Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Amazon og PayPal

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 20:22   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amazon og PayPal

Jeg har nettopp funnet veien til Amazon, og lurer på en ting. De selgerne som ikke har lagt ut tabell over Europe Sone 3 som jeg har forstått at vi tilhører, sender de ikke til Norge? F.eks her:

http://www.amazon.co.uk/gp/help/sell...A1YR4Y6CPOO85G

Et spørsmål om PayPal mens jeg er i gang. Jeg har lagt til et kredittkort og får beskjed om å legge inn en firesifret kode, "PayPal code". Hvor får jeg den fra?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 20:52   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Den koden får du på bankutskriften din. Du godkjenner at det trekkes et lite beløp fra kontoen din. Så får du et nummer på utskriften. Når du har registrert dette, får du refundert beløpet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 20:58   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Bankutskriften fra banken altså?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:01   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Du finner den i nettbanken din og ( koden )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:07   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Og når det gjelder den koden, hvor er det egentlig man skal skrive den inn? Er det bare jeg som syns paypal er temmelig uoversiktelig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:12   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Takk Urt og Sitron. Problemet er at jeg har lagt inn mannens kredittkort *schmart* og der får jeg ikke tilgang til noen bankutskrift. Har mistet koden på Entercard. Har forsøkt å fjerne det kortet fra PayPal, men får det ikke til. Har forsøkt å lete etter hvor jeg legger inn et nytt et, men finner ikke ut av det heller. Til slutt tenkte jeg at jeg skulle få gjort om PayPal til norsk, kanskje det kunne hjelpe. Forrige gang jeg var inne var det på norsk, og nå er det sannelig på engelsk igjen. Og hvor fant jeg norsken? Det er kanskje på tide å innse mine begrensninger.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:14   #7
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Paypal er litt knot. Eg bruker det lite. Men det gjer ein liten trygghet dei gongane eg handler i utlandet.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:14   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Norsken finner du i en rullegardinsmeny oppe til høyre.

Men husker du hvor den koden skulle legges inn?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:17   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har nettopp funnet veien til Amazon, og lurer på en ting. De selgerne som ikke har lagt ut tabell over Europe Sone 3 som jeg har forstått at vi tilhører, sender de ikke til Norge? F.eks her:

http://www.amazon.co.uk/gp/help/sell...A1YR4Y6CPOO85G

Det er ganske vanlig at nettbutikker ikke vil sende internasjonalt dessverre (det gjelder norske butikker også), hvis de ikke har pris til utlandet hos Amazon kan du regne med at du ikke kan bestille fra dem gjennom Amazon. For å være sikker kan du jo bare legge noe fra butikken i handlekurven og prøve å bestille det til Norge. Du får beskjed hvis de ikke sender hit før du skal legge inn kredittkortnummeret ditt. Hvis du konkret hadde tenkt å bestille noe fra My Wendy House, så sier de på sin egen website at "Worldwide rates also available", så dem er det nok bare å kontakte for å høre hva det koster.

Ben "add to cart for joy" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:17   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amazon og PayPal

På "My account overview" er det en "To do list". Der står det oppført en "to do" ting - "Confirm my credit or debit card". Trykker på den, og får opp siden hvor koden skal legges inn.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 21:19   #11
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amazon og PayPal

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det er ganske vanlig at nettbutikker ikke vil sende internasjonalt dessverre (det gjelder norske butikker også), hvis de ikke har pris til utlandet hos Amazon kan du regne med at du ikke kan bestille fra dem gjennom Amazon. For å være sikker kan du jo bare legge noe fra butikken i handlekurven og prøve å bestille det til Norge. Du får beskjed hvis de ikke sender hit før du skal legge inn kredittkortnummeret ditt. Hvis du konkret hadde tenkt å bestille noe fra My Wendy House, så sier de på sin egen website at "Worldwide rates also available", så dem er det nok bare å kontakte for å høre hva det koster.

Ben "add to cart for joy" Murphy

Ah, takk. Jeg liker amazon bedre enn ebay, for der er det flere som legger ut portopris. (Den varierer noe sinnsykt da! )

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no