Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Five units bukser - størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-18, 16:44   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Five units bukser - størrelser

Jeg bruker størrelse 28/32 i jeans, og ellers størrelse 38 og noen ganger 36. Jeg kjøpte en Angelie bukse her på Fp i størrelse 29, men den var kjempediger! Hvilken størrelse burde jeg egentlig hatt?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 18:54   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Jeg pleier å gå ned en str fra det jeg vanligvis bruker når jeg kjøper Five Units bukser. Men det er også forskjell på de ulike modellene til FU. Noen er smale, mens andre er mer baggy

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 19:11   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Så da burde jeg ha 27 altså?
Den jeg kjøpte var baggy over det hele.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 20:11   #4
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Hvordan er disse buksene for noen som bruker L-XL i bukser til vanlig?
De ser veldig fine ut, men de blir jo som regel kun vist fram av slanke modeller.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 20:31   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Hvordan er disse buksene for noen som bruker L-XL i bukser til vanlig?
De ser veldig fine ut, men de blir jo som regel kun vist fram av slanke modeller.

Jeg er XL, bruker str 31 og 32 avhengig av modell.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 21:17   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Jeg bruker 29 og 30 i jeans (avhengig av modell osv), og bruker 28 i five unit. Men det er en del forskjell på modellene, Julie opplever jeg som mindre i størrelsen enn Angelie. Angeliebuksen min i 28 er egentlig litt for stor for meg.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 21:26   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Hvordan er disse buksene for noen som bruker L-XL i bukser til vanlig?
De ser veldig fine ut, men de blir jo som regel kun vist fram av slanke modeller.

Kjempefine bukser! Jeg bruker str 44, og str 33 passer bra. Flere har positivt bemerket buksene når jeg har gått med dem

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 23:46   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Jeg får kun brukt Jolie, de andre er for smale i leggene. Går jeg opp i størrelse trenger jeg belte til å snurpe inn buksen øverst. Det er ulik stretch i buksene. Jeg har et par harde tynne jeg ikke liker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 16:17   #9
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Kjempefine bukser! Jeg bruker str 44, og str 33 passer bra. Flere har positivt bemerket buksene når jeg har gått med dem

Tror jeg må ta meg en tur i klesbutikken og sjekke ut dette!

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 18:14   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Hvor får man kjøpt disse buksene?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 19:48   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Five units bukser - størrelser

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvor får man kjøpt disse buksene?

http://www.fiveunits.com/b2c/store-locator/

Mange nettbutikker har de, men det er tydeligvis smart å prøve først.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no