Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg savner Brødboksen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-19, 10:02   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner Brødboksen!

Det er virkelig ikke det samme å hente inn nybakte, men etter noen timer på trappa, nå frosne rundstykker som det var å plukke inn de digre Brødboksene med varme brød som luktet nybakt!

Jeg tar det til etterretning og innser at hvis jeg elsker en tjeneste, så må jeg bruke den.

Men, utover å lufte savnet, lurer jeg også på om det har kommet andre tjenester tilsvarerende Brødboksen? Det popper jo opp selskaper som leverer det mest utrolige på døra


Sist redigert av Timar : 19-01-19 kl 10:44.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 10:19   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Det gjør jeg også. Det smerter å ha vært i få levert på døren himmelen, og så blir det tatt bort fra deg.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 10:25   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg også .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 10:41   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg også. . Har ikke engang testet Morgenlevering, det blir ikke det samme. Hadde Brødboksen enda gjort betalt levering mulig, så hadde selv gniene meg vært interesssert i betale for tjenesten.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 10:47   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg og. Jeg elsket tjenesten og brukte den MYE.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 10:55   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Apropos, så er jeg derfor nå flink til å bruke kolonial.no fast. Skrekken er at de også blir borte.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 11:36   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg også! Vi brukte Morgenlevering én gang, bursdagsfrokost. Den var enda ikke kommet da vi dro 08:45. Plukket opp en soggy sak som hadde stått ute i regnet noen timer da vi kom hjem. Ingen penger tilbake.

De burde i det minste endret navnet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 11:45   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg også! Vi brukte Morgenlevering én gang, bursdagsfrokost. Den var enda ikke kommet da vi dro 08:45. Plukket opp en soggy sak som hadde stått ute i regnet noen timer da vi kom hjem. Ingen penger tilbake.

De burde i det minste endret navnet.

Da var nok du uheldig.
Både vi og mamma bruker mye morgenlevering og vi er kjempefornøyde!
Man kan være uheldig over alt, men vi har aldri hatt noe å si på morgenlevering.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 12:01   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Vi bruker også morgenlevering mye. I helgene bestiller vi rundstykker som vi varmer litt. Har aldri opplevd at de kommet for sent, og vi har bestilt derfra så godt som hver uke i to år.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 12:05   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Det må være en annen leveranse i Oslo enn det var i Trondheim. Her bar varene preg av å være mikrovarmet før pakking i bokser. Seige bakevarer er ikke godt. Heller ikke når de er lunkne.

Vi brukte dem bare når vi hadde glemt å kjøpe brød, og jeg har ikke savnet tjenesten siden den forsvant.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 12:36   #11
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Da var nok du uheldig.
Både vi og mamma bruker mye morgenlevering og vi er kjempefornøyde!
Man kan være uheldig over alt, men vi har aldri hatt noe å si på morgenlevering.

Helt enig. Det har skjedd en gang eller to at en vare har uteblitt men da har jeg gitt beskjed og fått pengene tilbake - og beklagelser i det vide og det brede.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 13:10   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Var det Brødboksen som hadde de sorte høye isoporboksene?
Det kom en selger på døra så vi hadde en levering. Det brødet vi fikk inneholdt nøtter så det ble jeg så sur over så droppet hele greia. Det kunne jo vært farlig mht nøtteallergi. Og det var ingen info om det i forkant.
Og så var det en ukedag så det var litt bortkastet for vår del.
Men sikkert deilig å få varmt brød levert på døra da, i helgene.

Det var mange i gata her som brukte de, for jeg så det stod sånne sorte bokser utenfor ganske mange hus. Ser Kolonialbilen kjøre rundt her ganske ofte nå. så det er i bruk selv her hvor vi bor så sentralt i Oslo.
Akkurat nå som jeg er hjemme med brukket ankel så burde jeg kanskje ha testet ut Kolonial.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 13:14   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg hadde ikke sagt noe på det dersom de hadde en refusjonspolicy hvis de ikke får levert, men det var tvert i mot, de har ingen leveringsgaranti på NÅR de får levert. Ikke en krone tilbake, og halvparten var uspiselig. I tillegg til at jeg måtte servere bursdagsbarnet gamle knekkebrød. Det holder med én sånn gang til at jeg ikke bruker dem mer, ærlig talt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 13:26   #14
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg savner dem også og vi brukte dem mye. Morgenleveringen er IKKE det samme.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 14:04   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Det Gaia sa

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 14:41   #16
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg har fått morgenlevering et par ganger og gitt det til andre, men jeg blir så skuffet når jeg har bestilt og mottaker kun får en sms om at de er utsolgt for bestilte rundstykker så det kommer kun syltetøy og juice.. Det er jo det ferske brødet jeg er ute etter.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 19:04   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Vi prøvde Morgenlevering 2 ganger. Ene gangen fikk naboen rundstykkene, andre gangen fikk vi ikke brød til bursdagsfrokost. Det holdt for oss.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 19:12   #18
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Morgenlevering i Trondheim er bra på levering. Men det er ikke veldig ferskt. Bruker det likevel av og til når vi er helt tomme for brød og ikke gidder å bake på søndags kveld.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 21:40   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Morgenlevering i Trondheim er bra på levering. Men det er ikke veldig ferskt. Bruker det likevel av og til når vi er helt tomme for brød og ikke gidder å bake på søndags kveld.

Ja, det skal de ha. Den ene gangen de ikke leverte i tide, fikk jeg full refusjon.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 23:09   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Morgenlevering i Trondheim er bra på levering. Men det er ikke veldig ferskt. Bruker det likevel av og til når vi er helt tomme for brød og ikke gidder å bake på søndags kveld.

Vi har alltid fått ferske brød, som ferske fra butikken. Men ikke varme som rett fra bakeriet. Vi bor i Sørum utenfor Oslo, mamma bor i Oslo og skryter veldig av de hun har fått på døra.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no