Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 22:08   #21
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Vær forsiktig Anne M... jeg stilte omtrent samme spørsmålet i en tråd tidligere i år, men få uker senere hadde jeg skaffet meg et par ... som jeg raskt gikk mye i... og noen uker etter det hadde jeg jammen meg skaffet meg et par Mary Jane også... sånn at jeg kunne våge meg utenfor husets fire vegger med dem også.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:09   #22
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Vær forsiktig Anne M... jeg stilte omtrent samme spørsmålet i en tråd tidligere i år, men få uker senere hadde jeg skaffet meg et par ... som jeg raskt gikk mye i... og noen uker etter det hadde jeg jammen meg skaffet meg et par Mary Jane også... sånn at jeg kunne våge meg utenfor husets fire vegger med dem også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:16   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs

Her om dagen så jeg en gammel mann, sikkert rundt de åtti.
Han gikk ute og spradet i knallgule crocs.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:17   #24
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Her om dagen så jeg en gammel mann, sikkert rundt de åtti.
Han gikk ute og spradet i knallgule crocs.

Min mormor på 85 har også Crocs

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:18   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Crocs er fantastisk gode og gå i, samt at de er gode sko til å gå med søppel med og sånn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:22   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Crocs

De er usannsynlig dritstygge, men du verden så deilig å gå med. Så her brukes de til alt. Begge gutta mine har crocs, og det skjer ikke at lille sparker dem av seg. Så de synes tydeligvis de er gode de også

  Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:29   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Jeg har crocs fordi de er kule først og fremst. At de er gode å gå i er en fin bonus.

Fine kan vel svært få si at de er.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:33   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Mange må jo syns de er pene og ikke bare praktiske, siden halve norges befolkning går med dem.

Til og med på nattklubb. Vel, det var en som prøvde komme inn, men fikk ikke pga crocs.

Jeg går i veldig mye som jeg ikke syns er pent. noe er kult, noe er oppsiktvekkende, noe er bare helt "blande seg inn i mengden", noe understreker humør og selvfølelse den dagen osv.

Jeg har svært få klær/sko som jeg syns er pene faktisk

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:35   #29
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Jeg er så blendet av komforten ved å gå i crocs, at jeg klarer ikke lenger å se at de er stygge .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 22:53   #30
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs



Jeg har flyttet inn i disse, tom Birkenstockene mine har fått en pause.


Disse er pene og utrolig gode å gå i.


Disse er faktisk utrolig nette.


Men disse er bare utrolig gode å gå i.
Pene er de i hvertfall ikke, men etterhvert blir man bare vant til de, og det blir helt ok.

Når det gjelder komfort har jeg aldri hatt bedre sko, og jeg har hatt og har mange

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:11   #31
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs

Som det fremgår av en annen tråd her, har jeg akkurat bestilt mitt første par Crocs. Jeg synes ikke de er spesielt pene, men det er heller ikke de åtte år gamle Adidas-slippersene (hvor sålen nå er i ferd med å sprekke opp) jeg bruker hjemme, som de er ment å erstatte.

Men jeg synes absolutt ikke de er stygge - snarere litt kule - og de skal jo etter sigende være så vidunderlig gode å gå i.

Fikk akkurat mail fra Taylorshoes.com om at de er sendt nå:



Må si jeg gleder meg litt, jeg! Jeg kommer ikke til å bruke dem på byen/på jobb/i selskap, men kjenner jeg meg rett tar det ikke lang tid før jeg er iført dem på mitt lokale handlesenter. Der er jeg ikke akkurat fin på det.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:13   #32
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Godt fottøy. Har de i gull:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 00:38   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Jeg bruker Crocs fordi de er behagelige og fordi jeg noen ganger synes det er kult å gå med knallgrønne sko på jobb.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 00:43   #34
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Jeg bruker crocs fordi de er behagelige (god demping), dessuten er jeg en slik raring som synes de er kule å se på også. Jeg gir blanke i om Bush bruker klin like mine, det er han som herma.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 07:38   #35
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs

De er behagelig og kule. Kjøpte de først og fremst for å finne ut av om de var like gode som alle sa. Jeg elsker mine Crocs, samboeren min og sønnen min har også fått seg Crocs.

Har dristet meg til barnehagen med de en gang, men der går grensen for meg. Tror jeg må kjøpe meg et par Mary Jane som jeg kan bruke offentlig

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 07:43   #36
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs

Jeg har hørt rykter om hvor gode de er å gå i. Jeg har brede, fæle halluxplattføtter, som sikkert hadde hatt kjempegodt av å gå litt i Crocs. Men personlig synes jeg de er så stygge at jeg ikke ville brukt de om jeg så hadde fått betalt for det. Helt forferdelig stygge, faktisk. På både barn og voksne. Gode gamle Birkenstock derimot!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 07:53   #37
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs

Dere som har Mary Jane's; Bruker dere dem med sokker i?
Jeg føler at det blir omtrent som å gå med sokker i sandaler?
Jeg spør fordi jeg i utgangspunktet har mest lyst på MJ, men vil ikke bruke dem uten sokker etter å ha lest at materialet Crocs er laget av kan være kreftfremkallende…

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 08:21   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs

Jeg har et par som jeg bruker på jobb, utrolig deilig å gå i.

Jeg så forøvrig en fyr som hadde dress, rosa slips og rosa crocs. Det var særdeles lekkert gitt

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 08:26   #39
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Som det fremgår av en annen tråd her, har jeg akkurat bestilt mitt første par Crocs. Jeg synes ikke de er spesielt pene, men det er heller ikke de åtte år gamle Adidas-slippersene (hvor sålen nå er i ferd med å sprekke opp) jeg bruker hjemme, som de er ment å erstatte.

Jeg synes Crocs og alt som ligner stiller i samme klasse som 8 år gamle Adidas-slippers . Utrolig stygge, og så langt fra kult som det går an.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 08:30   #40
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg synes Crocs og alt som ligner stiller i samme klasse som 8 år gamle Adidas-slippers . Utrolig stygge, og så langt fra kult som det går an.

Godt mulig de kunne betegnes som kule for to år siden (eller når det nå var de allerførste eksemplarer kom til Norge), men nå, når man kan se dem på alt fra bankfunksjonærer til barnehageansatte til småbarn til gamle damer og lærere, så er de jo omtrent like kule som Adidasslippers. Det er jo de de har erstattet, for veldig mange.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no