Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvordan går det an å like disse bøkene?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 14:52   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Alt av Paulo Coelho, Jan Kjærstad og Erlend Loe, for å fatte meg i korthet.

Kan signere deg her..

Jeg er ganske sånn altetende innenfor bøker. Har lest to av Paulo Coelho, og synes de var oppskrytt..
Loe fenger meg heller ikke.
Likte Halvbroren av Lars Saabye Christensen, men det er også den eneste jeg har likt av han .

Og i motsetning til Scarlett likte jeg BÅDE DaVinci Koden og Vindens skygge


Det er litt facsinerende å se, at enkelte deler stor glede av noen bøker, men ikke andre?

Jeg er jo en krimelsker, og kan ikke skjønne at folk ikke fenges av Mankell sine bøker, eller Stieg Larsson.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 14:54   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Silmarillion. Den er nett som 3. Mosebok eller hvilken av de mosebøkene de nå var igjen som handler om alle disse slektene. Den slet meg ut ...


Nei, nei. Pust dypt inn og les HELE! Og så leser du den en gang til. Vakre boken!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:08   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Å, jeg kom på en til. T. Singer av Dag Solstad. Jeg hørte på den på lydbok på ferie, og vurderte selvmord ved henging fra øretelefoner. Før jeg kom på at jeg bare kunne slå av!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:44   #44
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Halvbroren. Alt av Herbjørg Wassmo. Ringenes herre-bøkene. Og aller verst: Kristin Lavransdatter-trilogien. Jeg er norsklærer, så den siste der er litt kinkig...

Du och jag, Stompa, du och jag (jeg er også norsklærer, og synes virkelig dette er forferdelige bøker å lese)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 16:01   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Vindens skygge var drepen. Den ble ike ferdig. I tillegg leser jeg ingen kriminalromaner.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 16:06   #46
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg trodde det muligens var meg det var noe galt med, siden jeg ikke klarte å like Vesaas. Så jeg tok like godt et fordypningsemne om ham på nordisk. Konklusjon: Fuglane er bra. Isslottet er ikke verst. Det finnes noen få gode noveller og dikt. Resten er helt håpløst.

Jeg har virkelig lidd for å komme fram til denne innsikten.

Jeg slet meg gjennom Fuglane, og kan ikke si at jeg syns det var bra.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 16:26   #47
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Vesaas er grusomt!:grøss:

Ellers er jeg stort sett altlesende, men jeg har, til nå, ikke klart å bli ferdig med Fakta om Finland av Erlend Loe. Det er litt rart, for ellers liker jeg det Loe har skrevet ...

Sagaen om Isfolket er lest fra A-Å maaaange ganger, men ikke etter at jeg ble 18. Alt til sin tid liksom. Gikk "fri" for bok på hytta i påsken( ), så da fikk jeg prøvd meg på Morgan Kane. Det er ikke noe jeg kommer til å gjøre flere ganger for å si det slik ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:06   #48
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Anne Karin Elstad skriver alt for kjedelige bøker for meg. DaVinci Koden synes jeg var utrolig skuffende.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:21   #49
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vesaas er grusomt!:grøss:

Ellers er jeg stort sett altlesende, men jeg har, til nå, ikke klart å bli ferdig med Fakta om Finland av Erlend Loe. Det er litt rart, for ellers liker jeg det Loe har skrevet ...

Sagaen om Isfolket er lest fra A-Å maaaange ganger, men ikke etter at jeg ble 18. Alt til sin tid liksom. Gikk "fri" for bok på hytta i påsken( ), så da fikk jeg prøvd meg på Morgan Kane. Det er ikke noe jeg kommer til å gjøre flere ganger for å si det slik ...

Har lest hele Isfolket mange ganger og selv om skrivingen er enkel så kommer jeg nok til å fortsette å lese serien flere ganger!!

Ikke like Morgan Kane? De syns jeg er greie bøker, lettleste og underholdende.

Jeg har ikke lest ferdig John Irving, der gutten reiser Europa rundt med moren sin, og leiter etter faren sin, en fryktelig ekkel bok.

