Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 11:44   #21
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Jeg også

Ellers ligger det hvit skinnjakke, solbriller, hvite jeans, sort kjole med puffermer, sort kort blazer, sorte nikkers, hvitt smalt lærbelte og naturhvit halternecktopp i pakken til meg.

Blazer/nikkers i sort









(Har ikke råd til alt sammen, så jeg håper det blir enkelt å velge ut... )

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--

Sist redigert av kiddo : 22-03-07 kl 12:46.
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 11:44   #22
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Snille mannen min kjører og kjøper en til meg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 11:48   #23
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Vel, jeg shoppet og jeg shoppet...men hva skjedde? Joda, jeg hadde vært inne over en time så av sikkerhetsgrunner ble jeg slengt ut.
Var akkurat ferdig og klar til å gå til kassen!
Ok, det var de pengene spart, nekter å gå inn igjen!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:16   #24
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Noen ganger er det en fordel å sitte på jobben med superraskt nett jeg handlet for alt for mye penger, så det er mye mulig jeg slenger noe ut på "selges" etterhvert Her er et utvalg:
Veske i sort

Solbriller i sort og hvit
Belte, sort og hvit

Kjole

Og en topp.
+ mer. Jeg får prøve når det kommer hjem til meg, så sender jeg enten tilbake eller selger det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:26   #25
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Jeg la den lille vesken i handlevogna mi, men da jeg kom til kassa, var den plutselig utsolgt. Da ble jeg litt sur. Men jeg har jo en del som ligner, for å si det sånn, så det er ikke noen krise. Hehe.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:29   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Denne kjøpte jeg! Gleder meg vilt.
(selv om den nok gjør seg uten hengemage )


__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:32   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Solbriller i sort og hvit
Belte, sort og hvit

Kjole

Og en topp.
+ mer. Jeg får prøve når det kommer hjem til meg, så sender jeg enten tilbake eller selger det.

Nydelig den toppen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:33   #28
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

jeg sluttet klokken 10 på skolen i dag og løp hjem for å bestille en kjole som jeg skulle bruke i brylluppet til min bror. også hang hele siden seg opp og da jeg endelig kom inn igjen så var min størrelse utsolgt. Jeg er kjempe sur og akkurat nå så er jeg så barnslig at jeg ikke unner NOEN at de fikk tak i noe..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:39   #29
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Hvilken kjole ville du ha da?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:40   #30
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Den Beigebrune med litt rysjer på armene. Alle klærne i 44 ble jo nærmest revet bort.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:41   #31
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Det var kanskje ikke så mange av hvert plagg, det gikk jo ganske fort. Kanskje de har igjen i en butikk om du går litt snart?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:43   #32
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Jepp jeg skal ned i byen nå og se om jeg får revet til meg en .. (ser for meg brudekjolesalg-scene i en film jeg så en gang)

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:47   #33
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Da holder jeg meg hjemme, bare sånn i tilfelle!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:54   #34
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Noen som har kjøpt i 38 og synes den ble for liten/stor/stygg, så er jeg veldig interessert i å kjøpe fra dere altså.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:52   #35
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Noen som har kjøpt i 38 og synes den ble for liten/stor/stygg, så er jeg veldig interessert i å kjøpe fra dere altså.

Denne kjøpte jeg i sort. Greit å ha en sort penkjole tenkte jeg.. Men jeg kjøpte 36. Håper de ikke er døøøds små i str.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:08   #36
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Ja, jeg synes den er aldeles nydelig. Sort er egentlig også aktuelt om noen har kjøpt det.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:30   #37
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Jeg tror lett man ser litt småsjuk i den fargen på kjolen, derfor jeg valgte sort også...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 15:05   #38
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Hver gang jeg leser denne overskriften, leser jeg: Madonna-kolleksjonen ... STOPPET!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 15:09   #39
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Altså - atte - ehhh.. Det er så veldig masse igjen av sånne derre Madonna-klær på H&M på Hamar........ sånn atte dere vet det lissom. Jeg har ikke anledning til å legge ut - hvis ikke kunne jeg handlet for dere, men kanskje de sender i oppkrav?

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 15:46   #40
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet


Jeg kjøpte denne i dag, sammen med en sort og hvit kjole (som jeg ikke finner bilde av på nett....


Visste ikke at kolleksjonen ble lagt ut i dag jeg og dumpet tilfeldigvis innom H&M kl. 11 i dag . Litt flaks skal man ha .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no