Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sports-bh?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-10, 20:50   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sports-bh?

Amme-bh er ikke tingen å ha på seg når man hopper og spretter rundt i treningssalen. Jeg prøver å finne en sports-bh, men det er neimen ikke enkelt.

Altså, de skal jo sitte godt inntil, men i str M (jeg bruker M i genser/t-skjorter) klemmes puppene så mye sammen at de tyter ut på sidene. Str L er litt bedre. Fortsatt litt ut på sidene, men til gjengjeld så virker de litt vide på oversiden av puppene.

Hvordan skal en sports-bh egentlig sitte?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 00:42   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sports-bh?

Kan varmt anbefale butikken LaLina på St.Hanshaugen i Oslo hvis du befinner deg i dette området. Der er de veldig flinke og har en veldig god sports-bh som har det velklingende navnet ShockAbsorber.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 03:25   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.420
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-bh?

Shock Absorber. har du prøvd den så prøver du ikke noe annet, bruke gjerne den med mest støtte. Kan være litt vanskelig å finne riktig størrelse første gangen, men har du gjort det så kan du kjøpe den på nett neste gang. Jeg har fire og jeg er nesten forelsket i dem.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 09:08   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sports-bh?

Kan anbefale en fra Triumph jeg:

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 23:42   #5
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sports-bh?

Skal sjekke ut Shock Absorber og Triumph.

S.A. var litt stiv i pris i følge nettsiden til sportsbutikken jeg sjekket, men moren min spurte jeg nettopp om hva jeg ønsker jeg i bursdag, så da...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 23:44   #6
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.135
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sports-bh?

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

ShockAbsorber.


Amen. Aldri hatt så bra sports-beh i hele mitt liv.

Hilsen 70 E/F

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 00:14   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.420
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-bh?

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Skal sjekke ut Shock Absorber og Triumph.

S.A. var litt stiv i pris i følge nettsiden til sportsbutikken jeg sjekket, men moren min spurte jeg nettopp om hva jeg ønsker jeg i bursdag, så da...

Prøv først. Og så bestiller du din neste på nett.

Den skal sitte stramt, men ingen pupper skal være utenfor, sjekk ovenfor puppene også og hopp litt rundt i prøverommet for så se. Jeg har den som gir mest støtte.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:37   #8
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.886
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sports-bh?

Freya Active er også et godt alternativ Shock Absorber
De har sikkert den også på LaLina

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 21:52   #9
Nutta
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 16
Nutta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sports-bh?

Jeg har flere sports- bher av ulike merker, men er egentlig mest fornøyd med sloggi sin. Lett og tynn, og puster godt.

Nutta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 22:55   #10
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Sports-bh?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Kan anbefale en fra Triumph jeg:

Hvordan er denne sports-bh for de med litt stor byste? (G/H cup)

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no