Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 07:36   #21
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Dere har feil teleselskap. Telenor er tingen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 08:27   #22
Hulemannen
pappa
 
Hulemannen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Hulemannen er litt kul
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Nei, nettsiden ga ingen info i går. Merkelig nok hadde Netcom lagt inn en forhåndsinnspilt driftsmelding på sin kundetelefon, som fortalte at store deler av nettet lå nede. Heldige meg som har tilgang til fasttelefon, men hva med alle de som kun har mobiltelefon? Synes det er en brist i logikken når informasjonen som forklarer hvorfor telefonen ikke kan brukes kun kan nås per telefon. -oppgitt-

__________________
...som ydmykt innrømmer at han er pappa til verdens mest praktfulle jenter, født 2008 og 2010
Hulemannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:44   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Dårlig beredskapshåndtering kaller man slikt. Det er tydelig at noen ikke har full kontroll på rutinene sine.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:46   #24
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Min tlf. med Chess fungerte i hele går, og fortsatt

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:58   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Dere har feil teleselskap. Telenor er tingen.


Telenor var nede her på tirsdagen,så nei telenor er ikke bedre


Jeg hadde dekning hele tiden men mamma som er i finnmark kom ikke igjennom til meg,så når jeg snakket med henne kl21 så skjønnte jeg ikke hva hun snakket om,før jeg leste på vg siden da jeg la meg

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 11:00   #26
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Dere har feil teleselskap. Telenor er tingen.



Men når det er sagt har de fleste mobiloperatører trøbbel med jevne mellomrom. Nettene oppgarderes stadig, mye teknisk avansert utstyr osv. Vi er fryktelig bortskjemte etter det analoge nettet som hadde en oppetid som nærmest var 99,7%, det får man rett og slett ikke til når det er digitalt.

Men informasjon bør man selvsagt alltid gi

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 11:19   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Det som er litt trist er at man får ikke noe info før en eller annen journalist i VG med netcom ikke får telefonen sin til å virke og begynner å ringe litt ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 11:58   #28
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det som er litt trist er at man får ikke noe info før en eller annen journalist i VG med netcom ikke får telefonen sin til å virke og begynner å ringe litt ...

Litt nytte for seg må jo VG-journalister også gjøre.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 14:01   #29
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg har Tele2 men husker ikke hvilken nettlinje de har. Men har ikke hatt problemer i dag.

Nå har jeg sjekket det ut. Tele2 har Netcom men jeg hadde ingen problemer i hele går.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 15:43   #30
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Altså HALLO! (eller ... mangel på sådann) - Netcom er nede

Skjedde med meg også. Nøyaktig kl 18 datt det ut og var borte i halvannen time. Hadde date med min venninne og skulle ringe for å avtale møtested, det ble da halvannen time forsinket. Surfet rundt på nettet for å finne forklaringen, og på Aftenpoften fant jeg svar... Det rammet abonnenter over hele landet, men ikke alle, og noen kunne sende sms og ikke ringe, og motsatt...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no