Men jeg hadde sans for America Psycho, noe jeg vet mange andre ikke har.

Ringenes Herre bøkene har jeg lest, men kommer aldri til å gjøre det igjen eller anbefale de for noen, men likte Hobbiten boka. Filmene er også dårlige!!

Anne Karin Eldstad har 4 gode bøker, Folket på Innhaug.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:24   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Problemet mitt med Loe er de avsindig lange setningene hans og den krøkkete oppbyggingen.

Det er jo det som gjør ham morsom å lese - og det samme med Solstad. Er imidlertid enig med Canisa i at Fakta om Finland var gørr.

For å svare på spørsmålet: Marian Keyes' De desperates café og Helen Fieldings Olivia Joules and the Overactive Imagination. Kommer med mer etter å ha konsultert leselista mi.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 11-04-07 kl 17:32.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:25   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg slet meg gjennom Fuglane, og kan ikke si at jeg syns det var bra.

Den er jo nydelig!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:37   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

De desperates cafè av Marian Keyes, jeg sliter virkelig med å komme meg fremover. Skikkelig makkverk, men jeg prøver hele tiden litt til, for den må jo ta seg opp en gang, -for det er jo liksom en bestseller. Men jeg tror jeg gir opp snart, for dette er jo bare tull.

Unnskyld at jeg humrer, men nå ble jeg litt lettet over at det ikke bare er meg, Send den videre, men aldri tilbake!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:56   #53
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Innser at det var her jeg egentlig skulle skrevet "Parfymen", men som sagt i den andre tråden: jeg skjønner da godt at mange liker den, jeg gjorde det bare ikke selv.

Dette er en teit tråd egentlig. Er det bare meg som ikke har noen problemer med å forstå at andre liker bøker jeg ikke liker? Eller er det bare selvbildet mitt igjen: "jeg liker den ikke, men jeg er jo så teit at alle andre sikkert liker den", liksom?
Sukk.

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:00   #54
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker den veldig godt, men jeg innser at jeg går glipp av ganske mye av humoren og referansene.

Hæ? Går DU glipp av noe i denne? Jeg som var sikker på det bare var meg!?! (Og mamma, men hun er jeg ikke overrasket over at ikke skjønte noe. Hun likte den forresten ikke.) (litt teit sitering her, men det er altså Mestern og Margarita jeg snakker om)

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:02   #55
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Halvbroren. Traurig og dum.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:05   #56
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Innser at det var her jeg egentlig skulle skrevet "Parfymen", men som sagt i den andre tråden: jeg skjønner da godt at mange liker den, jeg gjorde det bare ikke selv.

Jeg likte den ikke heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:07   #57
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Trist som faen. Den var virkelig trist som faen.

Også en fra Karin Fossum, natt til fjerde november. For noe møl.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:14   #58
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.


Også en fra Karin Fossum, natt til fjerde november. For noe møl.

Ja, det var skikkelig teit.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:32   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Dette er en teit tråd egentlig. Er det bare meg som ikke har noen problemer med å forstå at andre liker bøker jeg ikke liker? Eller er det bare selvbildet mitt igjen: "jeg liker den ikke, men jeg er jo så teit at alle andre sikkert liker den", liksom?
Sukk.

Skjønner godt hva du mener. Jeg kunne dessuten sikkert ha fylt opp en hel tråd med tittelen "Hvordan kunne jeg like disse bøkene?" Ettersom jeg aldri leser bøker mer enn én gang, finnes det drøssevis av bøker som jeg elsket den gangen, men høyst sannsynlig ville hatet i dag. Kjærstads Jonas Wergeland-trilogi er et eksempel på dette (i alle fall hvis den er like fæl som Tegn til kjærlighet). Jeg har visst ikke alltid vært gammel og sur, og smaken har forandret seg, gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:35   #60
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det an å like disse bøkene?

Ulysses har jeg begynt på- og gitt opp så mange ganger at nå gidder jeg ikke prøve mer.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no