Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iTunes-spørsmål

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 13:30   #1
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

iTunes-spørsmål

Jeg har kjøpt meg MacBook Pro, og har planer om å overføre iTunes-biblioteket mitt fra iPhonen dit. Hvordan gjør jeg det? Jeg får beskjed om at om jeg synkroniserer så vil alt på telefonen bli erstattet av det som er i iTunes-biblioteket, og der er det jo ingenting........

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:31   #2
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Itunes-spørsmål

For musikk du har kjøpt i iTunes Music Store kan du gjøre som følger: Først autoriserer du laptopen din i iTunes, deretter kobler du til iPhone og velger Overfør kjøp. Apple beskriver hvordan du gjør det her (Tilsvarende prosedyre kan brukes i Windows).

Hvis musikken din er synkronisert fra en tidligere datamaskin, og ikke kjøpt fra iTunes på telefonen kan du ikke overføre dem til iTunes direkte. Da må du enten kopiere dem fra den gamle til den nye maskinen, eller finne annen programvare som henter ut musikk fra en iPhone selv.

Ben "blame Rosen, not Jobs" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no