Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-07, 08:34   #41
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Godt mulig de kunne betegnes som kule for to år siden (eller når det nå var de allerførste eksemplarer kom til Norge), men nå, når man kan se dem på alt fra bankfunksjonærer til barnehageansatte til småbarn til gamle damer og lærere, så er de jo omtrent like kule som Adidasslippers. Det er jo de de har erstattet, for veldig mange.

Det var det jeg mente - ordla jeg meg galt??

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 08:42   #42
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Har han lik farge til mine?

Same as mine too.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 08:55   #43
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det var det jeg mente - ordla jeg meg galt??

Neida, ikke i det hele tatt. Jeg skrev det samme som deg, før jeg fant ut at du hadde skrevet det først. Så ville jeg quote deg og bare skrive signerer, men så quotet jeg og tok med meldinga mi i stedet. :ammetåke:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 15:12   #44
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs

Kreftfremkallende?

Hvor står det?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 15:17   #45
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs

Se her.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 18:52   #46
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Vær forsiktig Anne M... jeg stilte omtrent samme spørsmålet i en tråd tidligere i år, men få uker senere hadde jeg skaffet meg et par ... som jeg raskt gikk mye i... og noen uker etter det hadde jeg jammen meg skaffet meg et par Mary Jane også... sånn at jeg kunne våge meg utenfor husets fire vegger med dem også.

Du kan nå leve i troen.

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Godt mulig de kunne betegnes som kule for to år siden (eller når det nå var de allerførste eksemplarer kom til Norge), men nå, når man kan se dem på alt fra bankfunksjonærer til barnehageansatte til småbarn til gamle damer og lærere, så er de jo omtrent like kule som Adidasslippers. Det er jo de de har erstattet, for veldig mange.

Det er helt rett, de HAR erstattet slippersene.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 19:13   #47
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Det er helt rett, de HAR erstattet slippersene.

Og jeg kan bare ikke la være å si det igjen: de er like stygge som slippersene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 20:17   #48
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Og jeg kan bare ikke la være å si det igjen: de er like stygge som slippersene.

Jeg tror ikke jeg har sett noen som har vært uenig i akkurat det.
Likevel velger blant annet jeg å gå i dem i hagen og i båten. Hvorfor? Fordi de er utrolig behagelige.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 22:24   #49
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Crocs

Jeg elsker mine crocs. Jeg ser selv at de ikke er "verdens fineste sko", men de er så gode å gå i at det er fort glemt.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 00:08   #50
smbr
Fullverdig medlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 97
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Crocs

Kjøpte mine for å live opp et ellers kjedelig, hvitt sykehusantrekk. Tidligere har sokker i allslags farger og mønster vært min form for fargeklatt i jobbhverdagen (understreker at det er snakk om JOBB - til vanlig bruker jeg helst sorte sokker). Og hvis de var så gode å gå i som alle påstod i tillegg, så ville jo dette være perfekte jobbsko for meg. :kidoki:

Nå viste det seg at de faktisk ikke var så gode å bruke på jobb for mitt vedkommende - jeg fikk vondt i ryggen. Så jeg måtte ta frem de gode gamle sportssandalene mine, og Crocsene ble tatt med hjem, vasket, og nå bruker jeg de inne og rundt huset. Har aldri vurdert å ta de på meg når jeg "skal noe".

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 00:12   #51
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crocs

Jeg så en hel familie med slike da jeg var på ferie. Det så bare helt forferdelig ut.... Greit til hjemmebruk, men ikke for å gå i byen... Jeg har ikke slike og kommer ikke til å anskaffe meg det heller.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 00:40   #52
Taran
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 38
Taran har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Crocs

Mulig jeg ikke eier selvinnsikt eller estetisk sans, men jeg skjønner ikke hva som er galt med crocs. Jeg syns de er kule! Og at de er deilige å gå i er en bonus

Taran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 19:27   #53
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Hverken jeg eller mannen min har crocs. Vi har funnet en annen type sandaler fra Merrel, og de er både ok å se på, og FANTASTISKE å gå med. Og ja, jeg synes crocs er ultrastygge, selv om de sikkert er gode å gå i.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 22:29   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Jeg skulle aldri ha Crocs, men jeg kjøpte av ren nysgjerrighet etter å ha lest en tilsvarende tråd som dette.

Jeg har lyseblå Cayman.
Ja, de er dritstygge. Men du verden så gode å gå i. Først ble de brukt til innesko. Jeg kunne ikke tenke meg å ha dem ute blant folk. Etterhvert ble de utvidet til hagesko, og deretter gikk jeg gjerne en tur i nabolaget med dem. En gang ble de til og med med meg i butikken, og da hadde jeg kommet over en terskel, så på ferien i år var det det eneste jeg gikk i omtrent.

Jaja, noen kameler må man svelge. Jeg bruker dem ikke på jobb. Jeg er lærer, og det kunne sikkert vært praktisk. Men lysebl cayman sammen med et ellers normalt antrekk? Neitakk. Der går grensen. Og jeg ville ikke gått til byen i dem heller. Men man skal aldri si aldri, har jeg lært.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:34   #55
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Etter å ha reist land og strand rundt på campingplassar må eg nesten sette Crocs øverst på harrylista mi. Eller, eg har vel omtrent tilgode å sjå eit ekste par Crocs.

Mine er forøvrig raude og kjem frå EuroPris. Fine og gå i til og frå campingplassdoen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:42   #56
Taran
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 38
Taran har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Crocs

Ekte Crocs er umulig å oppdrive her hvor jeg bor. Jeg besøkte to byer i går for å finne røde eller blå Crocs i str38, men det var umulig. Den ene skobutikken sa at produsenten hadde problemer med å lage nok....

Taran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:50   #57
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crocs

Kjøpte mine fordi jeg går vannvittig mye på jobben. De er knallgode å gå i. Jeg bruker dem kun på jobben. Nå har jeg tatt dem med meg hjem i sommerferien og bruker dem kun hjemme til å gå ut og inn i hagen med. Tar dem med tilbake på jobb etter ferien. Ungene har vært sitt par og de bruker dem omtrent hele tiden. Vinterstid bruker de dem som tøfler i bhg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 08:21   #58
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg så en hel familie med slike da jeg var på ferie. Det så bare helt forferdelig ut.... Greit til hjemmebruk, men ikke for å gå i byen... Jeg har ikke slike og kommer ikke til å anskaffe meg det heller.

Jeg så også en crocs-familie her om dagen. Far og tre barn. Det eneste man så var fire par lilla, røde, gule og brune føtter som kom gående. Det så litt harry ut, ja.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 09:17   #59
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs

Jeg synes ikke de er det spor fine, og det finnes mye komfortabelt fottøy som ikke trenger å være så uestetisk.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 10:00   #60
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Crocs

Går med mine hjemme og på jobb.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no