Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 11:52   #21
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Vi har brukt strømpebukse og ullbody siden begynnelsen av september.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 11:53   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Guttungene har brukt ullundertøy en god stund allerede. Måneds tid, kanskje? Så kan de heller kle av lagene utenpå.

Det ser ut til at klærne de fikk på i dag funker, fortsatt bare 7 såkalte varmegrader.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 12:31   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Mine barn bor i ull alle måneder med R i. Hadde storebror fått bestemme hadda han løpt rundt i bare ull, til nød en fleecejakke over. Men vinterdressen får vente til det er kuldegrader på dagen også. Enn så lenge så går det i flere lag, slik at han får bestemme selv hvor mye han vil ha på seg. Lillesøster har ull, fleece og høstdressen fra T2H. Det virker som om det er greit med klær, de er verken for kalde eller for varme når jeg henter.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 12:39   #24
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Her går det i HH parkdress med ull under. Det er forsatt for varmt på dagen når solen skinner til at det er noe vits med vinterdress. Det er en vanskelig tid med klær nå.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 12:42   #25
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Hm. Skjønner at jeg kanskje har kledd barna litt tynt... Takk for innspill. Nå får lillebror med høstdress i barnehagen, og storesøster strømpebukser!

Vinterdress drøyer det nok litt med enda.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 12:56   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Om vi bare skulle brukt vinterdressen når det var minusgrader hele dagen, hadde den kanskje blitt brukt 2-3 dager i året......

LilleVenn har Troll dress med utagbart ullfleece for, og vi har ikke satt i foret enda. Hun har ellers på strømpebukse, tynn, langermet ullundertrøye, bukse og genser.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 13:00   #27
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Vi bruker høst/vårdressen nå om dagen (Oslo). Det er kaldt når vi står opp, men gjerne ganske greit midt på dagen. Så lag på lag under får heller regulerer temperaturen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 15:35   #28
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

S har ullstrømpis og tynn ullgenser nå. Han har hittil bare hatt ytterjakke eller fleecejakke utenpå når de er ute i barnehagen, samt vanlig innebukse (litt tykk type). Men dressen henger der. De vurderer fortløpende. De yngre barna som sitter mer stille har begynt med dress.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 15:45   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Lille B har i dag tynn ullstrømpis, vanlig bukse, bomullsgenser, ullgenser, vinterjakke, hals og bomullslue. Utover dagen kan han enten ta av jakka eller gensern under. Han går fremdeles i joggesko, men med et ekstra par ullsokker oppi. Så at mange av barna i barnehagen hadde begynt med vintersko, men det syns jeg virket litt varmt? Høsten får virkelig dårligmor-følelsen frem i meg, jeg syns det er kjempevanskelig med klær. Til barnehagen i 2 varmegrader og hjem igjen i 15. Bor i Oslo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 15:51   #30
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Hvis det er noen trøst, Glitter, er jeg også en dårlig mor for tiden. Føler alt blir feil uansett. Forkjølet er ungen også selvsagt, men det ville han vel vært uansett. Håper jeg.
S bruker høstsko, og jeg er glad jeg kjøpte dem. De har løst et problem. Vintersko drøyer jeg med.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 15:58   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Forkjølet er ungen også selvsagt, men det ville han vel vært uansett. Håper jeg.



Jeg valgte å ikke kjøpe høstsko, siden joggeskoene hans har forholdsvis tykke såler og plass til ullsokker. Tror ikke han er kald altså, det er sånne goretex-joggesko som egentlig ville vært for varme i sommer, hadde vi hatt sommer.
:justifies:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 16:33   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Jeg valgte å ikke kjøpe høstsko, siden joggeskoene hans har forholdsvis tykke såler og plass til ullsokker. Tror ikke han er kald altså, det er sånne goretex-joggesko som egentlig ville vært for varme i sommer, hadde vi hatt sommer.
:justifies:

Ingen grunn til forsvar for meg . Det er første året vi har hatt, og det skyldtes at sommerjoggeskoene var slitte, vonde og altfor tynne.
Vi har ikke gore-tex høst en gang, bare noen Nikesaker, men er fornøyd med dem. Jeg har tenkt å bruke dem iallfall 1 måned til.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 16:44   #33
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

hva er høst sko?


har lett hele byen rundt etter noe annet men fnner bare joggesko og vintersko. så turbo går rundt i sånne doock støvler eller hva de nå heter.
han synnes de er lette å ha på

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:39   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Tja, vi har disse til høstsko
http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=50921

Det finnes mange fine gore-tex også, men jeg ville ikke ha så dyre. Veldig fornøyd med disse.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 19:49   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Tja, vi har disse til høstsko
http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=50921

Det finnes mange fine gore-tex også, men jeg ville ikke ha så dyre. Veldig fornøyd med disse.

De der har jeg også sett på, men de har ikke størrelsen. Nå endte vi jo opp med timberland, men jeg synes de der ser kjempegreie ut!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:19   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Er jeg rar som gleer meg til å dra frem de nye vinterdressene?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:22   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Forresten irriterer storbarnsavdelingen meg litt... Storebror har både tykt og tynt ullsett til å ha under høstdressen liggende. Jeg tenker at da bør man ta av dongeribuksen og genseren før man tar på ulltøy, men det tas oftest på utenpå ser jeg... Synes det er vasnkelig å si fra også

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:27   #38
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Jeg har funnet ut at høstsko er overflødig her. De bruker joggeskoene ut sesongen, og går rett over på vintersko. Går så fint atte. På litt kalde dager brukes det ullsokker i joggeskoene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:28   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Forresten irriterer storbarnsavdelingen meg litt... Storebror har både tykt og tynt ullsett til å ha under høstdressen liggende. Jeg tenker at da bør man ta av dongeribuksen og genseren før man tar på ulltøy, men det tas oftest på utenpå ser jeg... Synes det er vasnkelig å si fra også

Synes helt klart at du kan si ifra - det er jo bare å si det på en litt "tilfeldig" måte av stilen: "kan dere ta av han buksene før dere tar på ulltøy" eller lage spørsmålet på en sånn måte at du antar at de allerede gjør det *slesk* Jeg synes også det er vanskelig å gjøre meg sær i barnehagen - tenker at prinsens hverdag påvirkes av at de liker meg..

Forøvrig gleder jeg meg til å dra fram vinterdressen jeg også - men det er ikke fordi jeg gleder meg til vinteren - den er bare fin og jeg lurer på hvordan den funker til vinteren

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:29   #40
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Forresten irriterer storbarnsavdelingen meg litt... Storebror har både tykt og tynt ullsett til å ha under høstdressen liggende. Jeg tenker at da bør man ta av dongeribuksen og genseren før man tar på ulltøy, men det tas oftest på utenpå ser jeg... Synes det er vasnkelig å si fra også

Jeg har sagt fra om det flere ganger og gjør det til vinteren igjen, uten hemninger (og jeg tror de har pleid å like meg likevel. Det har iallfall virket sånn!) Jeg pleier å si noe sånt som at "jeg vil gjerne at dere tar av buksa før dere tar på dressen for jeg er opptatt av at man ikke har bomull som mellomlag. Dersom dere ser noe han mangler må dere bare si fra". Synes det fungerer greit; at man liksom også gir DEM sjansen til å si fra hvis de sliter med påkledning ut fra det vi legger igjen der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no