Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 22:22   #21
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Og ja, jeg synes Hønni er kul!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:31   #22
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Mine gutter har aldri hatt hverken sko eller klær i rosa. de har aldri ønsket seg noe i den fargen. og jeg er litt glad for det, ble ganske lei rosa da jenta var lita og alt skulle være rosa,

Guttene har veldig mange røde klær og det er en farge de kler godt, men rosa ? nei

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:31   #23
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Det er egentlig helt latterlig at samfunnet har blitt slik at vi er opptatt av "opplagte" jente- og guttefarger. Spesielt rosa er den fargen som alarm-vibber når det brukes på gutter. På jenter kan man bruke alle farger uten at øyenbryn blir hevet.
Så hvis man ikke bryr seg om at små barn blir kallt ved feil kjønn og er tøff nok til å bryte hva som er det vanligste er det kjempe flott syntes jeg.

Personlig ville jeg ikke ha kledd min sønn i lyserosa klær med mindre han ønsket det selv.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:33   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Jeg synes du er kul, Annemede!

Jeg ville helt klart puttet ham i den rosa dressen! Stigmatiseringen i den alderen er det andre foreldre som driver med.
S var opptatt av spenner når han var to og hadde det gjerne på i barnehagen. Det var et par fedre som åpenlyst hadde problemer med det. Den ene spurte S om hvorfor han hadde spenner i håret som en jente, og lo mens han sa det. S ble tydelig lei seg og jeg svarte mannen overbærende at gutten min selvsagt fikk bruke spenner når han synes det var fint.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:36   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

En venninnes sønn på to år hadde ifjor følgende hobby hver dag han kom hjem fra barnehagen: Rett opp på rommet til storesøster - hente hennes avlagte nattkjole - strippe - på med nattkjolen. Fotsid til ham, med Disney-prinsesser på hele fronten.

I tillegg hadde han tynt gullkjede og håret var pinnkort. Han så hysterisk homse ut! Og det var sommer, så dette antrekket flagret han rundt i utendørs helt til det var sengetid. I hagen, på lekeplassen...

Syntes det var så kult at de bare lot han holdet på til han ble lei (tror ikke at jeg hadde klart nei! ) og det uten en eneste korrigerende kommentar. Han ble jo lei tilslutt, men det tok flere uker.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:37   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Kjempebra! :klappe:

Hos oss blir det nok aldri noe rosa på A - det er ulempen ved å være gutt og ha ei jevnaldrende søster; man blir veldig opptatt av jente- og gutteting. Og rosa er definitivt en jentefarge her. J holdt på å dø av latter den første gangen hun så en rosa genser i en herre-klesbutikk, for det var det latterligste hun noen sinne hadde sett..

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:46   #27
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Poden blir 6 år i sommer og liker fremdeles rosa og lilla. De rosa støvlene ble lagt bort for et år siden for sålen var slitt og de ble kjempeglatte. I vinter har han stort sett brukt de rosa eller røde vottene sine og har vært storfornøyd.

Kommentarene i bhg om rosa jentestøvler ble raskt stoppet da jeg sa at det ikke var rosa jentestøvler men rosa guttestøvler

Han elsker biler, Spiderman, Batman, Cars, Lego og andre "gutteting", men er også avhengig av å ha bamsen i senga og elsker de rosa vottene. Foreløpig har han ikke tatt skade av det - har heller tro på at han tør å stå for egne meninger selv om de andre barna ikke synes det er riktig.

Go Hønni, go Hønni!

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:51   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Jeg skjønner poenget med å være forsiktig med bekledning og tilbehør til skolebarn, som kanskje ikke helt har greie på hva man ertes for. Men jeg har aldri skjønt hva som er galt med å kle på mindre barn rosa klær, eller la gutter leke med dukker eller kle seg i kjoler og stæsj.
Sønnen min proklamerte at han "eeeeeeeeeeeeelsket josa" da han var 2, og den facinasjonen holdt seg til han var 5. Nå er det ikke grenser på alle teite forslag om hva som er jentete, og dermed ikke brukbart, og han er definitivt ingen skrulle...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:57   #29
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.


Han elsker biler, Spiderman, Batman, Cars, Lego og andre "gutteting", men er også avhengig av å ha bamsen i senga og elsker de rosa vottene.

