Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 11:45   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Jepp.

Hvor kan jeg få kjøpt disse vinterstøvlene i str 35?
På nett, i butikk, norge, utland



Sist redigert av m^2 : 04-10-10 kl 12:42.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 11:54   #2
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Jeg kjøpte to par Kamik vinterstøvler på skobutikk i Tromsø i helga. Vet ikke om det var Shadow, Inferno eller noen andre. Skobutikk i Tromsø hjelper vel uansett ikke så mye...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:06   #3
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

De øverste så jeg på Barnas Hus i Sandvika i går. De hadde mange par og de startet på ca. str.30. Pris 799. Så dessverre ikke om de hadde str.35 siden jeg bare skulle har str.26-27 til jenta mi.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:35   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Har du forsøkt Barnas Hus? Mener de har Kamik..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:21   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

http://www.backcountry.com/kamik-shadow-boot-boys

  Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:24   #6
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Har du sett hos G-sport?

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:33   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Bebito i trondheim har i den størrelsen tror jeg. Jeg har bestilt sånne hos www.smartikids.dk. (Ikke billigere, men måtte ha 38 til eldste).

Se her: http://www.smartkids.dk/sko/stoevler...oevle_110893_4

De har andre farger også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:37   #8
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Det var den øverste typen jeg kjøpte. De hadde opp til str 38. Tror butikken jeg handlet i er med i Skoringen.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 15:46   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Endelig har jeg fått tak i Kamik Shadow X, de er kjempefine!
Og så lette, så lette at jeg nesten blir litt betenkt over om de faktisk holder varmen (ned til -50!) slik de lover...
Blir spennende å se om de lever opp til forventningene.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:02   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Hvor kjøpte du? På nett eller i butikk?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:11   #11
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Min erfaring er at de er knallgode til å holde på varmen. Selv når innerskoen føles fuktig, er ungene varme på beina. Det blir jo også en vane å ta ut innerskoen av ytterskoen for tørking daglig. Det blir kondens mellom de to lagene uansett temperatur ute, og dersom de blir stående sånn trekker kondensen inn i innerskoen og så er de våte ved neste gangs bruk.

Mitt eneste ankepunkt til denne skoen er at det har gått hull ved borrelåsen/der borrelåsen ligger mot ytterskoen. Dette var verre på modellen for to år siden, og i fjor sa de at de hadde ordnet opp i det. De hadde klart det til en viss grad, men jeg hadde forventa at en sko til den prisen ikke har sånne feil.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:27   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvor kjøpte du? På nett eller i butikk?

I butikk, samme som denne nettbutikken: villmarksbutikken.net

Akkurat det problemet der med kondens hadde vi på de forrige skoene til lillegutt fra Sorel, Engasjert, og får det kanskje igjen nå så takk for tips om daglig tørking

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:40   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Supert! Hvordan er de i størrelsen? 35 er 35, lizm?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:42   #14
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Ja det virket sånn altså - jeg gikk inn og trodde de var små i størrelsen og at lillegutt måtte ha 38 siden han bruker 37, men vi målte til det viste seg at 37 var midt i blinken.

Jeg har dog lest andre steder at de er små i størrelsen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:48   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

Vi har hatt Kamik Shadow i de siste fire sesongene og elsker de! Ungene vil ikke ha noe annet. De er varme, lette og godt vanntette.

Vi har kjøpt våre på Vandreskoen på Lillehammer.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:50   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i Kamik Shadow eller Kamik Inferno?

De har dem på flust.no også, så jeg nå, hvis du har poeng til overs

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no