Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 19:41   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

:lurer:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:08   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

Sånn ca slik mener jeg at jeg har hørt/forstått og erfart at det er

1 = S 36 og litt 38
2 = M 38 og litt 40
3 = L 40 og litt 42

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:15   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

Ok. Takk for svar!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:22   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

Jeg er spent på å se om Odd Molly-jakken min er veldig stor. De hadde den bare i str. 3, og 2 hadde kanskje vært en mer riktig størrelse. Jeg bruker stort sett str 40, og noen ganger 38. Men i og med at den kan snøres litt inn og jeg er forholdsvis høy, så satser jeg på at den ikke blir altfor diger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:19   #5
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er spent på å se om Odd Molly-jakken min er veldig stor. De hadde den bare i str. 3, og 2 hadde kanskje vært en mer riktig størrelse. Jeg bruker stort sett str 40, og noen ganger 38. Men i og med at den kan snøres litt inn og jeg er forholdsvis høy, så satser jeg på at den ikke blir altfor diger.

Odd Molly er ganske gode i størrelsen, synes jeg. Jeg har gått ned noen kilo og gått fra 44 til 42. Jeg prøvde den strikkede OM-tunikaen i str 2 og den var akkurat litt for snau over brystet. 3 har jeg ikke prøvd i akkurat den kjolen, men jeg kjøpte str 3 i en OM-bluse og prøvde den lange strikkejakken med knapper i str 3.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 11:31   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

Idag kom jakken min. Den var virkelig fin. Størrelse 3 var helt riktig, 2 hadde vært for trangt over brystet. Jeg bruker vanligvis str 40, men har også klær i 38. Ingen i 42, tror jeg.

Og så var det ekstra fint at jeg har både bukse og skjørt i den lysebrune fargen som er på sløyfene på ermene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 12:01   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tilsvarer egentlig størrelsene 1, 2 og 3?

Jeg bestilte Odd Molly kjolen min i str.1 , mn fikk ved en feil str.2
Det er helt greit, den sitter fint og jeg returnerer den ikke
Jeg er en helt vanlig 36 str

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no