Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Har du hoppet fallskjerm?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Har du hoppet fallskjerm?
Skulle aldri falle meg inn å gjøre? 51 54,84%
Nei, men har litt lyst 37 39,78%
Ja, men bare tandemhopp (hengende under en erfaren hopper) 3 3,23%
Ja, 1-10 hopp 0 0%
Ja, 10 hopp eller fler 2 2,15%
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 22:25   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Nei, og med mindre noen fysisk dytter meg ut, vil det garantert aldri skje heller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:27   #22
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Bare tandemhopp du liksom! /

Det er noe av det mest fantastiske jeg har gjort. Hoppet ut over regnskog, så ut over havet og landet på en sandstrand. Ah!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:26   #23
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Nei, det har jeg ikke gjort, ei heller lyst til å gjøre det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:32   #24
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Ja, men bare tandemhopp (hengende under en erfaren hopper)

Dette skjedde på utrikningslaget mitt. Skulle gjerne ha gjort det flere ganger, jeg elsker risikosport og "fart & spenning".

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:37   #25
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, bare i paraglider i Syden.



Jeg har voldsom høydeskrekk og er fremdeles stolt over min paraglidertur i Hellas ca 1990, i ført knallråååsa badedrakt med høy skjæring og kjæresten. Dessverre har jeg så mange fobier, så da en veps svirret foran ansiktet mitt sekunder før take-off (eller hva det heter) fra bryggen ble fokuset skiftet over til den og jeg holdt på å surre til tauene/trådene (eller hva det heter) noe voldsomt i viftingen. Med gresk panikkkjefting gjenvant jeg fokus, det gikk bra og jeg er sjempestolt over å ha svevet femti meter oppe i lufta.

Fallskjermhopp? Aldri i verden, det er noe av det verste jeg kunne forestilt meg. Å ta skrittet ut av flyet? Hyl. Jeg blir kvalm. Og imponert over dere som tør. Gale mennesker.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:51   #26
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Opprinnelig lagt inn av man, her.

Why would anyone jump out of a perfectly good airplane?

Perfectly good...?

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:59   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg er sånn ca akkurat der, jeg også. Men jeg har ikke kommet med noen lovnader ang neste sommer, så da regner jeg med at fallskjermhoppedyden kommer til å være ubrutt til jeg legger på røret.

Det var denne sommeren jeg ga lovnader om, men hadde heldigvis ikke mulighet på de datoene som ble satt opp. Men de vet hvor jeg bor. :klynk: Eller jobber, da. Potato, potato.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:16   #28
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.387
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Nei, og det kommer garantert aldri til å skje.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:57   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, bare i paraglider i Syden.

Hahaha, jeg også! Men det var steike kult da. Vi kom ganske høyt opp.

Jeg har aldri hoppet i fallskjerm, men har litt lyst. Men er det ikke veldig dyrt? Jeg er ikke helt der at jeg vil betale mye penger for det, SÅ lyst har jeg ikke. Dessuten hadde jeg nok aldri klart å ta steget ut når jeg stod i døra. Noen måtte ha dyttet meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:58   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Nei, og kommer garantert aldri til å prøve.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:58   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Opprinnelig lagt inn av man, her.

Why would anyone jump out of a perfectly good airplane?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 18:02   #32
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Nei, og jeg tror neppe det kommer til å skje. Jeg har derimot hoppet i strikk og kunne sikkert ha gjort det ørten ganger etter kicket jeg fikk etterpå. Nå kunne det ikke ramlet meg inn å gjenta det!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 18:54   #33
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Nei, dessverre. Men får jeg noengang muligheten kommer jeg til å gripe den.

Samme her!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 18:56   #34
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Nei og det kommer aldri til å skje.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 19:16   #35
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du hoppet fallskjerm?

Nei. Jeg har ikke så lyst til det heller, men jeg kunne virkelig tenke meg å prøve paragliding. Litt mer fredelig åpning enn en flytur, ser utrolig deilig ut.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no