Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-16, 13:37   #461
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Johaug møter pressen i dag ca kl1300. Skal bli spennende å se om det kommer frem noe nytt.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 14:58   #462
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes hun bikker over til å bli ignorant nå, gitt at gjengivelsene i nettavisene stemmer. Jeg har ikke sett selve pressekonferansen, men legger merke til at flere medier trekker ut at hun "synes det er rart at folk ikke tror henne". Jeg må si jeg synes dette begynner å bli parodisk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 15:03   #463
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes hun bikker over til å bli ignorant nå, gitt at gjengivelsene i nettavisene stemmer. Jeg har ikke sett selve pressekonferansen, men legger merke til at flere medier trekker ut at hun "synes det er rart at folk ikke tror henne". Jeg må si jeg synes dette begynner å bli parodisk.

Jeg stusser også på dette, og tenker vel at det å ha vært toppidrettsstjerne hele sitt voksne liv ikke nødvendigvis bidrar til selvinnsikten. Hun er vant til å hylles, vant til å ha stor gjennomslagskraft og troverdighet, og jeg tenker hun både har vært og nå er skjermet for alle som kunne tenkes å se på virksomheten med et kritisk blikk og oppfordre til selvransakelse.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 15:23   #464
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Det er merkelig der jeg har lest nå etter pressekonferansen. Hva SA hun egentlig? Har bare lest litt nettaviser.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 15:36   #465
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Hun føler at hun har sagt sannheten og så er det en hel del som ikke tror henne. Det er jo ikke helt rart at hun syns det er leit. Det skulle vel de fleste gjøre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 15:37   #466
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hun føler at hun har sagt sannheten og så er det en hel del som ikke tror henne. Det er jo ikke helt rart at hun syns det er leit. Det skulle vel de fleste gjøre.

Jeg synes heller ikke det er rart.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 15:38   #467
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hun føler at hun har sagt sannheten og så er det en hel del som ikke tror henne. Det er jo ikke helt rart at hun syns det er leit. Det skulle vel de fleste gjøre.

Ja, det er selvsagt ikke vanskelig å forstå. Men jeg stusser på at hun overhodet ikke har forståelse for at folk kan tvile.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 15:38   #468
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Ikke rart at hun synes det er leit, men rart om hun synes det er rart eller uforståelig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:02   #469
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hun føler at hun har sagt sannheten og så er det en hel del som ikke tror henne. Det er jo ikke helt rart at hun syns det er leit. Det skulle vel de fleste gjøre.

Nemlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:08   #470
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Men hun synes det er veldig rart at folk ikke tror på henne, "for hun har jo bare sagt sannheten" (i følge avisene, jeg så ikke intervjuet). Det er litt naivt, mener jeg, å bli forundret over at det finnes folk som ikke tror henne i en slik situasjon. Velkommen til verden, liksom. At hun blir lei seg, det er jo fullt forståelig, det er vel ingen som undrer seg over det.

Hun ble jo også lei seg da folk stilte spørsmålstegn ved at hun tok astmamedisin uten å ha astma. Men det at en utøver blir lei seg er vel ingen grunn til ikke å etterforske et regelbrudd skikkelig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-10-16 kl 17:15.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:17   #471
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men hun synes det er veldig rart at folk ikke tror på henne, "for hun har jo bare sagt sannheten" (i følge avisene, jeg så ikke intervjuet). Det er litt naivt, mener jeg, å bli forundret over at det finnes folk som ikke tror henne i en slik situasjon. Velkommen til verden, liksom. At hun blir lei seg, det er jo fullt forståelig, det er vel ingen som undrer seg over det.

Hun ble jo også lei seg da folk stilte spørsmålstegn ved at hun tok astmamedisin uten å ha astma. Men det at en utøver blir lei seg er vel ingen grunn til ikke å etterforske et regelbrudd skikkelig.

Jeg skjønner ikke helt hva du kritiserer her? Jeg skjønner godt at dette er en stor greie for henne - og hvem som helst blir vel lei og fortvilet når man ikke blir trodd? Hun har vel ikke sagt at hun ikke skal etterforskes?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:33   #472
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg aynes det er rart å ha pressekonferanse hvis alt man har å fortelle er at man er lei seg. (Har fremdeles ikke sett pressekonferansen/ intervjuet).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:33   #473
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror alle har forståelse for at hun er knust og fortvilet. Men at hun stiller seg helt uforstående til at ikke hele verden stoler på at hun er 100% uskyldsren burde ikke komme som noe overraskelse. I en slik situasjon er det gjengs å legge seg litt mer flat, også da en selv ikke bevisst har valgt å sjanse.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:42   #474
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg skjønner ikke helt hva du kritiserer her? Jeg skjønner godt at dette er en stor greie for henne - og hvem som helst blir vel lei og fortvilet når man ikke blir trodd? Hun har vel ikke sagt at hun ikke skal etterforskes?

