Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg er hektet på Twilight

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 22:57   #201
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Det er jeg enig med deg i. Et lite antiklimaks..

Jeg er enig jeg og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:01   #202
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å lese disse bøkene, men all hypen rundt film og bøker har fått meg til å kapitulere. Jeg håper bare ikke bøkene er altfor fjortis but then again så leser jeg kioskserier også og det kan vel ikke bli verre enn dem.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:36   #203
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh? Jeg syntes Breaking Dawn var den aller beste. Nummer 5 (Midnight Sun) på en god andreplass. Håper hun skriver den helt ferdig, den var virkelig fantastisk.

Ja, Midnight Sun var fin. Den kan jeg fint lese hele av.

For å forklare litt mer om hva jeg mente, så likte jeg de to første bøkene best: Vampyrer, kjærlighet, tap, hevn osv., den historien var bra. Så begynte maset med hva Bella skulle bli, bli litt slitsomt i nr tre, og den slutten med Vultori som kom og alt det, synes jeg var litt..for oppfinnsom. Og i nr fire synes jeg noe av driven i de andre bøkene forsvant i alt det "fantastiske" som skjedde. Litt for mange tråder, som var litt for utrolige, som skulle syes sammen, på litt for kort tid.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:40   #204
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh? Jeg syntes Breaking Dawn var den aller beste. Nummer 5 (Midnight Sun) på en god andreplass. Håper hun skriver den helt ferdig, den var virkelig fantastisk.

Jeg syntes rett og slett at Breaking Dawn manglet noe på alle områder. Fikk følelsen av at den var laget litt i hast, at den var skrevet for å skvise siste dråpen ut av serien.

Jeg har ikke lest Midnight Sun enda, har lyst til å vente til jeg vet om hun fortsetter den eller ei(hvis hun velger å skrive den ferdig vil jeg ikke lese den før den er ferdig).

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:46   #205
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg er sikkert altfor lite kresen. Men jeg storkoste meg med BD og likte den best av alle. Syntes dette med svangerskapet var uhyre festlig og spennende, og veldig kjekt å lese så mye fra Jacobs perspektiv. Og ikke minst da hun ble vampyr selv, det var jo helt rått.
Gleder meg til å se alle de tingene på film, spesielt Renesmee.

Jeg skulle egentlig heller ikke lese Midnight Sun før den kom ut i bokform, fordi jeg ikke takler å lese bøker på pcen. Trodde jeg. Jeg tenkte jeg bare skulle ta en sniktitt og leste første kapittelet, og klarte da ikke å stoppe.

Det som er så stilig med å få lese ting fra Edwards perspektiv er at han kan høre tankene til alle rundt seg, og vi får vite ganske mye om hovedpersonene via det. Jessica feks, er jo et nek av dimensjoner. Og vi får vite hvor sterkt E ønsket å drepe Bella første gangen han møtte henne på skolen, han satt og faktisk planla mordet på henne, og at han måtte drepe hele resten av klassen for å få bort alle vitnene. Vi får også vite hva som skjedde de dagene han var borte fra skolen etter å ha møtt Bella for første gang, hva familien sa til alt dette osv. Kjempespennende. Hun har planer om å skrive den ferdig, men det blir ikke på noen år enda, har hun sagt. Men da skal jeg lese den igjen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:51   #206
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Forventet egentlig å få en rød en av deg, Iset, for å ikke elske BD

Jeg kommer nok til å lese MS men skal vente så lenge jeg klarer, takler ikke helt tanken på å lese en bok som ikke er ferdig.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:54   #207
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Du fortjener selvsagt en rød, men siden det er helg ...
Boka slutter egentlig ikke på en måte som gjør at du tenker "hæ?", den slutter ganske bra egentlig. Man VIL jo lese mer, men den slutter liksom ikke midt i noe. Jeg angrer ikke på at jeg leste den, fikk utrolig mye mer innsyn i Edward og alle de andre sitt liv via den boka. Og det ble en ny opplevelse å se filmen igjen etterpå, måtte humre litt da jeg forstod hva Edward virkelig tenkte da han så Bella på skolen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 11:00   #208
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Robert Pattinson - 2013

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 11:36   #209
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Bok 5?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 14:18   #210
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Bok 5?

