Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 10:10   #61
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Jeg har rosa Disney Crocs!

Mulig du så oss Jessica. Vi hadde alle oss 5, på oss hver sin Crocs på ferien! :P

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 13:17   #62
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs

For Jonas på 4 år, er det ingenting som er bedre enn crrrååååks. Crocks med Lynet, Sally og Bill på som pynt er vist himmelriket. Han nekter plent å gå i annet enn crocks. Så det er tydelig at de er gode å gå i, samt at de er lettere å ta av og på enn andre sko.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 23:43   #63
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs

Det kan hende de er gode å gå i, men de kommer aldri til å komme på mine føtter. Jeg har ikke blitt frelst og kommer ikke til å bli det. Jeg klarer ikke å se hva som er fint med dem, selv om de er fargerike osv. Der er og blir, i mine øyne, STYGGE. Ser ut som om folk kommer gående med store, fargerike flytebrygger på beina. Mary Jane-modellen kan KANSKJE gå an.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no