Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg ta hull i ørene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-13, 15:11   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Skal jeg ta hull i ørene?

Dette har jeg tenkt på et års tid nå. Jeg har fra før av vakre (nemlig), ubesudlede øreflipper. Men så plutselig ser jeg for meg at det hadde vært fint å kunne pynte seg med henge-øredobber og sånn.
Bør jeg gjøre det?
Hva er fint til hverdags?
Jeg rekker knapt å kle på meg og sminke meg om morgenen, hva gjør man med øredobber, kommer det bare til å bli stress/ikke bli brukt?
Hvor bør jeg gå for å få hull?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 15:17   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Tja, bør og bør. Stemoren min tok hull i ørene i voksen alder, og bruker mye ørepynt. Jeg bruker i perioder, både stort og smått. Mest stort. Det finnes massevis av lekkert der ute!

Om du skal ta så gå til et piercingstudio med godt rennomé. Akkurat der må noen andre hjelpe deg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 15:21   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har hull i ørene og bruker kun øredobbene når jeg skal pynte meg. De er stort sett i veien og gjerne litt ubehagelige-iallefall om det er litt størrelse (og dermed vekt) på dem. Jeg har en piercing øverst på øret (inni bretten om du skjønner) der har jeg zirkonsten som jeg er veldig fornøyd med)

Uansett. Jeg har ikke tatt hull nå. Enda jeg er litt jålete.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 16:05   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg tror ikke jeg hadde giddet hvis jeg ikke hadde. Jeg har noen nydelige, enkle diamantøredobber jeg fikk av min elskede etter fødsel. De bruker jeg hver dag, og liker dem veldig godt. Før det gikk jeg aldri med ørepynt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 16:33   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Stressfaktoren kommer helt an på. Jeg har små diamanter i ørene 24/7 og gjør aldri noe med dem. Merker ikke at de er der.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 16:35   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Sånne små som du kan ha i mens du sover er jo fint. Da er det ikke noe stress heller. Så kan du ha i noe større når du har tid og anledning.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 17:08   #7
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har akkurat fått skutt åpent det ene hullet mitt igjen. Det hadde rett og slett grodd delvis igjen pga lite bruk og så har jeg tenkt en stund på at jeg faktisk har lyst å kunne bruke øredobber iblant. Jeg gjorde det på frisørsalong da, oppdaget plutselig at frisøren min gjorde dette og da bare gjorde jeg det etter en frisørtime. Ca 6 uker siden nå og ingen plager og snart kan jeg begynne å bruke andre øredobber.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 17:22   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har noen middels store diamanter i ørene som er der hele tiden, sover med dem og alt, så noe stress er det jo ikke. Og så føler jeg meg automatisk litt mer pyntet når de er der enn uten.
Dessverre så tåler jeg ingenting av det de selger på butikker som H&M, Glitter osv, og der har de jo så mye fint. Jeg må kjøpe på gullsmeden, så jeg har fint lite øredobber, egentlig. Bruker noen øreringer i ny og ne, men helst bare disse diamantene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 17:34   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg ønsker meg små diamanter og flere hull i ørene. Jeg har tre hull, to på den ene siden og tre på den andre. Jeg fikk tatt tre hull til hos frisøren, men jeg tålte ikke de øredobbene de hadde der (de sa det var kirurgisk stål) og det gikk betennelse i alle tre hullene. Jeg mistenker frisørdama for ikke å ha rene hender/utstyr, hun vaste sånn med det rett og slett.

Derfor avventer jeg litt.

Jeg har ei venninne som tok hull i ørene i godt voksen alder og det gikk helt fint og pent er det og. Det er ikke stress å ta på øredobber, stå opp et kvart minutt før nå, evt. sov med dem.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 17:51   #10
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har ofte svært dårlig tid om morgenen, derfor har jeg alltid et par ekstra perledobber i lommeboka. hehe
Bruker alltid øredobber, men sover ikke med dem. Hadde helt klart tatt hull om jeg ikke hadde.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 17:52   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har små diamanter der 24/7, ingen tid. Bruker hengejuggel til fest.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 18:08   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Har hull i ørene og som de fleste andre i tråden, diamanter som sitter i 24/7.
Ellers har jeg en piercing øverst i bretten på høyre øre og en foran øreinngsngen på venstre. Her har jeg pynt i kirurgisk stål kjøpt i piercingstudio.
Jeg bytter svært sjelden pynt, kun en sjelden gang til festbruk.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 18:40   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg har hull og bruker nesten aldri noe i ørene. Det blir tungt, styrete, vondt og stress. Men noen ganger gjør jeg det og jeg har en del fine øredobber. Jeg tåler ikke nikkel, så jeg hovner opp og blir betent inni av det aller meste, så det skal virkelig være verdt det om jeg skal ha noe i ørene.

Jeg skulle ønske jeg hadde noen enkle diamantøredobber, egentlig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 18:45   #14
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg bruker alltid øredobber og føler meg helt naken uten. Jeg bruker sjelden pynt som henger, men halvstore eller store sirkel- eller stjerneformede "knapper" i ørene. Merkes ikke at jeg har i, men jeg tar dem ut om natten.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 18:49   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Kuler i sølv, gull, diamant, "diamant", eller pærle til hverdags stort sett. Om man sover med dem, er en vanesak. Selv tar jeg ut hver kveld og setter i om morgenen, tar 4 sekunder. Det er mye lekker ørepynt, jeg ville tatt siden du nå tenker tanken. Pass på å rense godt i starten og i 3 uker framover iallefall.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 18:55   #16
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Jeg ville tatt hvis jeg ikke hadde! Diamantøredobber er både veldig pent og praktisk. Fikk diamantøredobber da jeg ble 40, jeg bruker dem egentlig bestandig, om natten også, bytter til perler eller noe større når jeg pynter meg ekstra eller vil ha litt forandring. For meg er diamantøredobbene mine en superenkel måte å alltid være akkurat passe pyntet på. No stress.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 19:09   #17
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Kan dere vise meg eksempel på sånne diamantøredobber som dere har på hele tiden?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 19:26   #18
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Ja! Jeg bruker pønt i ørene hver dag! Varierer mellom juggel og mer ordentlige greier. Lange og korte varierer med sveisen. Jeg føler meg egentlig ikke ferdig "ordnet" uten. : pøntedukke:

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 19:29   #19
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Ja! Jeg bruker ørepynt hver dag. Det er den eneste formen for smykker jeg bruker.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 19:35   #20
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Uff, jeg bør ikke ta hull i ørene, for da blir det så trist med alle de Ole Lynggård-smykkene jeg ikke har råd til.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no