Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Virus i mp3-filer?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 18:28   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virus i mp3-filer?

Går det egentlig an?

Jeg har aldri fått virus av mp3-filer og kan liksom ikke skjønne at det er mulig å få det.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:19   #2
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Jeg tror ikke det går an, hvertfall innbiller jeg meg at det ikke er mulig

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:24   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Nei, jeg tror egentli heller ikke at det går an, men siden så mange sier at man slipper virus om man laster ned lovlig så tenkte jeg at de kanskje hadde opplevd å få virus av mp3.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:27   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

men så er folk redd for mye rart og da.. som oftes så er det folk som ikke har peiling på hva de driver med som er redd for sånt..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:24   #5
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Nei, jeg tror egentli heller ikke at det går an, men siden så mange sier at man slipper virus om man laster ned lovlig så tenkte jeg at de kanskje hadde opplevd å få virus av mp3.

Blir vel lagt ut endel virus fra alle verdens hjørner, fordekt med mp3 navn. Laster man ned lovlig er vel filene sjekket for virus og bug skulle man tro..

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:26   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Javisst finns det virus i mp3-filer. Jeg stoler på at brannveggen min tar dem.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:39   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Hvorfor er det ikke mulig, mener dere?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:47   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Virusproblemet med mp3 nedlasting er knyttet til (enkelte av) nedlastingsprogrammene, samt enkelte program for å konvertere CD til mp3. Virus i mp3 filer er ikke noe reellt problem, slik jeg har forstått det. Antivirus og brannmur må en uansett ha, om en har windows.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:05   #9
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Jeg trodde virus kom i exe filer, jeg.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:29   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Jeg trodde virus kom i exe filer, jeg.

Officedokumenter er vel den vanligste kilden nå til dags, tror jeg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:59   #11
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Virus i mp3-filer?

Også lærte man noe nytt.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no