Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-15, 14:30   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Ah... Godt hun damen antagelig var lesbe, da?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:30   #42
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg har vært utplassert i en stall og på ett kontor. Stallen var vel mest morsomt ettersom jeg husker. I 3. vgs var jeg og ei i klassen utplassert i vinterferieuken på ett høyfjellshotell. DET var utrolig slitsomt, ikke av det vi ble satt til å gjøre, men de fast ansatte drasset med oss på fester hele uken, og de var det mange av.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:33   #43
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg var på veterinærhøgskolen. En viktig uke, for det var da jeg forsto at jeg ikke skulle bli veterinær, men jobbe "på gølvet". En fantastisk uke!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:36   #44
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Vi hadde også utplassering som valgfag 1 dag i uka i 9. klasse, men jeg hadde da først 2 timer tysk og resten av dagen i en interiøravdeling i en møbelbutikk. Tilfeldigvis jobbet kjæresten min der på heltid akkurat det året, så mesteparten av tida ble brukt til å stikke seg vekk på lageret sammen med ham

I arbeidsuka var jeg journalist i lokalavisa -en ganske stor en. Jeg hadde en førsteside -2. dag jeg skulle på jobb, var det en fyr som brant opp i høyspentledninga på togstasjonen akkurat da toget mitt kom inn! Fryktelig episode, men jeg tok bilder, intervjua politi og brannvesen, og fikk beholde saken. Frilansjobb etter endt arbeidsuke fikk jeg også.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:38   #45
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg husker min kjempegodt. Jeg var på et ridesenter og trente hester. Var med på ridetimer og måket stall. Men jeg måtte avslutte onsdag da jeg hadde slått hodet helga før og hadde hjernerystelse.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:38   #46
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg var fast bestemt på å være dekoratør i arbeidsuka mi og denslags jobber fantes kun i byen et par timer unna. Så jeg bodde hos onkel og tante og tok bybuss og følte meg liten, men voksen og var på forløperen til Adelsten der hun som var dekoratør bare litt av tiden og ellers butikk"dame" var strålende fornøyd med en hel uke plakatskrift og dandering av utstillingsdukker.

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg hadde arbeidsuke i 1987 *knirk*.

Mener at min arbeidsuke var i 1977. :knirk knirkere knirkest:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:43   #47
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg hadde arbeidsuke på kiosk - den eneste kiosken som hadde smågodt på hjemstedet mitt den gang :knirk: Lenge før selvbetjente smågodt-hyller så vi ekspederte kunder som skulle ha "sånn for ei krone og sånn for ei krone: Kjempestas! Ellers så tror jeg det gikk mye i vasking og påfylling av varer

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:53   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Mener at min arbeidsuke var i 1977. :knirk knirkere knirkest:

Fantes ikke Adelsten i 1977? Det er jo Adelsten-som er den gamle butikken, senere fortrengt av KappAhl! Adelsten var veldig gjevt sånn rundt 1984, i alle fall, da vi begynte å få lov til å reise til Oslo alene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 16-01-15 kl 14:58.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:55   #49
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg jobbet i lokalavisa og fikk opptil flere artikler på trykk (samt ansvaret for enqueten - som alle snakket om med gru og forsøkte å unngå).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:58   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fantes ikke Adelsten i 1977? Det er jo Adelsten-som er den gamle butikken, senere fortrengt av KappAhl! Adelsten var veldig gjevt sånn rundt 1984, i alle fall, da vi begynte å få lov til å reise til Oslo alene.

Dere må ha hatt en annen Adelsten oppe hos dere, skjønner jeg, for kjeden starta opp i 1899.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 14:59   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.532
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg tror at jeg var på barneskole. Men jeg husker det egentlig ikke, bare en veldig, veldig vag erinding av at jeg og bestevenninna mi hadde arbeidsuke hos hun som hadde vært "frøken" (datidens kontaktlærer) gjennom hele barneskolen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:08   #52
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Så gøy å lese! Jeg har aldri hatt arbeidsuke selv, og da de andre hadde en dag ute i 9.trinn hadde jeg og de tøffe guttene ekstra sløyd.

