Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 16:00   #1
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

I desperasjon ba jeg mannen om å kjøpe for en ukes tid siden og nå går de snart ut på dato.
Lavkarbo-oppskrift, noen?

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:14   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.806
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Vi bruker det til å blande ut havregrøten med, også er det da godt å spise som det er med litt eple i, eller litt nøtter.
CC kan godt brukes en stund etter datoen er gått ut er min erfaring, forresten.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:39   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Jeg spiser den også som 3barnsmor sier, men det går også an å ha det når man lager eggerøre. Det blir faktisk veldig godt.

  Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:11   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Lavkarbo-pannekaker. Blander med egg og havregryn. Fant oppskriften på lavkarboforumet til HP og DM en gang....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:25   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Bland 50/50 med pisket krem, vips så har du lavkarbo riskrem.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 21:52   #6
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Jeg lager alltid dobbel porsjon med lavkarbobrød, og da går det med to bokser cc.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:06   #7
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Blåbær pannekaker

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 09:36   #8
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kan jeg lage av to bokser cottage cheese?

Veldig godt i eggerøre. Ellers kan du blande med vaniljekesam, så får du "riskrem". Eg bruker CC i grove vafler og pannekaker, eller spiser med hakka nøtter, frukt og kanel, eller med bær i. Eller så enkelt som CC med litt funlight bringebær på.
Også godt i heimelaga rundstykker, og i ostesaus.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no