Guttene her har likt bedre å leke med dukker, kjøkken, perle på brett og lage smykker enn de har likt å leke med biler da de var i 3-4 års alderen, de har fått både kjøkken, dukker, dukkevogn, dukkehus, i den alderen, noe mannen var litt betenkt på å kjøpe til dem, men de ønsket seg det så da fikk de det. og det har blitt mye brukt.
De liker godt å leke med jenter også. 10 åringen har like mange jentevenner som guttevenner enda, Ofte det ringer jenter hit og spør om de kan være med hjem til han etter skola dagen etter.
Men rosa sko eller klær har de aldri spurt etter.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:01   #30
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Får jeg en sønn, og han vil ha rosa støvler så får han det. Jeg ville fått et forklaringsproblem ellers, all den tid mannen har flere rosa klesplagg - hvorfor skulle ikke han fått det da?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:04   #31
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Guttene her har likt bedre å leke med dukker, kjøkken, perle på brett og lage smykker enn de har likt å leke med biler da de var i 3-4 års alderen, de har fått både kjøkken, dukker, dukkevogn, dukkehus, i den alderen, noe mannen var litt betenkt på å kjøpe til dem, men de ønsket seg det så da fikk de det. og det har blitt mye brukt.
De liker godt å leke med jenter også. 10 åringen har like mange jentevenner som guttevenner enda, Ofte det ringer jenter hit og spør om de kan være med hjem til han etter skola dagen etter.
Men rosa sko eller klær har de aldri spurt etter.

Kjøkken har han hatt, men det er gitt bort nå. Dukker, dukkeseng og dukkevogn har han men leker ikke med det lenger (men jeg får IKKE pakke det bort), perler er hamstret og sånne brosjyrer med "bruksanvisninger" til mønster på perlebrettene er kjøpt inn og i jevnlig bruk. (Han får tilogmed lov å gå i all offentlighet med den lyselilla CareBear-vesken sin de gangene han vil det Jeg er ikke bekymret

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:12   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Hm. Sneipen vil til stadighet ha sminke, og jeg sier at det er det bare voksne damer som har. Jeg hadde sagt det samme til en jente, tror jeg. Er jeg stigmatiserende?


Jeg hadde lett kjøpt rosa støvler, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:13   #33
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Dersom han får velge farge selv, må valget aksepteres.
Mellombror på snart 4 her vil ikke høre snakk om noe rosa, men hadde han villet ha det hadde det vært store muligheter, med en knallrosa storesøs å arve etter.
Den merkelige mannen min, som faktisk er veldig fornuftig ift NESTEN alt, blir helt fra seg dersom jeg vurderer å bruke rosa/lilla/blomster til mellombror, hyler om mobbing og mener at ett sted må grensen gå.....
Tror det må være ett eller annet barndomstraume han sliter med

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:18   #34
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hm. Sneipen vil til stadighet ha sminke, og jeg sier at det er det bare voksne damer som har. Jeg hadde sagt det samme til en jente, tror jeg. Er jeg stigmatiserende?

Frøkna vil gjerne sminke seg når jeg gjør det, og hvis jeg har tid lar jeg henne få lov til det. (Hun har "arvet" en rosa øyenskygge, som jeg ikke bruker lenger.)

Derimot er det bare voksne (Voksne, ikke damer, Scarlett. Tsk, tsk.) som får lov til å gå med sminke ute. Barn får bare lov til å sminke seg hjemme – som utkledning.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:21   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Frøkna vil gjerne sminke seg når jeg gjør det, og hvis jeg har tid lar jeg henne få lov til det. (Hun har "arvet" en rosa øyenskygge, som jeg ikke bruker lenger.)

Derimot er det bare voksne (Voksne, ikke damer, Scarlett. Tsk, tsk.) som får lov til å gå med sminke ute. Barn får bare lov til å sminke seg hjemme – som utkledning.

:håpløs:

Men det ER jo bare damer som sminker seg. Ærlig talt. I hvert fall er 99,99 % av alle som sminker seg damer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:23   #36
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

En kompis av mannen er alenepappa for en gutt på fem år. Han har nettopp fått seg egen MP3 spiller. Fargen fikk han bestemme selv, og den er rosa. Det synes jeg er gutsy og tøft. Både fordi pappaen hans lot han få den, og fordi det er en ting han skal ha i flere år.

Han er kjempestolt av den, og jeg er enig i at den er superfin .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:29   #37
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Min gutt har rosa t-skjorte og rosa genser. Men han er 13. Og har kjøpt det selv på Blend.

Rosa støvler hadde han nok ikke fått. Ikke fordi jeg har noe i mot rosa til gutt, men fordi jeg hadde vært redd for at andre skulle erte han. Noe jeg tror han ikke hadde taklet da han var 4. Og at det dermed var bomkjøp og jeg måtte kjøpe nye støvler.:feig mor:

Storesøster har deimot måtte arve både Spiderman og brannmannstøvler.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:32   #38
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Storesøster har deimot måtte arve både Spiderman og brannmannstøvler.

Stakkars, stakkars barn.

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:33   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

:håpløs:

Men det ER jo bare damer som sminker seg. Ærlig talt. I hvert fall er 99,99 % av alle som sminker seg damer.

Faktisk ikke. Hvis du visste hvor mange menn som faktisk bruker mascara og brunkrem idag, tror jeg du ville blitt overrasket.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:34   #40
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Stakkars, stakkars barn.

Jeg vet. Jeg skal betale alle psykologtimene hun trenger når hun blir voksen. Jeg lover.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no