Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-17, 10:42   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Jeg liker at det er kort vei over gangbroen til Grønland og dermed Akerselva og den delen av byen, nærheten til Havnepromenaden, at trikken skal gå der og at du er relativt nær t-baneknutepunkt. Hvis du liker Frogner/Majorstua/Bisletdelen av sentrum (som jeg gjør), så er den et godt stykke unna.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er et godt poeng. Det er sentrum og Grønland som blir nærmeste bysentra. Jeg er ikke vilt begeistret for sentrum, men liker Grønland godt. Om man ikke liker dem, så blir man litt isolert ute på tarmen der.

Ja, jeg har tenkt på det også. Nedre Karl Johan er jo ikke akkurat sjarmerende, men det finnes mange andre flotte områder og litt østover så liker jeg meg. I de områdene som Polyanna skriver om så er det bare så få leiligheter med stor terrasse og (sjø)utsikt. Byggene er ikke bygget for store terrasser og det er mye som ikke er så sjønært.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:44   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Grønland, Tøyen, Vålerenga, Gamlebyen og ikke minst Ekeberg er jo flotte områder som blir deres nærområde. Men vær oppmerksom på at store deler av Gamlebyen og Grånland kommer til å mislike dere. (Ikke dere personlig, men prosjektet som reiser seg som en mur mot de østlige bydelene).

Save

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-03-17 kl 10:51.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:50   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Hva med Tjuvholmen? Det er ferdig utbygd, men om dere har en lang tidshorisont så dukker det jo opp objekter i blant.

Han søppelsjefen må for eksempel kanskje selge kåken sin snart.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:50   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Ja, det skulle jeg også mislike om jeg bodde der. Vi har jo hund og det er mange flotte områder der man kan gå turer for å være så veldig sentrumsnært. Det liker jeg veldig godt.

Og så liker jeg å kunne parkere, ta heisen opp og ikke være nødt å måke (mer enn muligens terrassen), ikke være nødt å rake, ikke være nødt å blåse innkjørselen for blader etc, ikke være nødt å klippe trær og busker, ikke være nødt å klippe gress hjemme ... Hagen på hytten er mer enn nok og der er det mer kos, hjemme føler jeg at det bare er plikt for vi er stort sett ikke der når det er bra vær uansett.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:52   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva med Tjuvholmen? Det er ferdig utbygd, men om dere har en lang tidshorisont så dukker det jo opp objekter i blant.

Han søppelsjefen må for eksempel kanskje selge kåken sin snart.

Vi har sett og holder øynene åpne på Tjuvholmen også. Vi har også vært i søppelsjefens leilighet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:53   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Den type bolig er jo veldig praktisk. Men er du sikker på at dere trenger nærhet til sjøen? I og med at dere har hytta, mener jeg? Det går jo an å få store takterrasser og utsikt over fjorden litt lenger unna også. Sånn om dette prosjektet krever at dere bestemmer dere veldig fort, mener jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:59   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den type bolig er jo veldig praktisk. Men er du sikker på at dere trenger nærhet til sjøen? I og med at dere har hytta, mener jeg? Det går jo an å få store takterrasser og utsikt over fjorden litt lenger unna også. Sånn om dette prosjektet krever at dere bestemmer dere veldig fort, mener jeg.

Vi må ikke ha nærhet til sjøen, men Pelenmannen vil veldig gjerne ikke ha innsyn og vi liker begge to veldig godt utsikt over vann. Det er så godt å kunne sitte og se ut over vann/is også på vinteren. Det gir oss ro.

Vi så på nabobygget som vi også vurderte og visste at dette skulle komme ut nå. Vi vurderte det som om denne beliggenheten er bedre. Budfrist om du skal være med i første omgang er allerede på tirsdag og åpningssenteret åpner i dag.

Vi har også sett på townhouse, men det har vært veldig få aktuelle ute de siste årene og vi har også direktekontakt med meglere som informerer oss underveis på ting som ikke legges ut.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 11:02   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Men hønene, Pelen? Hvor skal de bo?

Spøk til side: Svigerinnen min jor på Tjuvholmen, det er jo praktisk og bynært. endel støy på kveld- og nattestid om sommeren, men veldig sentralt og en fin måte å bo på for voksne, egentlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 11:06   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Ja! Hønene?!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 11:19   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja! Hønene?!

Kan jeg ikke ha dem på terrassen?



De kanskje får flytte til hytten? Jeg har en nabo der som kanskje kan tenke seg å passe på dem. Ellers så har min selvutnevnte hønsepasser (som passer på dem minst tre ganger per dag uten at jeg har spurt henne om å gjøre det) sagt at hun tar dem med seg og flytter til sin gamle hytte på sørlandet.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 11:20   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Kan ha bikuber på terrassen? Pelen som dronningmor!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 11:23   #32
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan ha bikuber på terrassen? Pelen som dronningmor!

Som i Valkyrien.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 11:59   #33
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg ville bodd på Sørenga, litt høyt opp, med terrasse ut mot enden/Havnelageret'ish. Da får dere ettermiddagssol.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 12:22   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg synes ikke det er noe hyggelig der, og kunne ikke tenkt meg å bo der. Verken nå eller senere.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 18:18   #35
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

På sommeren i knallvær, hadde dette vært drømmen! Men med tanke på hvor glad jeg er i å ha skogen omtrent rett utenfor døra og etterhvert å ha en hund som trengerer å få løpe fra seg og som trives i marka, ville ikke det vært aktuelt i det heletatt. Liker dere litt "tempo" og byliv, og har råd - så hvorfor ikke? Det er jo flott i Bjørvika.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 18:38   #36
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg tror dette blir et område som vil være supert og bo i, og jeg tror det kommer til å endre nedre Karl Johan og Oslo S området endel også. Som Polyanna elsker jeg beliggenheten til Deichmanske og Munch og gleder meg virkelig til dette blir ferdigstilt.

Ønsker man å bo i høyden, så vil nok lydproblematikken ikke være spesielt stor. Ville sjekket ut dette med utluftningssystemet som nevnt tidligere i tråden her. Vet flere har slitt med det i varme sommermåneder (ikke i Oslo, men nybygg i en annen storby). Men dette burde jo være på stell, tenker jeg.

Og med barn vgs så er det jo supert å bo der.

Jeg hadde absolutt kjørt på!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 19:53   #37
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg ville ikke vært bekymret for støy og sånt bare dere kommer høyt nok opp. Jeg ville gjerne bodd der.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 22:11   #38
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jo mer jeg tenker på det, har dere muligheten så gå for det! Jeg hadde virkelig elsket å ha en leilighet der.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 23:38   #39
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg jobber der nede, og synes det er utrolig surt og forblåst om vinteren. Brrr!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:07   #40
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Enig. Jeg har jobbet i området i 16 år. Jeg synes det er surt, og at det til tider lukter vondt. Jeg synes utviklingen går sakte her, det har ikke skjedd så mye med miljøet de siste ti årene, det bygges bare. Tjuvholmen og Lysaker synes er mer etablert og penere, godt mulig Bjørvika blir som de, men jeg tror det ikke før alt er ferdig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no