Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bart!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 17:51   #1
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Sint!

Bart!

*borte*


Sist redigert av Kneazle : 27-11-07 kl 21:28.
  Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:52   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bart!!!

Det går vel an å nappe de ut?

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:55   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bart!!!

Jeg tror jeg hadde gått for napping, ja.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:59   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bart!!!

Eller voksing.

Jeg drar over høvelen. Det har funket utmerket i mange år. Det blir ikke verre heller.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:00   #5
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bart!!!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det går vel an å nappe de ut?

Ja, det er jo en mulighet. Men det er jo mange tynne, tynne hårstrå, da. Blir jo ikke som å nappe øyenbryna, liksom. Er så redd det skal bli rødt og stygt...

  Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:01   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bart!!!

Hva med bleke det?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:01   #7
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bart!!!

Mamman min tar barten hos hudpleier en gang i mellom. Tror de bruker elektrolyse eller liknende.

Jeg har fått noen "gammeldame-skjegghår" på haka. Det er ikke kult. Kanskje jeg får tusle til mammas bartedame og kvitte meg med dem.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:04   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bart!!!

Mine er tynne, myke og lyse.
Men jeg synes likevel ikke det er pent.

Jeg bruker som sagt høvel og vann. Og så smører jeg på en god krem etterpå. Har aldri blitt rød og sår jeg. Og jeg er rødhåret med lys hud

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:10   #9
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bart!!!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mine er tynne, myke og lyse.
Men jeg synes likevel ikke det er pent.

Jeg bruker som sagt høvel og vann. Og så smører jeg på en god krem etterpå. Har aldri blitt rød og sår jeg. Og jeg er rødhåret med lys hud


Har du barbert i mange år?

Jeg har hørt at det verste man kan gjøre er å barbere bort sånne lyse, tynne hår.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:19   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bart!!!

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Har du barbert i mange år?

Jeg har hørt at det verste man kan gjøre er å barbere bort sånne lyse, tynne hår.


Jeg har barbert i sikkert 4-5 år tenker jeg.
Det kommer jo ikke flere hår av barbering. Man kan liksom ikke stimulere produksjonen sånn. Men det vokser nok fortere ut enn ved feks voksing.
Ikke har de blitt kraftigere heller.
Det tar liksom 30 sekunder, så for meg fungerer det fint.

Jeg leste i et blad at barbering var det beste for slike småhår igjen, så "ekspertene" strides nok.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:21   #11
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bart!!!

Det finnes egen hårfjerningskrem for ansiktet. Fungerer på 5 minuttter...

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:34   #12
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bart!!!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har barbert i sikkert 4-5 år tenker jeg.
Det kommer jo ikke flere hår av barbering. Man kan liksom ikke stimulere produksjonen sånn. Men det vokser nok fortere ut enn ved feks voksing.
Ikke har de blitt kraftigere heller.
Det tar liksom 30 sekunder, så for meg fungerer det fint.

Jeg leste i et blad at barbering var det beste for slike småhår igjen, så "ekspertene" strides nok.

Nei, veksten stimuleres sikkert ikke av at man barberer, men blir ikke de hårene som kommer ut igjen tykkere og lengre? Sånn er det i hvertfall på leggene mine. De har blitt tatt flittig med høvelen i en årrekke nå, og de har blitt mye tykkere og mørkere enn de var da jeg begynte. Men akkurat det kan jo være aldersbetinget også, så hvem vet?

Jeg har forresten også lyse hår på overleppen, men det har vi jo alle sammen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:06   #13
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bart!!!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har barbert i sikkert 4-5 år tenker jeg.
Det kommer jo ikke flere hår av barbering. Man kan liksom ikke stimulere produksjonen sånn. Men det vokser nok fortere ut enn ved feks voksing.
Ikke har de blitt kraftigere heller.
Det tar liksom 30 sekunder, så for meg fungerer det fint.

Jeg leste i et blad at barbering var det beste for slike småhår igjen, så "ekspertene" strides nok.

Høvel, altså? Interessant... Og hårene føles ikke stive når de gror ut igjen heller? Selv om de blir kuttet tvers av?

  Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:09   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bart!!!

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Høvel, altså? Interessant... Og hårene føles ikke stive når de gror ut igjen heller? Selv om de blir kuttet tvers av?

Nei, de er like myke som før.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:21   #15
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bart!

Takk for tips, Guniss! Skal vurdere å prøve det til helga. Må ihvertfall ha fri dagen etter, så jeg slipper å gå ut blant folk hvis leppa mi ser ut som ei rå kjøttkake etter dette prosjektet.

  Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:21   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bart!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:55   #17
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bart!

Jeg bruker voks. Samme varmvoksen som på leggene, og en strimmel av slitt sengetøy.

Du får kjøpt kaldvoks også, men den må fjernes med olje, og da får man lett små kviser etterpå.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no