Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 16:17   #981
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Jeg får høre det så ørene flagrer jo.
Utrolig mange adjektiver om kråka som ikke gir mmr-vaksinen.

Og igjen, det er ikke fordi du ikke gir MMR-vaksinen at du får så ørene flagrer, det er måten du argumenterer for at vaksinen er farlig på generell basis. Alle har forståelse for at barn med en medisinsk risiko ikke skal måtte ta vaksinen! Men dette har jo blitt nevnt gang på gang allerede.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:18   #982
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

..og jeg kan legge til at argumentasjonen din virker veldig selvsentrert. Fordi du fikk dårlig informasjon/ble behandlet dårlig av helsevesenet i vaksinespørsmålet, og at legene du har snakket med i ettertid er enige i at ditt barn kanskje ikke burde ha fått vaksinen, så slutter du at vaksinen generelt sett utgjør en større risiko enn de sykdommene den skal beskytte mot?

Risiko for meg og mine unger ja. Jeg fikk sikkert informasjon, men satte meg ikke helt inn i det før etterpå. Har heller ikke sagt at jeg ble dårlig behandlet i helsevesenet.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:20   #983
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Risiko for meg og mine unger ja. Jeg fikk sikkert informasjon, men satte meg ikke helt inn i det før etterpå. Har heller ikke sagt at jeg ble dårlig behandlet i helsevesenet.

Men hvorfor argumenterer du da for at vaksiner er farlige? Hvis det er barnet ditt vi diskuterer, har jeg nok havnet i helt feil debatt.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:23   #984
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Og igjen, det er ikke fordi du ikke gir MMR-vaksinen at du får så ørene flagrer, det er måten du argumenterer for at vaksinen er farlig på generell basis. Alle har forståelse for at barn med en medisinsk risiko ikke skal måtte ta vaksinen! Men dette har jo blitt nevnt gang på gang allerede.

Kanskje det, men får tyn likevel. Ikke alle godtar at noen ikke vil eller ikke kan vaksinere vet du. Kanskje det finnes flere, men de tør ikke stå frem og si det. Jeg sier det i hvert fall. Jeg tør stå frem og si jeg er skeptisk til ALLE vaksiner. Absolutt alle vaksiner!!!

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:28   #985
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Kanskje det, men får tyn likevel. Ikke alle godtar at noen ikke vil eller ikke kan vaksinere vet du. Kanskje det finnes flere, men de tør ikke stå frem og si det. Jeg sier det i hvert fall. Jeg tør stå frem og si jeg er skeptisk til ALLE vaksiner. Absolutt alle vaksiner!!!

JEg har da stått frem å sagt at min yngste datter ikke skal ha neste MMR på grunn av reaksjoner legene ikke likte av den første hun tok. Ingen tyner meg? Hvorfor det? :dum:

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:31   #986
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

JEg har da stått frem å sagt at min yngste datter ikke skal ha neste MMR på grunn av reaksjoner legene ikke likte av den første hun tok. Ingen tyner meg? Hvorfor det? :dum:

Nei, det aner jeg ikke. Du skriver nok bedre og forklarer bedre enn meg.

Men mmr får de bare 2 ganger? Ved 15 mnd og ved 12 års alder. Gjør de ikke?

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:36   #987
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Nei, det aner jeg ikke. Du skriver nok bedre og forklarer bedre enn meg.

Men mmr får de bare 2 ganger? Ved 15 mnd og ved 12 års alder. Gjør de ikke?

Ja. 15 mnd ble satt, til tross for sterk allergi mot egg. Det er meget sjelden med allergiske reaksjoner på MMR.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:36   #988
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Nei, det aner jeg ikke. Du skriver nok bedre og forklarer bedre enn meg.

