth fascinerte meg imidlertid ikke så mye, var mer opptatt av hva som egentlig hadde skjedd, veldig spennende med billedsportracking og slikt.
Min far derimot, var uhyre fascinert av Lisbeth . Uklart om det var sexscenene eller hva. Han satt iallfall halve påsken og sa "Hun Lisbeth du, litt av en dame...."

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:06   #25
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg likte den godt og syntes den var spennende. Lisbeth fascinerte meg imidlertid ikke så mye, var mer opptatt av hva som egentlig hadde skjedd, veldig spennende med billedsportracking og slikt.
Min far derimot, var uhyre fascinert av Lisbeth . Uklart om det var sexscenene eller hva. Han satt iallfall halve påsken og sa "Hun Lisbeth du, litt av en dame...."




Konge!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:08   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Det hører med til historien at min far er en meget tradisjonell mann i slutten av 50-årene, godt gift med min mor, har neppe hatt noen andre enn henne noen gang, landbruksutdannet og jobber i den retning og rimelig konvensjonell på alle måter .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:28   #27
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg likte den godt og syntes den var spennende. Lisbeth fascinerte meg imidlertid ikke så mye, var mer opptatt av hva som egentlig hadde skjedd, veldig spennende med billedsportracking og slikt.
Min far derimot, var uhyre fascinert av Lisbeth . Uklart om det var sexscenene eller hva. Han satt iallfall halve påsken og sa "Hun Lisbeth du, litt av en dame...."



Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 07:00   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Menn som hater kvinner"

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg likte begge bøkene godt! Nr 2 kanskje bedre en eneren også. Men så elsker jeg krim også og syntes det var herlig med en bok med litt annen synsvinkel enn politets.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no