Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 14:58   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jakten er altså i gang igjen, for ørtende gang. Jeg har tidvis veldig tørr hud i ansiktet, og tror nesten aldri jeg har klart å finne en krem som gir nok fuktighet. Har prøvd mengder med dag- og nattkremer, men ingenting har gjort susen. "Super Moisture Rich" eller noe sånt fra Dermalogica holdt nesten mål, mener jeg å huske, men der var lokket så ubrukelig at jeg til slutt ga opp hele greia.

Aller helst vil jeg ha noe uparfymert. Jeg har vært igjennom hele regla fra hudpleiesalong (som jo nesten alltid stinker eterisk), parfymeri og apotek. Om natta bruker jeg Lipobase Repair, men jeg vil helst ikke bruke den om dagen.

Hjelp!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 14:59   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg fikk en ganske fet krem av min far, som ble konfiskert på Flesland men det er en annen historie. Clarins.

Edit: hvordan formulerer jeg setningen slik at det ikke står at min far ble konfiskert? _treg i dag_

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 15:06   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg bruker Lancome Hydra Zen og syns den er fantastisk, men det høres ut som du er tørrere enn meg, så mulig den ikke gir nok fuktighet. Jeg kan fint hoppe over å smøre meg en dag uten at huden føles for liten når jeg bruker den kremen.



Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg fikk en ganske fet krem av min far, som ble konfiskert på Flesland men det er en annen historie. Clarins.

Edit: hvordan formulerer jeg setningen slik at det ikke står at min far ble konfiskert? _treg i dag_

Hvorfor ødelegge moroa for de som syns at sånt er superfestlig å kommentere?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 15:10   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Hydra Zen er god, og jeg tror den fins i flere varianter. Mener å huske at jeg fikk feil utgave en gang nemlig, en som var for fet for min hud.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 16:51   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvorfor ødelegge moroa for de som syns at sånt er superfestlig å kommentere?



En annen sak er jo om jeg kanskje burde ha noen antirynkegreier snart, med mine 37 år.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 16:53   #6
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg har prøvd det meste av dyre og billige. For min atopiske hud som er dehydrert og sensitiv så er A-krem og Aderma fra apoteket de beste.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 16:56   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg har prøvd det meste av dyre og billige. For min atopiske hud som er dehydrert og sensitiv så er A-krem og Aderma fra apoteket de beste.

Ja, det er akkurat disse jeg bruker nå. A-creme har jeg brukt i flere år, men i det siste har den ikke dugd lenger. Aderma har jeg holdt på med i kanskje fire uker nå, og den gir heller ikke nok fuktighet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 16:58   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg bruker en fra l'Ôccitane, Immortelle heter serien, dagkrem og nattkrem. Nattkremen er skikkelig fet, dagkremen er lett og god, men fuktgivende. Du kan sikkert be om en prøve, hvis du er innom en l'Ôcc.-butikk. (Og de påstår at den derre Immortelle-planten skal ha noe slags anti-aldrende effekt, men jeg tror nok at trua ligger mest i navnet, og at jeg kommer til å bli eldre uansett.)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 16:58   #9
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

De har også en variant med Shea-smør, den er ganske heavy, da.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:01   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Men hvis du er sånn kjempesupertørr, må du vel på med noe mer fettholdig. Mye av det som markedsføres som fuktighetskremer er jo omtrent bare lotion som duger fint når huden allerede har nok fett i seg, men som ikke holder hvis man er skikkelig tørr.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:06   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men hvis du er sånn kjempesupertørr, må du vel på med noe mer fettholdig. Mye av det som markedsføres som fuktighetskremer er jo omtrent bare lotion som duger fint når huden allerede har nok fett i seg, men som ikke holder hvis man er skikkelig tørr.

Ja, ikke sant? Konsistensen må være nesten som smør for at det skal duge på meg. Sånne lotionaktige greier kan jeg bare glemme.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:06   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, ikke sant? Konsistensen må være nesten som smør for at det skal duge på meg. Sånne lotionaktige greier kan jeg bare glemme.

Da er jo den Shea-smør-greia perfekt for deg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:09   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Sheabutter ja. Det er den ultimate fuktighetskur for mitt ansikt (samt hender og føtter og albuer og hvor enn det måtte trenges). Jeg kjøpte en variant i USA du sikkert ville likt. Den lukter sjokolade.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:56   #14
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Noen her inne anbefalte No7. Min irriterte hud er superfornøyd.
Så takk, hvem det nå enn var.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:57   #15
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg bruker apobase.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 18:05   #16
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg har tørr hud som må holdes fuktig for å unngå overdrevet talgproduksjon. Jeg bruker Vichy Neutrologie 1 (litt usikker på stavemåten) - apotekvare. Bruker Vichy 3-in-1 makeupfjerner også - må bruke noe som ikke tørker ut huden ved rensing.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 18:14   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Sheabutter ja. Det er den ultimate fuktighetskur for mitt ansikt (samt hender og føtter og albuer og hvor enn det måtte trenges). Jeg kjøpte en variant i USA du sikkert ville likt. Den lukter sjokolade.

Nå skjønner jeg ikke hva du snakker om - sa hun som nylig fikk shippet inn bodylotion med vanilje- og kanelduft fra England.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har tørr hud som må holdes fuktig for å unngå overdrevet talgproduksjon. Jeg bruker Vichy Neutrologie 1 (litt usikker på stavemåten) - apotekvare.

Ja, den har jeg prøvd, både I og II - duger ikke helt. Talgproduksjon tror jeg forresten aldri huden min har bedrevet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 18:28   #18
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Dermalogica og Cliniderm er det eneste som funker på min supertørre hud.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 18:33   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg var på hudpleiesalong og fikk nappet øyenbryn her om dagen. Damen som gjorde det var litt streng og sa at jeg burde bruke mye mer tid på huden min. Hun har helt klart rett altså, men et opplegg som består av peeling, vask og smøring med 2 forskjellige kremer to ganger om dagen kommer aldri til å bli noen sukesess hos meg.

Finnes det noe som kan fjerne døde hudceller uten å måtte skrubbe med sånn peelingkrem? Og må man vaske seg med sånn spesialsåpe hver dag? Er det ingen vei utenom?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:02   #20
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til en ansiktskrem som gir masse fuktighet!

Jeg har også veldig tørr hud visse steder i ansiktet og slet med å finne den ultimate kremen. En lege sa jeg hadde frostskader i ansiktet og sa jeg skulle bruke fet krem. Var en her inne som anbefalte meg Decubal. Den har jeg brukt i en ukes tid nå og den virker fin. Er 18 % fett i den også. Veldig drøy og kjøpt på apoteket.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no