Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-14, 23:44   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Kan jeg (uten å slette eller blokkere) hindre en spesifikk person fra å kommenetere innlegg og skrive på veggen min på FB? Vedkomende kan godt se hva som skjer, men jeg ønsker ikke at personen skal kunne legge igjen kommentarer.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 00:16   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Ja, det tror jeg. Har ihvertfall gått an tidligere (jeg gjorde det for noen år siden med en).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 00:23   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Er det ikke bedre å bare forhindre vedkomne å se oppdateringene da? Så slipper du sannsynligvis spørsmål?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 00:45   #4
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er det ikke bedre å bare forhindre vedkomne å se oppdateringene da? Så slipper du sannsynligvis spørsmål?

Jeg ønsker ikke å provosere vedkommende mer enn nødvendig og tror personen ville tatt det ille opp om jeg blokkerte helt, men ønkser heller ikke at personen skal kunne legge igjen kommentarer.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 00:46   #5
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja, det tror jeg. Har ihvertfall gått an tidligere (jeg gjorde det for noen år siden med en).

Jeg trodde oså det skulle gå an, men har nå prøvd å manøvrere meg frem under innstillingene uten å lykkes.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 00:49   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Jeg ønsker ikke å provosere vedkommende mer enn nødvendig og tror personen ville tatt det ille opp om jeg blokkerte helt, men ønkser heller ikke at personen skal kunne legge igjen kommentarer.

Jeg har bare gjort sånn at de ikke kan se oppdateringene mine fra datoen det gjelder. Så ser de alt det gamle, men ikke det nye. De merket det ikke engang.

Men alle gjør på sin måte altså, jeg bare tror du får mer spørsmål om vedkomne ser at andre kan svare, men ikke h*n.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 00:49   #7
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Jeg ønsker ikke å provosere vedkommende mer enn nødvendig og tror personen ville tatt det ille opp om jeg blokkerte helt, men ønkser heller ikke at personen skal kunne legge igjen kommentarer.

Tror du ikke vedkommede blir rimelig provosert om h*n ikke kan kommentere? Jeg hadde ikke blokkert, men gjort slik at h*n ikke kunne se oppdateringene. Det har jeg gjort med flere på lista mi. De får jo ikke beskjed om at de ikke lenger har mulighet til å se statusene mine.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 00:53   #8
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Men hvis jeg gjør det slik at vedkommende ikke kan se oppdateringer frem i tid vil vedkommende ha mulighet til å skrive rett på veggen og evt kommentere gamle innlegg?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 01:59   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Begrense en spesifikk persons mulighet til å kommentere på FB?

Jeg har også lett etter denne funksjonen, men fant den ikke (vet at den fantes tidligere) så jeg følger med i tråden om noen har noen tips.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no