Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 21:42   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Tommel ned

Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

De nye flotte Tom Ford brillene mine elsker jeg

Men, jeg farger håret mitt innimellom som damer i min alder trenger å gjøre

Etter et par gangers bruk , hadde det smittet av farge på de nye flotte brillene nederst under kanten på innfatningen
Ikke noe pent syntes jeg, og fikk en lur ide .... jeg tar litt neglelakkfjerner og prøver å fa det vekk.
Det gikk kjempefint på den ene siden, men på den andre siden løste lakken på innfatningen seg opp

Nå er de IKKE fine ihvertfall

Hva skal jeg gjøre nå???

Kan en optiker hjelpe tro?

Har sendt en mail til importøren (kjenner de godt) og spurt om tips, men får ikke svar før imorgen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 21:48   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

huff. Vent på svaret fra importøren, du.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 21:49   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

huff. Vent på svaret fra importøren, du.

....spurte han om å få kjøpe et par til jeg hvis ikkedisse kan fikses.
Håper ikke han har tatt ferie, fikk ikke "mail-ferie-melding" *HÅPER*

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:18   #4
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Så kjipt! Nye briller og greier.

Håper det ordner seg.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:21   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Jeg har fikset så godt det har latt seg gjøre på hobbybasis
Har malt endel før og har mye maling.
Fant en helt identisk i fargen og reparterte
Skal ta på lakk etterpå

Når jeg har brillene på eller dytter de opp i håret feks, syns det overhodet ikke
Kun når man snur de og ser under og bak (og tett innpå) ....men jeg er så pirkete og nøye

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:25   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Uffameg, så kjedelig Angelique.

Det er nok veldig bra slik du har fikset dem, men spørsmålet er jo hvordan du vil føle deg med å gå med slike som er ødelagt og fikset på?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:33   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Jeg tror nok det går helt greit
Men, fargen på "stammen" var brun...og selve brillen er lys beige.
Så det syntes utrolig godt før malingen min

Malingen ble faktisk ganske bra
Skal lakke imorgen, og så ser jeg hvordan det blir

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:34   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Høres bra ut. Leit når det skjer slik med nye ting.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:34   #9
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Høres ut som om du halte denne vel i havn. Nå har du dine egne "Limited Edition" "One of a kind". Og så har du et tema til neste "Note to self" tråd på skravleforumet.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:36   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Høres ut som om du halte denne vel i havn. Nå har du dine egne "Limited Edition" "One of a kind". Og så har du et tema til neste "Note to self" tråd på skravleforumet.

Hihi....jeg gjør innimellom fryktelig lite smarte ting ja

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:37   #11
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Oi, du er virkelig flink med hendene. Bra rodd i land.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 23:05   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

UTMERKET REDNING som en fotballkommentator sikkert ville ha sagt.

Mine lysebrune Tom Forder tråkket jeg jo på, og de så helt fjerne ut etterpå. Men jeg bøyde og bendet på dem, og fikk dem da til å bli sånn noenlunde symmetriske. Men jeg kjenner stor forskjell når jeg har på de grå (som er like) som IKKE er slarkete - men det er det bare jeg som vet og kjenner. Lånte dem nettopp bort til en venninne i noen uker, og hun hadde ikke merket at de var vindskjeve en gang.

Så bare nyt de personifiserte brillene dine du. Som Kif sier er det bare å tenke på dem som "Signature".

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 23:38   #13
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Farger du håret hos frisøren? I så fall må du spørre etter sånne "beskyttelsesposer" til å ha på brillestengene. Det får jeg alltid så slipper jeg sitte der og lese ukeblader i halvblinde mens fargen virker

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 00:23   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Håper du har klart å fikse brillene så godt at du til slutt glemmer hele tabba!
Det er ergelig å klare å ødelegge noe man setter pris på.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 17:35   #15
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

Kriiiiiiiiiiiiiiise ja....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no