Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unge Venstre vil legalisere hasj

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 14:53   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Unge Venstre vil legalisere hasj

http://web.uv.no/index.php?option=co...=310&Itemid=60

Hva syns dere om å legalisere hasj?

Jeg er totalt i mot det. Ved å si ja til hasj så sier vi ja til at våre ungdommer skal kunne bruke det på lik linje med å drikke alkohol.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:55   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Imot, imot, imot. Det er helt imot all fornuft.
Hasjen er innfallsporten til sterkere saker, de burde ha blitt oppsøkt av tidligere narkomane som strever med å komme ut av elendigheta.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:57   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Jeg er veldig sterkt i mot det.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:57   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Tja... jeg vet ikke helt hva jeg skal mene...

Hvis dette på lovlig vis blir gitt kun til registrerte misbrukere, kan det kanskje føre til mindre kriminalitet og mindre stigmatisering av narkotikabrukere...

Men jeg er ikke så sikker på om det er så enkelt som det blir framstilt her...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 17-10-06 kl 17:42.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:02   #5
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Jeg syns i alle fulle fall at hasj kunne vært tilgjengelig på resept, som smertelindring for pasienter som har nytte av det.

I prinsippet syns jeg jo at det virker dumt å legalisere enda et giftstoff, men jeg tror på den annen side at hvis hasj ble et lovlig produkt, på linje med alkohol, så ville det ikke nødvendigvis være 'veien videre', for da ville jo det kriminelle og hemmelige aspektet være vekke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:04   #6
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tja... jeg vet ikke helt hva jeg skal mene...

Hvis dette på lovlig vis blir gitt kun til registrerte misbrukere, kan det kanskje føre til mindre kriminalitet og stigmatisering av narkotikabrukere...

Men jeg er ikke så sikker på om det er så enkelt som det blir framstilt her...

Men registrerte brukere? Hvordan skal man si hvem som er misbrukere nok og hvem som ikke er nok? Dersom barna våre har begynt å bruke det og de registrerer seg som misbrukere så får de hasj?? Etter en uke på hasj, to uker eller et år? og hvor ofte? Hver dag hele tiden?

Det er nok mange måter å se dette på, men jeg tror man er nødt til å tenke seg grundig om før man aksepterer noe sånt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:04   #7
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

.............

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)

Sist redigert av nolo : 17-10-06 kl 15:04. Årsak: innlegget jeg svarte på ble slettet
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:04   #8
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Dette er et vanskelig spørsmål syns jeg.

Prinsipielt er jeg imot, men samtidig så er det en del av motargumentene som faller igjennom.

At harsj er inngangen til å bli narkoman som ruser seg på sterkere stoffer er en sannhet med modifikasjoner. Grunnen til at det av og til blir slik i dag er nettopp pga at det er ulovlig. For å få tak i hasj, så må man oppsøke et miljø som også har de sterkere stoffene, derfor blir det lettere å gå over på de. Tror jeg.

Det finnes også mange leger som hevder at alkohol gir større skader enn hasj.

Hvis hasj hadde vært lov hadde man sluppet å oppsøke de kriminelle miljøene for å få tak i det, og skader relatert til alkohol hadde kanksje gått ned? Kanskje?

Samtidig vil det jo kanskje føre til at andre land kommer til å bruke Norge (f.eks) som et slags "fristed", dersom hasj legaliseres.


Men jeg er imot legalisering, altså.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:08   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

At harsj er inngangen til å bli narkoman som ruser seg på sterkere stoffer er en sannhet med modifikasjoner. Grunnen til at det av og til blir slik i dag er nettopp pga at det er ulovlig. For å få tak i hasj, så må man oppsøke et miljø som også har de sterkere stoffene, derfor blir det lettere å gå over på de. Tror jeg.

Visst er det inngangen, når man krysser den grensen er neste skritt sterkere stoffer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:10   #10
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Det er en vanskelig sak. Jeg er helt overbevist om at hasjrøyking er et onde for "folk flest", men samtidig ser jeg at en gruppe kunne hatt nytte av det som smertestillende middel og til medisinsk bruk. Spesielt personer med multippel sklerose kunne fått en bedre livskvalitet med dette (mener jeg så en dokumentar/ evt. innslag på Dagsrevyen om dette for noen år siden?).

Så: hasj som reseptbelagt middel, og ikke legalisert.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:10   #11
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Visst er det inngangen, når man krysser den grensen er neste skritt sterkere stoffer.

Men da er jo alkohol inngangen til hasj også da (på en måte). Der hasj er (delvis) legalisert er det ikke en selvfølge å begynne på herion, selv om man har brukt hasj noen ganger lovlig. På en måte.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:12   #12
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...icle518916.ece

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:14   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Så: hasj som reseptbelagt middel, og ikke legalisert.

Der kan jeg si meg enig. Men da må det være reseptbelagt.

Vi trenger ikke å følge etter de andre.

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av DM : 17-10-06 kl 15:23. Årsak: slo sammen dobbelposting
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:32   #14
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Jeg er veldig i mot legalisering av hasj, men mener at det er greit å kunne gi det til mennesker på resept som smertelindring f.eks. Men det er to vidt forskjellige ting.

