Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvilken farge ville du valgt
Bronse 7 25,00%
Svart 16 57,14%
Ingen av de. 5 17,86%
Deltakere: 28. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-17, 14:52   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg




Jeg syns den er flott i kobber/bronse, men er usikker på om fargen vil tåle tidens tann. Svart er trygt men så utrolig kjedelig. Rød er lekker men passer dessverre ikke inn hos oss.
Hva ville du valgt?

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg C0BB0B49-EC3C-443E-8FEB-802422B37D35.jpeg (16,9 KB, 156 visninger)
Filtype: jpeg 4F972B01-4E07-4451-9E90-F094C664270D.jpeg (16,7 KB, 148 visninger)
__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 15:03   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg.

Oi så lekker da. Tja, jeg har min inni et skap så det hadde ikke vært så nøye sånnsett.
Men hadde du byttet den ut fordi bronsjefarge er ut?
Ville nok valgt sort. Men synes fingermerker kanskje veldig på den? Den i bronsje var veldig lekker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 15:43   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Nei, ville ikke byttet ut om fargen ble ut, men da havner den kanskje i et skap igjen? Og jeg er ikke sånn som liker ting fordi de er trendy, men har en tendens til å bli påvirket av motene.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 16:35   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Jeg syns den er finest i svart. Men nå er jo kjøkkenet mitt ganske monokromt, og jeg liker det sånn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 17:06   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Jeg synes svart er kjempekjedelig så av disse to hadde jeg gått for bronse.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 00:56   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Jeg liker ikke den bronsefargede, og selv om den er litt annerledes hadde jeg gått lei av den fort. Men jeg er mer enten eller. Dvs at jeg liker sort, hvitt eller turkis, gult, eplegrønt og sånt. Ser den kommer i flere spreke farger. Himmelblå var nydelig synes jeg. Jeg stemte for den sorte, men så hvordan den var i hvit og hadde gått for den om du ønsker å velge safe. Dyp lilla var også fin synes jeg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 05:10   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Det meste vi har fra før er sort eller hvitt, og kjøkkenet er hvitt. Har hvit kjøkkenmaskin fra før som skal bli med på hytta. Interiørmessig går de andre fargene i mer turkise/blågrønne farger så de blå variantene blir for blå. Lilla brukte jeg helt opp for noen år tilbake.
Den turkise til Kitchenaid hadde vært perfekt, men jeg syns den er alt for dyr.

Jeg ønsker meg nok et innslag av noe som bryter har jeg kommet frem til, og da må det bli den i bronse. Blir jeg lei har jeg et skap til den.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 20:24   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Jeg har den i svart og liker den veldig godt. Nå valgte jeg den av helt andre årsaker enn fargen og jeg har den uansett stående i et skap siden jeg synes det blir rotete med slike maskiner stående framme, men jeg liker fargen også.

Forøvrig en veldig god maskin som er veldig mye bedre enn den forhatte Kenwood Major som jeg byttet ut. Hyggelig pris var det også på den.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 14:14   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Så godt å høre at du er fornøyd med den. Kenwooden skal få bli med på hytta, den er bedre enn å elte for hånd.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 16:33   #10
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Electrolux kjøkkenmaskin - fargevalg

Mens jeg ikke liker den, den klarer ikke å håndtere den mengden Kenwood gjør, og da hjelper det fint lite at den er i en kul farge.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no