Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Aftenposten digital

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-13, 11:05   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Aftenposten digital

Er dette verd pengene, eller er det fortsatt nyheter som ikke interesserer noen? Jeg savner god gammeldags avis der det faktisk står noe, men som er på nett. Er det noe bedre alternativ en Aftenposten der ute?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-13, 11:16   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aftenposten digital

Vi har Aftenposten i papirutgave og har hatt det i flere år nå. E-avisen er jo den samme.
Vi er veldig fornøyd og synes vi får litt mer for pengene, og selv om jeg ikke rekker å få med meg nyhetene på TV om kvelden, synes jeg at jeg får med med det som er viktig.


Sa opp lokalavisen fordi der sto det lite og ingenting.
Nå har vi lokalavisen som E-avis for å prøve igjen, i tillegg til Aftenposten, men det spørs om vi kommer til å beholde den. Det er bare jeg som leser den, og lille E skal se bursdagsbarna.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-13, 11:20   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aftenposten digital

Jeg har abonnert på papiravisen til Aftenposten alle de årene jeg har bodd i Oslo. Og jeg leser den hver morgen. Jeg synes Aftenposten er av de bedre avisene her i landet, og ettersom jeg har forstått vil jeg få tilgang til digital på linje med tidligere.

Jeg er en gammeldags særing som synes det er bedre å lese avisa i papirformat enn på nett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-13, 12:39   #4
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aftenposten digital

Jeg klarer ikke å få lest avisen så ofte som jeg vil, i alle fall ikke på ukedagene så lenge jeg måtte ut i postkassa og hente den. Derfor sa jeg først opp avisen på ukedagene, og etter å ha prøvd Aftenpostens 1 kr tilbud i sommer, har jeg nå sagt opp helgeavisen også. Jeg leser avisen oftere enn før, og kaster lite papir.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-13, 17:33   #5
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aftenposten digital

Vi har Aftenposten digital, og det er såååå gøy! Jeg leser visst ikke så mye i dagens aviser, men i Aftenposten Arkiv kan man søke i og lese aviser helt tilbake til 1890-tallet!

Jeg må innrømme at jeg ikke leser så alt for mange artikler som ikke allerede er tilgjengelig gratis på nett, men jeg laster ned A-magasinet og liker både appen og artiklene. Jeg er innom dagens avis også av og til, og vil nok vende tilbake dit når jeg er ferdig med litt over hundre års avisutgivelser.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no