Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Røde joggesko til gutt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-15, 11:34   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.511
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

For meg er det viktigst at ungen føler seg vel, så betyr det at det er dongeri så greit for meg. Men jeg setter en grense ved joggebukse, det får ingen av dem gå i på 17.mai.

I år skal nok storebror ha festdrakt fra pappaens hjemland, jeg er litt i tvil om lillebror vil ha det, hvis ikke blir det en rød bukse og en eller annen skjorte til. Jeg kjøper ikke skinnsko til bruk for en dag, så lillebror skal ha sorte joggesko, og storebro mørkeblå tøysko.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:35   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Bloppy og jeg tenker likt, ser jeg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:42   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Skinnsko i mørke farver. Det er penest til pentøy.

Enig i det, men de ville blitt brukt kun den dagen. Dermed utgår det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:43   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Nå var det jo ikke meg du spurte, men jeg svarer likevel.

Pompen bruker sorte pensko. Men han går ikke i olabukse heller. Av samme grunn. Han pynter seg skikkelig ja. I mange år var det festdrakt, nå er det enten penbukse og skorte med slips eller sløyfe, eller så er det dress.

Jeg synes ikke olabukse er pent nok på en dag som 17.mai. Folk går gjerne i bunad, det sier noe om hva slags dag det er vi feirer. Da duger ikke olabukse om den er aldri så ny, ren og hel. :snerpete:

Min har fått mørkeblå finbukse, ny. Jeg ville heller ikke brukt dongeri.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 26-04-15 kl 18:46.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:47   #25
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Røde joggesko er flott på gutter! Jeg synes det er helt innafor med joggesko på 17.mai også, men de må være nye.

Jeg har lurt litt på å kjøpe de røde New Balance-skoene XXL selgertil Lillebror, men lurer på hvordan de er i størrelsen. Jeg synes mine New Balance er veldig smale, er barneskoene det også?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 12:09   #26
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Bruker joggesko eller lignende på 17 mai barna skal gå langt i tog og komfort står høyere enn hva som passer seg den dagen, uansett så tror jeg få ser på beina til andre den dagen og gjør dem det bryr jeg meg lite om det. Gå for røde sko du.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 12:11   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Joggesko 17.mai til gutta går utmerket når de er pene og ikke helt utslitt. Og røde sko blir bra.
Skulle gjerne sett en 7åring overleve barnetoget i Oslo i svarte pensko. I det toget går de fleste småjenter med joggesko også. Selv til bunad.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 12:58   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Joggesko er smart 17. mai. Vi er på beina fra tidlig morgen til ettermiddagen. Inkludert at ungene går i langt tog. Det er mye joggesko i barnetoget i Oslo.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 13:27   #29
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Røde joggesko er flott på gutter!

Enig.


Ellers er jeg helt uenig med Chanett. Pensko har vi aldri bruk for ellers i året, og det er bare tåpelig å kjøpe pensko som kun skal brukes 17. mai, for ikke å snakke om hvor mye viktigere det er at de har gode sko når de skal være på beina så lenge. Barna er selvsagt pent kledt likevel.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 13:47   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Røde joggesko er flott på gutter! Jeg synes det er helt innafor med joggesko på 17.mai også, men de må være nye.

Jeg har lurt litt på å kjøpe de røde New Balance-skoene XXL selgertil Lillebror, men lurer på hvordan de er i størrelsen. Jeg synes mine New Balance er veldig smale, er barneskoene det også?

Aner ikke, så jeg bestilte et nr større enn han bruker nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 13:47   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Joggesko 17.mai til gutta går utmerket når de er pene og ikke helt utslitt. Og røde sko blir bra.
Skulle gjerne sett en 7åring overleve barnetoget i Oslo i svarte pensko. I det toget går de fleste småjenter med joggesko også. Selv til bunad.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 13:48   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Joggesko er smart 17. mai. Vi er på beina fra tidlig morgen til ettermiddagen. Inkludert at ungene går i langt tog. Det er mye joggesko i barnetoget i Oslo.

Her og. Lite pensko å se annet enn på jentene på ungdomsskolen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 14:31   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Jeg syns rett og slett ikke guttepensko er særlig pent. Jeg syns det er mye stiligere med dress og converse, kule joggesko eller adidas superstars. Til voksne også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 14:42   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns rett og slett ikke guttepensko er særlig pent. Jeg syns det er mye stiligere med dress og converse, kule joggesko eller adidas superstars. Til voksne også.

Helt uenig, men jeg skjønner jo at joggesko kan være bedre hvis en skal traske milevis på asfalt på 17. mai.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 14:48   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Poden på snart 10 har røde Nike joggesko. De har vært brukt en månedstid så de skal absolutt ikke brukes på 17. mai, men de er i daglig bruk på skolen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 14:51   #36
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Vi bruker pensko og skinnsko hele året. For oss er antrekket komplett når vi har pene sko.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 16:33   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns rett og slett ikke guttepensko er særlig pent. Jeg syns det er mye stiligere med dress og converse, kule joggesko eller adidas superstars. Til voksne også.

Jeg er også uenig i dette, og storebror har pensko. Men 17.mai brukes de ikke.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 16:38   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Det er jo bare en smakssak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 16:39   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns rett og slett ikke guttepensko er særlig pent. Jeg syns det er mye stiligere med dress og converse, kule joggesko eller adidas superstars. Til voksne også.

Jeg er uenig i dette. Det finnes jo anledninger for den typen antrekk på samme måte som for joggesko til kjole, men det blir samme sjanger.

17. mai synes jeg imidlertid er en dag komfort trumfer pensko, man skal tross alt traske hele dagen på asfalt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 16:50   #40
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rød joggesko til gutt?

Masse joggesko her også, min jente skal nok ha sorte Toms til festdrakten som i fjor, jeg orker ikke kjøpe flere bundssko som brukes kun en gang.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no