Kan lastes ned fra Stephenie Meyers hjemmeside her.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 14:18   #211
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du fortjener selvsagt en rød, men siden det er helg ...
Boka slutter egentlig ikke på en måte som gjør at du tenker "hæ?", den slutter ganske bra egentlig. Man VIL jo lese mer, men den slutter liksom ikke midt i noe. Jeg angrer ikke på at jeg leste den, fikk utrolig mye mer innsyn i Edward og alle de andre sitt liv via den boka. Og det ble en ny opplevelse å se filmen igjen etterpå, måtte humre litt da jeg forstod hva Edward virkelig tenkte da han så Bella på skolen.

Du er nå snill da

Nå frister du meg her

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 16:38   #212
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Kan lastes ned fra Stephenie Meyers hjemmeside her.

Men den er ikke fullstendig liksom?

Jeg synes forresten bok 2 var den som var "dårligst" av de 4. Men jeg likte alle da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 16:42   #213
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Men den er ikke fullstendig liksom?

Jeg synes forresten bok 2 var den som var "dårligst" av de 4. Men jeg likte alle da

Helt enig, bok nr. 2 var "dårligst", eller skal jeg si kjedeligst? Selv om ingen av dem er dårlige, hehe. Gleder meg sånn passe til filmen, gleder meg mye mer til film nr 3 og 4.

Jeg har skrevet mer om bok nr. 5 lenger oppe i tråden. Den er ikke helt fullstendig nei, men den slutter liksom ikke midt i noe heller, folk burde absolutt lese den, for man får et utrolig verdifullt innblikk i ting fra Edwards perspektiv, og ikke minst familien hans, alt som skjer i livet hans. Det er helt vilt å lese. Jeg anbefaler den virkelig! Det var faktisk den femte boka jeg koste meg mest med av alle bøkene, den er dødsbra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 20:38   #214
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Hmm, akkurat ferdig med bok 2. Ikke dårlig, synes jeg. Må innrømme at jeg egentlig trodde at bok 2 skulle få meg til å føle meg ferdig med serien. De hadde hverandre, og jeg var hekta på kjærlighetshistorien, og tenkte at mer vampyrer og vareulver kom til å få det til å bikke over til for mye av det gode for min del. Må innrømme at jeg sitter her med bok 3 og har allerede lest et par kapitler av den. Joda, fortsatt hektet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 20:42   #215
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Det verste er at du etter bok nr. 4 (og 5) fortsatt er hekta, og da er det ikke noe mer. Har heldigvis filmene tilgode da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 21:20   #216
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det verste er at du etter bok nr. 4 (og 5) fortsatt er hekta, og da er det ikke noe mer. Har heldigvis filmene tilgode da.

Jeg har nå lest 9 bøker med Sookie Stackhouse og hun er så mye kulere enn Bella! Jeg har "kommet over" Twilight-serien. Gleder meg til filmene selvsagt, men jeg føler meg ferdig med bøkene, hvertfall for nå.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 22:12   #217
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Jeg har bare sett de to sesongene av True Blood som er kommet ut, har ikke lest bøkene, men det SKAL jeg så fort jeg får tak i dem.
Er det hele NI bøker altså?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 22:24   #218
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har bare sett de to sesongene av True Blood som er kommet ut, har ikke lest bøkene, men det SKAL jeg så fort jeg får tak i dem.
Er det hele NI bøker altså?

Har du sett begge sesongene nå altså? Var det ikke du som syntes det var skikkelig dårlig?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 22:29   #219
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har bare sett de to sesongene av True Blood som er kommet ut, har ikke lest bøkene, men det SKAL jeg så fort jeg får tak i dem.
Er det hele NI bøker altså?

Jepp, ni. Men de er ganske så lettleste, så det går fort.

Dere som er ferdig med Twilight bøkene, og sanver mer, dere har oppdaget fanfic'en, sant? Jeg kan anbefalle Wide Awake :http://www.fanfiction.net/s/4627414/1/Wide_Awake Overraskende bra!

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 22:58   #220
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Har du sett begge sesongene nå altså? Var det ikke du som syntes det var skikkelig dårlig?

Jo, jeg syntes det var elendig. Men jeg tvang meg til å se en episode til, så en til og da jeg hadde sett 4 eller 5, måtte jeg jo liksom se hvordan det endte, og etter 7-8 episoder var jeg hekta. Sesong 2 var enda bedre enn enern.
Jeg har ei venninne som bare har sett en eller to episoder av TB og som synes det er skikkelig dårlig, slik jeg syntes. Jeg prøver å overtale henne til å se noen episoder til, men så langt har jeg ikke hatt hell. Jaja, hennes tap, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no