Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sjømannskirken - tror jeg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 09:38   #21
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I Nederland er det fri flyt av hasj, så det tør jeg ikke.

Vi giftet oss på ambassaden i Haag og der bød de bare på Champagne, ikke noe hasj.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 09:52   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Jeg har ikke giftet meg i en sjømannskirke, men jeg har bodd i en. Den i New Orleans. Fantastisk hyggelige folk som jobbet der, de gjorde virkelig alt for gjestene sine. Laid back og hyggelig stemning. Hadde kirkebryllup vært et alternativ for min del så hadde jeg garantert valgt den.

Lykke til med valget!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 09:54   #23
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi giftet oss på ambassaden i Haag og der bød de bare på Champagne, ikke noe hasj.

De lurte dere! Alle andre får hasj!
Jada, jada.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:16   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi giftet oss på ambassaden i Haag og der bød de bare på Champagne, ikke noe hasj.

Der giftet Sven O. seg også...og da han var ferdig var vel champagnelageret på ambassaden tømt antakelig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 10:58   #25
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Sannemor har også giftet seg i sjømannskirken i NY.

Her er rapporten!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:21   #26
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I Nederland er det fri flyt av hasj, så det tør jeg ikke.

He he, du trenger jo ikke prøve det da
Og tviler på det sterkeste at dem har det flytende rundt i kirken.
Da jeg jobbet som billettør på fergekaia her i byen pratet jeg med en nederlender. Vi snakket litt om røykelovene som nå kom i begge landene. Og han kunne da fortelle at selv om dem sleger det så og si overalt så har dem nå lagt ut forbud om å røyke det på kafeer ol. Men vanlig røyk kunne man røyke hvor man ville. Men nå virker det som om røykelovene holder på å tre i kraft overalt i europa så det kan hende dere kommer inn i et helt røykfritt land når bryllupsdatoen er.

Uansett lykketil

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:33   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

He he, du trenger jo ikke prøve det da
Og tviler på det sterkeste at dem har det flytende rundt i kirken.
Da jeg jobbet som billettør på fergekaia her i byen pratet jeg med en nederlender. Vi snakket litt om røykelovene som nå kom i begge landene. Og han kunne da fortelle at selv om dem sleger det så og si overalt så har dem nå lagt ut forbud om å røyke det på kafeer ol. Men vanlig røyk kunne man røyke hvor man ville. Men nå virker det som om røykelovene holder på å tre i kraft overalt i europa så det kan hende dere kommer inn i et helt røykfritt land når bryllupsdatoen er.

Uansett lykketil

Det er røykelov i Nederland også, men de har bare ikke fått gjennomført den ennå... Bl.a. er det strengt forbudt å røyke på togperrongen (spiller ingen rolle om det er ute eller inne). På restauranter/puber osv. har de foreløbig bare kommet til å dele inn i ikke-røyk og røyke-soner.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:11   #28
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er røykelov i Nederland også, men de har bare ikke fått gjennomført den ennå... Bl.a. er det strengt forbudt å røyke på togperrongen (spiller ingen rolle om det er ute eller inne). På restauranter/puber osv. har de foreløbig bare kommet til å dele inn i ikke-røyk og røyke-soner.

Det er vel slik det er i de aller fleste andre land enn Norge; de vedtar røykelover o.l., men folk er rett og slett ikke lydige nok til at man klarer å gjennomføre det sånn med det første.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:12   #29
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er røykelov i Nederland også, men de har bare ikke fått gjennomført den ennå... Bl.a. er det strengt forbudt å røyke på togperrongen (spiller ingen rolle om det er ute eller inne). På restauranter/puber osv. har de foreløbig bare kommet til å dele inn i ikke-røyk og røyke-soner.

Siden når ble det forbudt å røyke på perrong?
Det er faktisk lov til å røyke på en del av venterommene hos legen.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:19   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjømannskirken - tror jeg

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Siden når ble det forbudt å røyke på perrong?
Det er faktisk lov til å røyke på en del av venterommene hos legen.

Tror det må ha vært i 2004 at det ble forbudt. Du får ta en kikk neste gang du er på en togstasjon i Nederland. De NS-ansatte som jobber der går til og med og sier i fra til de som evt. røyker at de må stumpe røyken med en gang.

Ja, at det er leger som tillater røyking på venteværelset i Nederland forundrer meg ikke. Likefullt har de en røykelov.

Her kan du lese alt om røykeloven i Nederland:
http://www.rokenendewet.nl/

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no