Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-17, 12:02   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg fant fotballskoene til sønnen min i søppelet

Det der er jo helt vilt.
Sønnen min spilte halvannet år i 6-7-årsalderen. Siste kampen var en turnering med 50 barn på kullet, og han fremstod som helt hjelpeløs og den av barna som mestret minst av alle på banen. Vi tenkte at det måtte være noe galt med synet hans siden virket så bortkommen, og uansett ville han slutte.

Høsten i 4. klasse ville han plutselig begynne igjen. Han var selvsagt ingen stjernespiller det første året, men nå et par år etter klarer han seg riktig så bra. Det er mange som er bedre enn ham, men han er med i topp tredjedel på kullet målt i innsats og ferdigheter.

Mye om min sønn, men moralen er at det er helt umulig å spå hvordan barna vil utvikle seg som fotballspillere når de er på alder med din sønn. Det burde jo treneren ha fått med seg.

For de fleste klubber er (burde det være) viktig å få med bredden fra start og holde på den så lenge som mulig. Mange kommer til å falle fra underveis, og det skal en viss mengde barn til på kullet for å ha mange nok igjen når de når junioralder.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no