Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-13, 17:11   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Vi hadde sitteplasser på felt N, rad 2. Altså langt ned, og jeg syntes lyden var helt ok jeg da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 20:23   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Møt meg på Gardermoen i juni, så får du krype ned i kofferten min og bli mer på konsert i Køben.

Oh, yeah! Det hadde vært noe!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 21:23   #23
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Vi hadde sitteplasser på felt G, rad 3 og synes lyden var ok. Synes ikke lyden var grøtete iallefall.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 23:33   #24
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Maverick sier at det alltid er dårlig lyd når man sitter høyt oppe. Jeg lurer da på hvorfor slike billetter koster 890 kroner og det ikke er noen advarsel om at det er dårlig lyd. Jeg har ikke vært nok ganger på konsert i innendørsarena til å vite det og føler meg lurt når de som arrangerer dette vet om det.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 00:14   #25
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Jeg var på felt O rad 6 og så rett inn på scenen fra siden, og hadde den giga store høyttaleren på skrå ikke langt unna, men reagerte ikke veldig på dårlig lyd. Ikke var den så høy heller, så jeg trengte ikke proppene.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 07:23   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Maverick sier at det alltid er dårlig lyd når man sitter høyt oppe. Jeg lurer da på hvorfor slike billetter koster 890 kroner og det ikke er noen advarsel om at det er dårlig lyd. Jeg har ikke vært nok ganger på konsert i innendørsarena til å vite det og føler meg lurt når de som arrangerer dette vet om det.

Jeg tror det er sånn man går ut i fra at alle vet altså. Selvsagt er det surt når opplevelsen blir sånn, men at lyden forringes jo lenger unna man er, er ganske logisk. Det er derfor operaen er bygget såpass bratt, slik at lyden skal ha kort reisevei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 07:55   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Maverick sier at det alltid er dårlig lyd når man sitter høyt oppe. Jeg lurer da på hvorfor slike billetter koster 890 kroner og det ikke er noen advarsel om at det er dårlig lyd. Jeg har ikke vært nok ganger på konsert i innendørsarena til å vite det og føler meg lurt når de som arrangerer dette vet om det.

Føler deg lurt? Tja, billetten koster det den koster fordi folk er villige til å betale det, og det må være såpass for at det skal gå rundt. Arenabilletter prises etter sikt, ikke lyd. Dyrest er det nærmest scenen, hvor det også er dårlig lyd. Best lyd er det ved FOH.

Er man ute etter den ultimate lydopplevelsen er stadion/arenakonserter et dårlig valg uansett.

(Og jeg arrangerer altså ikke konserter. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 08:06   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Signerer 007, O2 Arena er rund, ikke avlang. Men opplevelsen i O2 er fantastisk, mener det var 22-23.000 på One Direction der, alle sitteplasser.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no