Maylen får ikke tyn fordi alle skjønner at barn som ikke tåler vaksiner ikke skal ha dem. På grunn av barn som ikke tåler vaksiner er det viktig at andre som gjør det tar vaksiner. Det har blitt presisert en uhorvelig mange ganger at når man snakker om hvem som bør vaksineres så snakker vi om friske barn, barn som tåler dem.
Du får tyn fordi grunnene du henviser til, informasjonen du hevder har opplyst deg rett og slett er FEIL. Skrevet av mennesker som ikke har peiling, eller rett og slett er hakke gale. Du stoler mer på mennesker som tror vaksinene er en del av et system for å overvåke oss, enn leger og forskere som jobber med vaksiner HVER DAG.
Du får ikke tyn fordi du ikke vil gi vaksine til et barn som ikke tåler det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:36   #989
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

JEg har da stått frem å sagt at min yngste datter ikke skal ha neste MMR på grunn av reaksjoner legene ikke likte av den første hun tok. Ingen tyner meg? Hvorfor det? :dum:


Kanskje fordi du ikke legger ved slike morsomme lenker som Kråka og dessuten er det ingen som tyner noen når det er helt klart fare for en allergisk reaksjon.
Det er vel heller mer det at man er så påståelig når det gjelder at vaksiner generelt er skumle og farlig, og nei det skal vi ikke utsette ungene våre for argumentasjonen det blir reagert på.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 16:57   #990
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bedre det enn at de ønsker å overvåke musa mi via microchip.

Jeg har nok microchip i musa alt (i tillegg til katta) siden jeg var med i forskningsprosjektet ang effekten av HPV-vaksinen i sin tid.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 17:00   #991
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Setter de den i musa? Jeg VISSTE det var en grunn til at jeg var skeptisk til denne vaksinen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 17:01   #992
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Om det er så at man ikke KAN vaksinere barna sine bør man jo prise seg lykkelig for at andre vaksinerer sine?

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 17:03   #993
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Om det er så at man ikke KAN vaksinere barna sine bør man jo prise seg lykkelig for at andre vaksinerer sine?

Nei, da er selvsagt den eneste logiske løsningen å fore de andre med propaganda, slik at færrest mulig skal få Chemtrails på nakken. Om ungene blir syke ... so what. What doesn't kill them only makes them stronger. Noe som faktisk ser ut til å være sant etter den kikhosterunden Iben hadde som spedbarn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 17:03   #994
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Setter de den i musa? Jeg VISSTE det var en grunn til at jeg var skeptisk til denne vaksinen.

Nei, den settes i armen såvidt jeg husker.
Men de såkalte "celleprøvene" derimot...

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 17:04   #995
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Kanskje de burde sette den i musa, så kunne de tatt den mye diskuterte sjekken for omskjæring i samme slengen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 17:44   #996
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Som mor til et autistisk barn så må jeg si meg enig. Jeg prøver å heve meg over det, men den vonde følelsen sniker seg inn likevel.

Jeg er også mor til et barn med en autismeaspektdiagnose. Det gjør noe meg også.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 18:53   #997
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Som mor til et autistisk barn så må jeg si meg enig. Jeg prøver å heve meg over det, men den vonde følelsen sniker seg inn likevel.

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg er også mor til et barn med en autismeaspektdiagnose. Det gjør noe meg også.

Skjønner dere så inderlig godt og blir så rasende på begges vegne når det hagler med slike påstander om vaksiner.

 
Gammel 17-03-09, 18:56   #998
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kanskje de burde sette den i musa, så kunne de tatt den mye diskuterte sjekken for omskjæring i samme slengen.

Da snakker vi stålkontroll på folks privat- og underliv. Det er nok det staten egentlig vil, de tør bare ikke si det rett ut.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-03-09, 19:04   #999
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Da snakker vi stålkontroll på folks privat- og underliv. Det er nok det staten egentlig vil, de tør bare ikke si det rett ut.

 
Gammel 17-03-09, 19:21   #1000
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Jeg synes det er interessant at onkel Stat bare vil ha microchip på alle norske kvinner ... Vi som oppfører oss så pent.

Koma er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no