Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg trenger en ny mobil

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-13, 21:19   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trenger en ny mobil

Jeg har i dag en jobbtelefon. Om et par måneder slutter jeg, så jeg trenger en ny telefon. "Alle" sier jeg må ha iphone, men jeg er usikker, synes det er mye penger å bruke og tror kanskje ikke jeg har behov for det. Men jeg tror jeg ønsker meg en smart telefon.

Lite lyst å bruke mye penger på den, men den bør være av grei kvalitet osv. Hva kjøper jeg og hvor?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 21:25   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny mobil

Samsung S3. Jeg har både det og Iphone, og Samsungen har mange flere fordeler.Enklere å betjene med 1 hånd, enklere å redigere/slette meldinger etc, lettere å veksle mellom programmer, bedre automatiske lydinnstillinger ift samtalekvalitet m.m. Du burde også kunne finne gode tilbud, spesielt siden S4 nettopp kom ut?

Forøvrig:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 21:31   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en ny mobil

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.


Forøvrig:

Jeg tenkte den tanken i går! Har sagt til meg selv (og eldste) at vi prøver dette et år og ser. Liker vi det ikke/finner jeg meg ikke en OK jobb/savner vi skole, venner og området her flytter vi tilbake igjen. Verre er det heldigvis ikke. Her finner jeg meg alltids en jobb tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no