Mange bruker som argument at hasj er mindre skadelig en alkohol, men det er i allefall en sannhet med modifikasjoner. For hasj er ikke så ufarlig som man skal ha det til. Det sitter nok mang en gutt/jente rundt om kring som har fått psykiske problemer pga hasjrøyking.
Hasjrøykingen lærte jeg engang i tiden at "hardnet" veggen som er mellom cellene i hjernen, slik at misbruk over lengre tid gjorde at "beskjedene" som hjernen sendte ut ble trengere og tregere.
Men de kan ha kommet fram til noe annet i nyere forskning som jeg ikke har fått med meg.
Man kan også få "bad trip" av hasj lærte jeg. Misbruk over tid kunne føre til det. Nå husker jeg ikke akkurat hvordan dette foregikk, men et eller annet sted i heimen her har jeg papirene mine fra gruppearbeidet vi hadde om hasj.

Hasjrøyking fører i mange tilfeller til at folk begynner på hardere stoffer.
Og det har ikke noe om at man må oppsøke kriminelle miljøre for å få tak i hasj. Det kan man like gjerne få kjøpt av en venn.
Det er nok omtrent ingen som går direkte fra hasj til heroin, men det er jo masse å velge mellom i mellom de to stoffne der. Amfetamin har jo blitt mere vanlig blant unge i dag.
Som det ble skrevet over her har man allerede passert en grense, og da er det lettere å ta neste skritt.

Så nei til legalisering fra min side, men ja til hasj for de som har medisinsk god virkning av det. (er det ikke kreftsyke f.eks som har god smertelindring av hasj?)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:32   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Jeg er tilhenger av legalisering av cannabis. Hasjmisbruk er farlig, på samme måte som alkoholmisbruk er farlig. Det er ingenting som tilsier at sosial bruk av cannabis er mer farlig enn sosial bruk av alkohol. Tvert imot blir man introvert og avslappet av cannabis, mens alkohol trigger utagering og aggressivitet.

De fleste rusmisbrukere har startet med røyk og alkohol, ikke hasj. Det største problemet med cannabis i dag, er at det er ulovlig, og man dermed må involvere seg i et kriminelt miljø for å få tak i det. Dermed tiltrekker det seg anti-autoritære og opprørske personer som egentlig ikke er ute etter hasjrus i seg selv, men skal Drite I Samfunnet. Og det vil også gjøre det mye lettere for personer som er anlagt for misbruk å få kontakter som pusher sterkere saker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:41   #16
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Jeg er sterkt i mot det. Jobber innen psykiatrien og det har ikke gjort motstanden til hasj noe mindre akkurat. Unge mennesker med hasjutløste psykoser er triste greier.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:35   #17
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

sterkt i mot alkehol og narkotika

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:59   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Ja til hasj!

Jeg vil mye heller at ungene min skal kunne, lovlig, ta seg en blås eller fem i en helg med fjortisfesting enn å drikke seg dørgende full og risikere langt mer skader enn litt hasjrus.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 17:31   #19
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Hasjrøyking fører i mange tilfeller til at folk begynner på hardere stoffer.
Og det har ikke noe om at man må oppsøke kriminelle miljøre for å få tak i hasj. Det kan man like gjerne få kjøpt av en venn.
Det er nok omtrent ingen som går direkte fra hasj til heroin, men det er jo masse å velge mellom i mellom de to stoffne der. Amfetamin har jo blitt mere vanlig blant unge i dag.
Som det ble skrevet over her har man allerede passert en grense, og da er det lettere å ta neste skritt.

Så nei til legalisering fra min side, men ja til hasj for de som har medisinsk god virkning av det. (er det ikke kreftsyke f.eks som har god smertelindring av hasj?)

Du sier ja til medisinsk bruk, men sier i samme åndedrag (som flere her) at hasj er inngangsporten til sterkere stoffer. Skal man følge ditt resonnement vil jo også personer som bruker cannabis medisinsk kunne gå over til sterkere stoffer? Det jeg mener er at dersom man er imot legalisering ut fra den begrunnelsen at det fører til misbruk av tyngre stoffer, så kan man ikke si at det er greit å bruke hasj for de som har medisinsk nytte av det. Faren vil jo i så fall være like stor for disse til å utvikle annet misbruk.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 17:47   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det jeg mener er at dersom man er imot legalisering ut fra den begrunnelsen at det fører til misbruk av tyngre stoffer, så kan man ikke si at det er greit å bruke hasj for de som har medisinsk nytte av det. Faren vil jo i så fall være like stor for disse til å utvikle annet misbruk.

Det finnes jo veldig mange legemidler som er forbudt å selge eller bruke som rent rusmiddel, men som skrives ut på resept til dem som har bruk for dem av medisinske grunner. Om man skal innføre hasj som lovlig legemiddel eller ikke, synes jeg er en helt annen diskusjon enn om man skal legalisere det som nytelsesmiddel.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no