Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kontorsko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-12, 19:48   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Kontorsko

Ny jobb, nye utfordringer. Jeg jobber i ledelsen på en skole hvor alle bruker innesko. Jeg trenger derfor 1-2 par sko som egner seg til bukser og skjørt. Jeg vil gjerne ha litt hæl, samtidig som jeg ønsker en såle som ikke "klakker" for mye. Hva kjøper jeg? Hvordan er Camper for eksempel?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:49   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Ja, og så er jeg leder for en utfordrende gjeng (elever og lærere ) så det blir en del flying i gangene og opp og ned. Så skoene må være gode å gå på.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:55   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorsko

Mine Camper er veldig gode kontorsko og klaprer ikke i de hele tatt, for de har gummisåle og -hæler.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:57   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kontorsko

Camper, Wonders, El Naturalista, er sko som ofte har gummi-hæl og derfor er nærmest lydløse i gangene.

Wonders:

(finnes også i svart. Jeg ønsker meg disse..)

Camper:

(Egner seg ikke for føtter med høy vrist!)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 20:32   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kontorsko

Stemmer i gummihæl-koret.
Jeg har sånne El naturalistas på jobb, og de kan løpes i og er lydløse. Ønsker meg De fra Camper som det er bilde av her.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 20:55   #6
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Jeg vet de selger Camper på LilleVinkel-butikkene, men selges de andre steder i nærheten av Oslo nord-øst? Noen som vet? Vet ikke om jeg orker ned i sentrum i morgen kun for å skaffe meg sko.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:19   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kontorsko

*følgermed*

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:36   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorsko

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.


Camper:

(Egner seg ikke for føtter med høy vrist!)

jeg har disse i svart, og jeg har høy vrist. Jeg fikk mannen til å spenne dem på meg de to første månedene, også hadde jeg vondt akkurat der remmen trykket, til jeg hadde fått gått dem ut såpass at de passet. Det var de verdt. :jåle:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:46   #9
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.394
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

jeg har disse i svart, og jeg har høy vrist. Jeg fikk mannen til å spenne dem på meg de to første månedene, også hadde jeg vondt akkurat der remmen trykket, til jeg hadde fått gått dem ut såpass at de passet. Det var de verdt. :jåle:

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde en mann til det. Jeg har prøvd disse flerfoldige ganger, men de passer ikke.

Jeg endte med et par kilehælpumps, de er svarte med brun kilehæl, gode å gå med. De klikker moderat, gode å gå med en hel dag. Kilehælsko med middels høy hæl er ofte gode å gå med, synes jeg.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:56   #10
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

jeg har disse i svart, og jeg har høy vrist. Jeg fikk mannen til å spenne dem på meg de to første månedene, også hadde jeg vondt akkurat der remmen trykket, til jeg hadde fått gått dem ut såpass at de passet. Det var de verdt. :jåle:

Høy vrist er ikke noe problem for meg. Ser jeg må ut på skojakt, men lurer på når jeg skal få tid til det...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:56   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kontorsko

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg vet de selger Camper på LilleVinkel-butikkene, men selges de andre steder i nærheten av Oslo nord-øst? Noen som vet? Vet ikke om jeg orker ned i sentrum i morgen kun for å skaffe meg sko.


http://www.camper.com/en/eshop/shops...O#tiendas-mapa

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 22:06   #12
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.394
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Hva med den sagnomsuste skobutikken på Tveita, kan det være et aktuelt sted å svippe innom? Mulig de har Camper der?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 22:08   #13
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kontorsko

Jeg tror de har hatt Camper på H-sko Tveita, men er usikker nå? Uansett, de har masse lekre sko der, så det er uansett verdt å ta en tur dit.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 22:38   #14
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kontorsko

Disse fra Smooth Avenue er veldig komfortable med myk såle uten for høy hæl.



Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 22:39   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Jeg har ikke sett Camper på Tveita. Men de har mye fint.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 10:21   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kontorsko

Jeg tror jeg har sett Camper på Bryn senteret. Ellers er det jo veldig greit å bestille fra Lille Vinkel, de kommer i posten etter noen få dager.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 10:41   #17
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Jeg vet, men hvordan er det med retur til LilleVinkel? Jeg har aldri prøvd Camper og vet derfor ikke hvordan de passer til mine føtter.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 10:42   #18
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorsko

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg tror de har hatt Camper på H-sko Tveita, men er usikker nå? Uansett, de har masse lekre sko der, så det er uansett verdt å ta en tur dit.

Tveita er liksom litt utenfor den veien jeg vanligvis beveger meg. Da er det enklere å reise ned til sentrum.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:07   #19
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kontorsko

Jeg synes de er veldig normale i størrelsen. Man betaler jo returporto, men siden de har fri frakt tenker jeg at det ikke er så verst. Brandos har vel derimot fri frakt og fri retur? Mulig de også har Camper. Og Wonders.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:13   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorsko

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg synes de er veldig normale i størrelsen. Man betaler jo returporto, men siden de har fri frakt tenker jeg at det ikke er så verst. Brandos har vel derimot fri frakt og fri retur? Mulig de også har Camper. Og Wonders.

Ja, i alle fall camper.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no