Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Slette lydbøker?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-13, 22:32   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Slette lydbøker?

Er det mogleg å slette lybøker på iPhone utan å måtte innom iTunes? Det er jo berre rot med ein pc og fire i-Dingsar. Kva skal Storesøster med Loosing weight for dummies, liksom?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-13, 11:03   #2
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slette lydbøker?

Jeg vil tro det fungerer på samme måte som med sanger. For det går i hvert fall an. Da drar man fingeren over den sangen man vil fjerne, og så kommer det frem en rød knapp med Delete. Elendig forklaring.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-13, 12:07   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slette lydbøker?

Man kan da ha hver sin idingskonto på en og samme pc. Jeg har ihvertfall flere idingser koblet til min itunes. Trenger ikke ha samme tingene på alle.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-13, 20:03   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slette lydbøker?

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Jeg vil tro det fungerer på samme måte som med sanger. For det går i hvert fall an. Da drar man fingeren over den sangen man vil fjerne, og så kommer det frem en rød knapp med Delete. Elendig forklaring.

Det fungerte for sangar, men ikkje for lydbøker. Ho var ikkje interessert i Waters Amused to Death heller, så eg har sletta desse låtane. Og eg burde slette Eminem ft. Nate Dogg sin Shake That før ho lærer meir engelsk. Det er andre gloser som bør sitte først.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 22:39   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slette lydbøker?

Ingen andre forslag?

No har eg sletta lydbøkene i iTunes, køyrt telefonen opp mot iTunes, men får likevel ikkje sletta på telefonen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 08:38   #6
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Slette lydbøker?

Kan du ikke koble telefonen til laptop, åpne mappen der lydbok/musikk ligger, og slette det der?
Slik gjør jeg det, men jeg har en androidtelefon.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 10:38   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slette lydbøker?

Jo, det er det eg har gjort.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 14:27   #8
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slette lydbøker?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det fungerte for sangar, men ikkje for lydbøker. Ho var ikkje interessert i Waters Amused to Death heller, så eg har sletta desse låtane. Og eg burde slette Eminem ft. Nate Dogg sin Shake That før ho lærer meir engelsk. Det er andre gloser som bør sitte først.

Nei, det er gjerne litt forskjell på musikksmaken til mor og datter.

Men her fant jeg en beskrivelse av hvordan man kan fjerne lydbøker direkte på iPhonen:
http://www.cultofmac.com/138384/how-...evice-ios-tip/

Sånn til en annen gang.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no