Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du parfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du parfyme?
Ja, hver dag. 40 25,00%
Ja, mesteparten av tiden. 40 25,00%
Bare i helgene eller hvis jeg skal på byen etc. 16 10,00%
En sjelden gang til mer spesielle anledninger. 32 20,00%
Maks et par ganger i året. 15 9,38%
Nei, aldri. 11 6,88%
Annet 6 3,75%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 21:59   #41
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Vanligvis bruker jeg parfyme eller au de toilette.

Nå som jeg ammer bruker jeg ikke parfyme.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:04   #42
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Ja. Bruker parfyme hver dag! Føler meg naken uten .

  Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:20   #43
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker parfryme hver dag. Har mange forskjellige som jeg veksler mellom, alt etter anledning og humør

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:36   #44
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker ikke parfyme.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 22:37   #45
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg reagerer så kraftig på overdreven bruk av parfyme hos medmennesker at jeg synes det burde innføres tiltak ala røykeloven når det kommer til bruk av parfyme.

Det er jeg enig med deg i.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 23:12   #46
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Ja, lukter likt til hverdag og fest. Brukt samme parfymen i mange mange år, en som ikke selges lenger i Norge. Har fått så mange kommentarer på at den lukter nydelig, og flere venninner/familiemedlemmer har kjøpt den uten at den lukter likt i det hele tatt på dem. Det er min parfyme, og lukter best på meg.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 23:15   #47
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Clean-dame her også. Med to varianter.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 23:18   #48
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker vel mest til sjeldne anledninger, men burde egentlig bruke det oftere. Er veldig glad i de parfymene jeg har.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 23:21   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker parfyme nesten hver dag. Men bare lette og friske dufter, og bare litt. Syns 99% av alle parfymer lukter sterkt og vondt.

I de periodene jeg har hatt baby har jeg ikke brukt parfyme. Det føltes liksom ikke riktig da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:04   #50
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Nå som jeg har en god duft så bruker jeg det stort sett hver dag.. Jeg liker litt sånn hverdagslig ren lukt , ikke overdådig.
Denne bruker jeg nå:



Lukter rent og pent.

Ja hver dag. Føler meg naken hvis jeg ikke har det på.
Denne bruker jeg også og er en av favorittene mine. Har brukt den i mange år.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:13   #51
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Bruker parfyme stort sett hver dag. Hvis jeg går uten er det fordi jeg har glemt det.

Jag och du Moria, jag och du.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 00:24   #52
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Nja, ett par ganger i året, til spesielle anledninger..

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:13   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker egentlig parfyme hver dag, men det hender at jeg glemmer det.

Snuppa likte IKKE parfyme da hun var helt liten, så jeg er spent på i hvilken grad jeg kan bruke parfyme når helt liten baby er ventet igjen om kort tid. Det er virkelig ikke noe stort offer å la være, men jeg liker å "pynte" meg litt luktmessig også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:21   #54
Kalinka79
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Drammen
Innlegg: 12
Kalinka79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

HVer dag stort sett - hvis jeg ikke glemmer det da. Og da føler jeg noe mangler. Bruker stort sett friske parfymer som L´eau díssey, gucci et eller annet, armani white, dolce gabbana light blue.

Kalinka79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:31   #55
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Hver dag!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:35   #56
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Det gjør jeg - er ikke påkledd før jeg har tatt på parfyme. Det går på ren automatikk.

  Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:35   #57
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Ja det gjør jeg

Veksler mellom disse i disse dager:



Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 00:36   #58
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Melonina, her.

Ja, hver dag.

For tiden Éclat d'Arpège - Lanvin

Jeg og. Denne er aldeles nydelig.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 07:15   #59
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Nei, aldri. Min mann er allergisk mot det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 07:55   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Ja, nå som jeg ikke ammer lenger bruker jeg parfyme mer eller mindre hver dag. Men bare en splæsj på håndbaken som fordeles utover. Jeg får fnatt av overparfymerte mennesker.

Jeg har tre parfymer som jeg veksler mellom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no