Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 21:26   #961
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg er alt for mett av den woken mannen hadde kjøpt til meg. Alt for mett.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 28-11-13, 22:37   #962
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Mannen min (les: kona hans) vil gjerne ha oppskriften på de små endringene i kostholdet.

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg skulle gjerne også hatt oppskriften, men tipper vilt på at man ikke skal innføre en marsipangris pr dag.


For å ta det siste først: En marsipangris pr. dag er ikke inkludert i kostendringene. Faktisk er det ingen marsipangriser involvert.

Han har kuttet ut sjokolade og chips i helgene (spiste det aldri i uka fra før og heller ikke nå.) Det er slutt på å ta en alkoholfri Erdingerøl etter trening 3-4 ganger i uka. Ingen sushi og vin på en onsdag. Eller tirsdag. Eller torsdag. Bare i helgene! Ellers spises det mindre av poteter/pasta/ris og mer grønnsaker til middag og mye frukt og grønt ellers samt mindre mengder brød.
Vi har også sluttet å ha nøtter i hus, før tok vi gjerne en neve mens vi laget middag eller før trening.

For min del er det bare slutt på nøttene og kosematen i uka og jeg spiser nesten bare hjemmelagde knekkebrød istedet for brød fordi ungene bare vil ha kjøpebrød og det vil ikke magen min.

Det hører vel med til historien at vi trener minst en økt daglig begge to, men det gjorde vi før også. Intensiteten er nok litt større nå pga flere intervalløkter, så det er mulig at treningen også har hjulpet noe på vekta.

For øvrig: Jeg tar gjerne imot noen kilo! Det hadde vært fint å kunne bruke julekjolene mine. Å finne kjoler i str. 32 er lettere sagt enn gjort for meg som ikke er klar for kjoler beregnet på tenåringer

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 28-11-13, 22:41   #963
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Potetgullposen jeg har spist var så SVÆR, så det medførte altfor mye småbøss på slutten. Kjedelig å spise, det er så vanskelig å få til en skikkelig god munnfull på sånt småtteri.

Det er bare å helle, Elise.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 28-11-13, 22:46   #964
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg prøver å sende kiloene mine til Synnemor, men får det ikke til.

Dessuten må jeg pakke koffert til barna (barnevakt) og til meg (ut på tur) og jeg orker ikke. Og jeg må barbere leggene og ta på neglelakk.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 08:38   #965
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Å finne kjoler i str. 32 er lettere sagt enn gjort for meg som ikke er klar for kjoler beregnet på tenåringer

Handler du fra USA, på ebay for eksempel, finner du masse fint til voksen i str. 2 og XXS. Datteren min er en str. 32/34 og det er ofte at det blir masse som er for voksent for henne.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 08:40   #966
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg har funnet ut at den nye yndlingscardiganen min er i angora.

(Jeg visste virkelig ikke at dyr led for angoraplagg før forrige uke! Jeg trodde det var vanlig ull som var fluffet eller noe.)

Det er vel virkelig et i-landsproblem...

Stakkars kaninene!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 08:57   #967
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg skal på julebord i en annen by. Klokka sju, trodde jeg. Det viser seg at det er klokka seks. Flyet mitt lander kvart over fem. Og jeg må sjekke inn bagasje pga uante mengder hårprodukter.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 09:31   #968
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

De viktigste nyhetene på forumet er rykter om rykter om kongelige.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 10:03   #969
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg skal på ridetur med den nye forhesten min, og så er det meldt regn. Nesten 0,4 mm. Veldig ufølsomt av værgudene. :-(

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 11:10   #970
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

De viktigste nyhetene på forumet er rykter om rykter om kongelige.

Det er nå en gang en metadiskusjon. Poenget er ikke om ryktet er sant, vel?

(I hvert fall leser jeg det bestemt sånn. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 15:04   #971
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Handler du fra USA, på ebay for eksempel, finner du masse fint til voksen i str. 2 og XXS. Datteren min er en str. 32/34 og det er ofte at det blir masse som er for voksent for henne.

Tusen takk for tipset, men jeg synes det er vanskelig å handle klær på nett. Klær vil jeg gjerne prøve fordi modeller og fasong varierer så veldig fra merke til merke.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 15:05   #972
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg har vært på konferansetime for 9.klassingen min i dag, og læreren fant meg først ikke. Hun trodde jeg var ungdomsskoleelev. Makan!!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 17:30   #973
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg har vært på konferansetime for 9.klassingen min i dag, og læreren fant meg først ikke. Hun trodde jeg var ungdomsskoleelev. Makan!!

Jeg har blitt beordret inn i klasserom da jeg ble observert ute i gangen. Jeg er såpass svak for imperativ og tonefall at jeg var nær å adlyde.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 17:38   #974
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.


For øvrig: Jeg tar gjerne imot noen kilo! Det hadde vært fint å kunne bruke julekjolene mine. Å finne kjoler i str. 32 er lettere sagt enn gjort for meg som ikke er klar for kjoler beregnet på tenåringer

.
Jeg kjøper kjoler i str 32 fra Inwear, de er ikke beregnet på tenåringer. Ellers har Mango kjoler i xs som er fine.

Adele er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 18:13   #975
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg er så kvalm at jeg går ned i vekt, men jeg er for kvalm til å nyte det.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 18:50   #976
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg har det så travelt denne uka at jeg ikke rekker mer enn 4 treningsøkter. Lettere rastløs nå.

Adele er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 21:06   #977
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg kjeder meg!!! Og er alene hjemme, sånn at jeg ikke kan få mannen til å lage noe god mat til meg en gang. Og nå har jeg bare en saftis igjen i fryseren (for jeg har spist de andre tre allerede). Og hvis jeg skal trøste meg med noe godt, så må jeg gå helt inn på kjøkkenet.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 21:23   #978
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Adele, her.

.
Jeg kjøper kjoler i str 32 fra Inwear, de er ikke beregnet på tenåringer. Ellers har Mango kjoler i xs som er fine.

Hvor finner du Inwear i str. 32? jeg har aldri funnet mindre enn 34 i det merket, og de er så store i str. at jeg drukner.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 21:54   #979
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg kjeder meg!!! Og er alene hjemme, sånn at jeg ikke kan få mannen til å lage noe god mat til meg en gang. Og nå har jeg bare en saftis igjen i fryseren (for jeg har spist de andre tre allerede). Og hvis jeg skal trøste meg med noe godt, så må jeg gå helt inn på kjøkkenet.

gubben min er på rek og jeg er tørst. Ingen som kan hente drikke til meg.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 29-11-13, 21:59   #980
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

gubben min er på rek og jeg er tørst. Ingen som kan hente drikke til meg.


Hva er det blitt av verden nå til dags?
Og nå har jeg akkurat oppdaget at jeg er tom for potetgull også.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no