Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Om å dra fram gamle innlegg

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-08, 20:57   #21
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvis du ikke bruker "uleste innlegg", men går direkte på underforumene er det flere som ikke har så stor trafikk. Et par sider tilbake, en interessant overskrift, så er diskusjonen på track. (Selv har jeg sluttet å lese på den måten, jeg forholder meg kun til underforum når jeg poster, ikke når jeg leser.)

Aaaa, åff kårs.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:42   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Jeg driter i akkurat det, det som irriterer livskiten ut av meg er når noen gir påpakk til noen for å spore gode diskusjoner inn på rett kjøl igjen. :maskingeværpistol:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:48   #23
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Når noen poster for å poste for å få flest mulig innlegg, drar opp mange gamle tråder for å si "potet" så blir det irriterende for de som bruker uleste meldinger og tror noe vesentlig har kommet til, men ender opp med å "åpne" mange tråder for kun å lese foskjellige variasjoner av "potet".

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:54   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Jeg syns potet er godt. Spesielt til fisk. Ellers blir det mye ris og litt pasta.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 22:09   #25
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå husker jeg ikke hvem som har dratt frem gamle tråder eller hva de skrev, så jeg uttaler meg generelt.
Jeg synes det er greit å ta frem gamle tråder om man har noe nytt eller kult å si. Men de gangene noen f.eks drar fram en gammel poll (potet eller pølse?) og svarer "Potet!" eller noe annet kjedelig, da merker jeg meg nicket deres og vurderer å gi dem buksevann på neste FP-treff.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:29   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Esme sa det så godt.

Fek. å ta opp en ammetråd 1 år etter har lite for seg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:34   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg synes at å rippe opp i gamle konflikter er en mye bedre grunn til å dra fram en tråd enn om man bare skal si "potet".

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:38   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns potet er godt.

Scaryberry tør jeg ikke gi buksevann. Men resten må passe seg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:52   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Scaryberry tør jeg ikke gi buksevann. Men resten må passe seg.



Nei, man messer ikke med ScaryBerry.

Nå drar ikke jeg fram gamle tråder for å si noe om potet heller da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 09:11   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Så lenge det ikke er gamle konflikter og kjipe tråder som dras opp igjen, så kunne det ikke brydd meg mindre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 09:26   #31
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Så lenge det ikke er gamle konflikter og kjipe tråder som dras opp igjen, så kunne det ikke brydd meg mindre.

Jooo, gamle konfilkter er jo gøy!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 12:45   #32
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns potet er godt. Spesielt til fisk. Ellers blir det mye ris og litt pasta.

Ganske glad i potet selv, egentlig. Spesielt båtpoteter, med aioli eller tzatziki til.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 12:46   #33
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Scaryberry tør jeg ikke gi buksevann. Men resten må passe seg.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 12:51   #34
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Er det ikke bare å rødprikke de som tar opp gamle tråder for å øke innleggstallet sitt for å nå den O' store medlemssalongen? Da kommer de jo ikke inn.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 12:53   #35
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Er det ikke bare å rødprikke de som tar opp gamle tråder for å øke innleggstallet sitt for å nå den O' store medlemssalongen? Da kommer de jo ikke inn.

Så vil man i utgangspunktet gjerne være litt mild mot de uerfarne, men når jeg tenker meg om er det kanskje like greit at de lærer seg litt om den røffe virkeligheten med en gang. :varmer opp:

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 13:14   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg driter i akkurat det, det som irriterer livskiten ut av meg er når noen gir påpakk til noen for å spore gode diskusjoner inn på rett kjøl igjen. :maskingeværpistol:

Nå synes jeg du sporer av her.

...akkurat det har jeg da aldri sett har skjedd?

Forøvrig er jeg enig med Esme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 13:33   #37
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jooo, gamle konfilkter er jo gøy!

Joa, diskusjoner om rosa støvler og sånt så, men noen andre er ikke gøye.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 15:45   #38
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå synes jeg du sporer av her.

...akkurat det har jeg da aldri sett har skjedd?

Forøvrig er jeg enig med Esme.

Det har jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 18:38   #39
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg


Det er dårleg gjort å lage ein heil tråd som er ironisk meint. For dumme elgar skjønar det ikkje

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 14:42   #40
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å dra fram gamle innlegg

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.


Det er dårleg gjort å lage ein heil tråd som er ironisk meint. For dumme elgar skjønar det ikkje



Hæ?? Ironi? Neeiii

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
meelopers, potet


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no