Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Til en frodig

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 20:24   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Til en frodig

Men flott dame.

Hva syns dere om disse klærne? Jeg bruker 48/50 så dere må ikke se på modelldama, vi likner ikke altså.






__________________

Sist redigert av Misteri : 19-02-08 kl 20:31.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:29   #2
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til en frodig

Jeg synes det er fine klær! Særlig på bilde nr 2!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:30   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig




__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:30   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til en frodig

Veldig fine! Jeg tror de fleste vil være pene til ei frodig dame. Det kommer jo litt an på hvilken figur man har, men særlig snittet til tunika 2 og 4 tror jeg er flatterende for mange.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:32   #5
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til en frodig

Kjempefine.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:33   #6
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til en frodig

Veldig pent det antrekket på det siste bildet også!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:34   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

Problemområdet mitt (som egentlig er overalt) er rundt magen. Er den jeg vil kamuflere mest mulig. At jeg er stor kan ingen klær skjule. Men jeg kan jo kle meg i noe som fremhever det som er fint på meg.

Har midje tro det eller ei! Stor byste, så jeg kler lett utringning, men jeg er liten på sokkelesten. 158 cm bare.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:36   #8
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

Jeg tror ikke at den overdelen på bilde nr 3 er pen en som er frodig. Det har ikke vært pent på meg i hvert fall.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:38   #9
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Til en frodig

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Veldig fine! Jeg tror de fleste vil være pene til ei frodig dame. Det kommer jo litt an på hvilken figur man har, men særlig snittet til tunika 2 og 4 tror jeg er flatterende for mange.

Synes også de to var finest

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:38   #10
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til en frodig

Jeg synes alle var fine, unntatt den svarte kjolen/tunikaen som også Lindamor nevner. Tror ikke den vil virke særlig flatterende.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:38   #11
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg tror ikke at den overdelen på bilde nr 3 er pen en som er frodig. Det har ikke vært pent på meg i hvert fall.

Nei, var den jeg var mest i tvil på faktisk. Tenkte det kunne bli en koseplagg ala tusle rund i hagen med sandaler, subbe på hytta med den o.l Den kan slå ut riktig på meg også. Jeg overstiger nok utrykket frodig, syns det er penere å si en feit!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:39   #12
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

Jeg syns at de andre er pene. Jeg har flere lignende selv, så jeg håper at det passer seg for en som er frodig å bruke.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:40   #13
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til en frodig

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg synes alle var fine, unntatt den svarte kjolen/tunikaen som også Lindamor nevner. Tror ikke den vil virke særlig flatterende.

Enig.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:41   #14
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Nei, var den jeg var mest i tvil på faktisk. Tenkte det kunne bli en koseplagg ala tusle rund i hagen med sandaler, subbe på hytta med den o.l Den kan slå ut riktig på meg også. Jeg overstiger nok utrykket frodig, syns det er penere å si en feit!

Jeg er bruker en str større en deg. Jeg syns den så forferdelig ut bakfra. All midje forsvant og det var bare en stor udefinert klump på midten. Så stakk bena ut som "tynne" (alt er relativt) stilker.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:46   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til en frodig

Du bør styre unna A-fasong, og heller velge omslagsfasongen i kjoler og tunikaer. Det er en veldig slankende fasong, og er absolutt den fineste for dem med litt byste og mage. Tights under eller strømpebukser. Ikke høyt liv, da ser man gravid ut, men vanlig midjeliv på fasongen. (Ser det selv, hvis jeg vil være litt diskret rundt graviditeten, tar jeg en tight kjole, vil jeg flashe magen, tar jeg en kjole med høyt liv. )

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 19-02-08 kl 20:53.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:52   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:52   #17
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

Bestilte den også. Dropper den sorte kjolesaken.

Takk for svar og tips.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 20:54   #18
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til en frodig

Der var det mye fint.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 21:03   #19
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til en frodig

Denne var utsolgt, den jeg syntes var aller finest.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 21:09   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til en frodig

Hvor har du handlet hen? Det var en veldig fin bukse der.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no