Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-13, 09:54   #1
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Var i går på en super konsert med Bruce Springsteen, men konserten ble ganske ødelagt av den forferdelig dårlige lyden. Vi satt på felt L og med en gang de dro til litt med gitarer, saksofoner eller andre instrumenter ble lyden skingrete og grøtete. Det var nesten så det pep i ørene.

Er det noen som har sittet på andre felt og hatt en bedre erfaring?

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 10:01   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Spør Foo Fighters om hva de syns om lyden i Telenor Arena .

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 10:40   #3
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Jeg avbefaler hele Telenor Arena.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 10:50   #4
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Jeg har også elendig lydopplevelse på Telenor Arena, husker ikke hvilket felt det var på, men den etterlengtede Metallica konserten ble iallfall ødelagt at håpløs lyd.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 11:26   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Telenor Arena er crap uansett tror jeg. Har vært på Metallica med sitteplasser, og skal på Depeche. Er dessverre avhengig av å sitte, men tviler vel strengt tatt på at lyden er bedre på gulvet...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 13:08   #6
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg avbefaler hele Telenor Arena.




Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Telenor Arena er crap uansett tror jeg. Har vært på Metallica med sitteplasser, og skal på Depeche. Er dessverre avhengig av å sitte, men tviler vel strengt tatt på at lyden er bedre på gulvet...

Har vært på Metallica der, med sitte plass fordi vi hadde med en av våre nieser og ikke hadde lyst til å ha henne nede i kaoset på gulvet (og hun da var mye yngre og litt engstelig av seg når det gjelder sånt), og opplevelsen var basicly ødelagt for min del pga dårlig lyd. HUN var happy, dog, og gikk på skolen dagen etterpå med ny t-skjorte og spennende nyheter.

Synes ikke det er så ille på gulvet, men man må ganske langt frem for å få en god opplevelse. Generelt foretrekker jeg Spektrum foran Telenor Arena av mange årsaker; lyd, utforming av scenen, beliggenhet (og dermed tilgjengelighet) osv...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 14:20   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Jeg har altså aldri noensinne opplevd bra lyd på noen Metallicakonsert, og jeg har vært på mange, på flere forskjellige venuer.

Det blir ikke god lyd på sitteplasser høyt opp, samme hvilken venue man er på. Foo Fighters hadde elendig lyd på TA, det var pga. dårlig lydarbeid, ikke kun pga. venue. Det er altså litt flere faktorer som spiller inn en huset.

Men det er jo veldig behagelig for Spektrum at det nå er de spm slipper å få pes for dårlig lyd nutildags.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 14:21   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Spør Foo Fighters om hva de syns om lyden i Telenor Arena .

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 14:22   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Å, er DM på TA? Jeg bare kjøpte billetter uten egentlig å se hvor. Ja, ja, bare jeg får opplevd DM live, så.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 14:26   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Egentlig kan jeg ikke fordra Telenor Arena selv, men det er jo ikke noe poeng å klage på ting som ikke er på grunn av huset, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 14:48   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Alle stadionkonserter har dårlig lyd. Heldigvis liker jeg bare så avdankede helter at de stort sett får plass på Sentrum.

Eller, vel. Det var vel ikke strålende lyd på Rickie Lee Jones heller. Usikker på om man skal skylde på lydmannen, though.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:26   #12
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Synes at lyden er dårlig på Telenor Arena uansett
Men som nevnt ovenfor; dess høyere oppe man sitter dess dårligere lydkvalitet. På Metallica (sitteplass i høyden) måtte jeg virkelig lytte godt når de begynte å spille for å kunne høre hvilken sang det var
Det bedret seg dog utover konserten.
På ståplass er det litt bedre lyd synes jeg.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:31   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

"Arena" bør være et hint. Som Candy sier - man får rett og slett ikke bra lyd på slike steder. Dra på Sentrum Scene eller på Hovedscenen i Operaen for slikt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:33   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alle stadionkonserter har dårlig lyd.

Ikke enig.
Jeg har nettopp være på konsert i O2, London, og lyden var faktisk klokkeklar og veldig bra.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:42   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke enig.
Jeg har nettopp være på konsert i O2, London, og lyden var faktisk klokkeklar og veldig bra.

O2 er lite, Spektrumsize.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:50   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

O2 er lite, Spektrumsize.

Ah. Jeg trodde det var ca samme størrelse ut fra tilskuertallene. (20 000-isj.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:53   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ah. Jeg trodde det var ca samme størrelse ut fra tilskuertallene. (23 000.)

Hm. Kanskje jeg lyver nå? Skal sjekke, (jeg har jo ikke vært der), men mener at O2 har gulv på str. med en hockeyrink. Telenor Arena er bygget for fotball, lave tribuner og stort gulv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 15:54   #18
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Vi hadde sitteplasser på Lady Gaga, laaaangt unna scenen, og jeg syns lyden var helt kurant.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 16:25   #19
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Ja, jeg skal bare krype til korset og innrømme at jeg har sittet her å uttalt meg om ting jeg ikke har greie på i det hele tatt faktisk. Så jeg uttaler meg kun basert på min egen helt personlige opplevelse på de enkelte konsertene, og de er jo farget både av hvor jeg har oppholdt meg og (ikke minst) min egen begeistring over å se helter på scenen (hvorvidt man bryr seg om lyd eller ikke kan jo da fort bli farget av i hvor på heltelista de på scenen er plassert).

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 16:55   #20
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Å, er DM på TA? Jeg bare kjøpte billetter uten egentlig å se hvor. Ja, ja, bare jeg får opplevd DM live, så.

Møt meg på Gardermoen i juni, så får du krype ned i kofferten min og bli mer på konsert i Køben.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no