Nå om dagen har jeg elevsamtaler med egne 9.trinnselever, og det av punktene på lista er at de må begynne å tenke på hva de vil gjøre i arbeidsuka. Vi har dessverre litt for mange som ikke tenker noe særlig gjennom hvor de vil, og ender opp med å stable varer på Rema. men vi vet at de som legger inn en større jobb i forkant og finner en plass de virkelig har lyst til å være får en mye bedre opplevelse. Men for all del, det er mange som får nyttige og gode erfaringer på matbutikken og, altså. Og om en vil jobbe i butikk er det supert.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:15   #53
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg jobbet i en liten privat barnehage på vest i Oslo. Husker det veldig godt. Vi dro blant annet hjem til et av barna, og hadde svømming, det gjorde inntrykk.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:19   #54
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg var i en barnehage og fant der og da ut at dette mest sannsynligvis ikke var noe for meg - grei erfaring å ha det også. Vi hadde ikke så mange valgene på hjemplassen min og mange om beinet.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:20   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg hadde arbeidsuke og 1 dag i uken på kjøkkenutstyrsbutikk. Det var veldig lærerikt og fint og jeg fikk masse ansvar følte jeg. Jeg fikk stå i butikken alene mens den andre hadde pause, var med på kasseoppgjør og varebestilling.
Jeg fikk med meg en god attest og referanse som nok bidro til at jeg fikk en veldig ålreit ekstrajobb på videregående.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:21   #56
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har en teori om at alle husker arbeidsuken sin? Hvor var dere?

Jeg var på kondittori, og måtte stå opp kl halv fem om morgenen for å rekke første buss og komme tidsnok på jobb. Husker jeg måtte legge meg halv ni for å komme meg opp. Vi lærte å brette perfekte berlinerkranser, og å skrape ut all eggehviten fra eggeskallene for å ikke kaste noe. Og så fikk vi lov å spise tre av tingene vi bakte, til lunsj hver dag, og fikk en liten pose med julekaker med oss hjem når arbeidspraksisen var ferdig.

I niende klasse hadde jeg arbeidsutplassering som valgfag, og hver fredag var jeg på et hotellkjøkken, og fikk på meg kokkeklær, og hang med kokkelærlingene, og fikk opplæring og smaksprøver av verdens kjekkeste franske sjefskokk, på slutten hadde jeg ansvar for å lage helgens desserter alene. De var utrolig greie med meg, og det var bare en gang noen forsøkte å sette meg til å ta oppvasken, og han fikk kjeft, for det måtte han jo skjønne at jeg ikke var der for å gjøre – og jeg var supertakknemlig, for de pannene var store og tunge, og skitne. (Og så hadde jeg en crush på den rufsete, dødssjarmerende vaktmesteren som hele tiden var innom for å flørte. )

Er du meg?

Akkurat samme her, bortsett fra den franske sjefskokken da.

Jeg var altså i bakeri/konditori i arbeidsuken (var det i 8.klasse mon tro?) og på hotellkjøkken (ikke verdens største hotell, men dog) i valgfag i 9.kl.
Dett la grunnlag for min videre karriere, og da jeg gikk kokkeskole hadde jeg ekstrajobb på bakeriet jeg var utplassert i 8.kl.
Jeg begynte i konditoriet, men trivdes adskillig bedre med gutta i bakeriet. Mye røffere tone og beinhardt fysisk arbeid, og en ugudelig arbeidstid, noe som passe min ikke-eksterende døgnrytme fint.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:25   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jobbet på Hotell Norge. Likte det ikke, det var superskummelt å banke på hoteeromdørene for av og til var det jo noen der. Brukte første dagen på å vaske alle minibarene, neste på å legge på sengetøy og de siste dagene på kjøkkenet i oppvasken.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:28   #58
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg hadde arbeidsuke i 8. på det som den gang var den beste bokhandelen i byen (i hvert fall i mine øyne). I 9. fortsatte jeg med arbeidsutplassering som valgfag på samme sted, og da fikk jeg også etter hvert betalt ekstrajobb der som jeg beholdt til jeg var ferdig med 1. på videregående og reiste til USA et år.

Den jobben betalte faktisk store deler av oppholdet mitt og alle lommepengene mine fram til februar/mars. Det var litt trist å ikke jobbe der da jeg kom hjem også, men da fikk jeg mye bedre betalt ekstrajobb et annet sted.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:48   #59
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg var på et bakeri. Starta grytidlig på morran ja, var det 6 mon tro. Tror aldri jeg har vært så tidlig i seng som den uka jeg jobbet der.
Dette må ha vært før jul, for jeg ble rå til å stable/montere kransekaker. Pakket også julekaker i plastbokser og rundstykker i poser. Var innom konditoriet også, men hva jeg gjorde der husker jeg ikke. Fikk med meg en marsipankake da jeg var ferdig.

Trivdes bra, men jeg angrer som bare det på at jeg ikke takket ja til en runde på Hurtigruta.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-15, 15:57   #60
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?

Jeg var på hurtigbåten som gikk mellom Trondheim og Hitra/Frøya. Sto i kiosken.

Trivdes godt, og husker aller best uværet som var den ene dagen, og da vi hadde lite passasjerer og jeg ble sendt opp på broen og fikk se litt av det som ble gjort der oppe også.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no