Jeg kritiserer ikke at hun blir lei seg, eller at det er en stor greie for henne. Bare at hun synes det er veldig rart at det finnes folk der ute som ikke tror henne.

Og det virker i alle fall som om svært mange mener man bør la etterforskningen ligge, fordi det er synd på Johaug som blir så lei seg, og vi tror henne og støtter henne uansett hva de kommer fram til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:45   #475
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg så pressekonferansen og tror på Johaug. Jeg synes hun forklarte godt de åpne spørsmålene:

- hvorfor det hadde gått tid mellom legens ankomst og start på bruk av medikament (de diskuterte andre ting først (solstikk og hva hun skulle gjøre med det, så diskuterte de munnsåret, så fikk hun første krem som ikke virket og så fikk hun andre krem),
- om hun følte hun hadde sjekket godt nok (hun hadde sjekket grundig slik hun pleier ved å spørre eksperten (legen)),
- hvorfor hun ikke hadde med sin vanlige krem (leppesårene denne gangen var annerledes, de kom pga sol),
- varsel på emballasjen (hun hadde ikke sett på emballasjen og kastet den og pakningsvedlegget med det samme fordi hun hadde fått instrukser av legen)

I tillegg var det rørende å se hvor glad hun var for støtten hun hadde fått av det norske folk på trening, i butikker etc. Når det gjelder det hun sa om at hun ikke skjønner at folk ikke tror på henne, oppfattet jeg dette som at hun var lei seg for at noen skulle tvile på henne, muligens litt kjelkete uttrykt, men helt greit.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 17:52   #476
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Synes dere bør se hele intervjuet før dere uttaler dere her. Det som står på trykk oppfattes anderledes enn å høre hvordan hun sier det og i hvilken sammenheng.
Jeg synes oppriktig synd på henne, altså.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 18:00   #477
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Synes dere bør se hele intervjuet før dere uttaler dere her. Det som står på trykk oppfattes anderledes enn å høre hvordan hun sier det og i hvilken

Ja, jeg mistenkte i grunnen det, presiserte derfor at jeg bare hadde lest, ikke sett intervjuet. Kan godt hende det får en litt annen mening da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 18:40   #478
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Det er klart hun er lei seg, hele karrieren er lagt i grus og hun mener hun uforskyldt har havnet i denne situasjonen. At det er uforståelig at det settes spørsmålstegn til saken er dog noe annet, synes jeg.

Jeg tror nok fortsatt ikke at hun har dopet seg bevisst, men det er unektelig mye merkelig i denne saken. At hun fremdeles gir all skyld til legen vitner også om umodenhet, synes jeg. Voksne mennesker tar da ansvar for egne handlinger?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 18:46   #479
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg har sett intervjuet, altså.

Og jeg synes fremdeles hun burde ilegge seg selv større ansvar, selv om jeg registrerer at hun mener at hun tok ansvar ved å spørre legen om kremen var ok. Det er jo likevel ikke i tråd med det hun selv har sagt er "sjekkeregimet" hennes for medikamenter.

Jeg setter ikke spørsmålstegn ved at hun er lei seg. Det har jeg aldri gjort. Men erkjennelse av ansvar, om så bare bittelitt, er som regel første og eneste steget til å lære av feilene man gjør. Jeg har inntrykk av at hun ikke har tenkt tanken, og at ingen rundt henne ser ut til å pense henne inn på det heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-16, 19:38   #480
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

At hun fremdeles gir all skyld til legen vitner også om umodenhet, synes jeg. Voksne mennesker tar da ansvar for egne handlinger?

Det gjør de, i hvert fall om de vil fremstå som en smule ydmyke og troverdige.

Jeg tror vel heller ikke at Johaug har brukt doping bevisst, men jeg synes hun fremstår som umoden (i den grad man kan bruke det uttrykket om en 28 år gammel dame) og lite profesjonell i denne saken. Jeg tar meg stadig vekk i å så smått irriteres over opptredenen hennes.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no