Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korte shorts

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-18, 21:54   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Korte shorts

Jeg liker helt korte shorts. For eksempel de helt korte som selges på H&M for 99 kroner: http://m2.hm.com/m/no_no/productpage...180522185035:s

Jeg synes de er fine på meg, og jeg har slanke bein. Men jeg har fått noen kommentarer om at de er veldig korte. Det vet jeg jo, men jeg synes ikke det gjør noe. (Og nei, jeg lar ikke andre diktere hva jeg skal kle meg i.) Men jeg lurer litt på om det er noe jeg ikke har fått med meg, blir det av de fleste ansett som rart at en på 40+ går i slike shortser? I tilfelle hvorfor?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 21:59   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg aner ikke. Drit i det, godt å høre at du ikke lar deg påvirke. Heldig som kan gå med slike!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:05   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg aner ikke. Drit i det, godt å høre at du ikke lar deg påvirke. Heldig som kan gå med slike!

Jeg driter forsåvidt i det, ja, men tydeligvis ikke så mye at jeg vil gå med dem blant folk hvis de blir støtt av det..

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:13   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts

Linken funker ikke, Hyacinth

Jeg synes alt er greit, men hvis rompeballene er halvveis utenfor så synes jeg personlig at det blir litt too much. Men altså - bryr meg lite om hva andre går i og hva de liker. Jeg bruker korte shorts selv. Har to fra HM til kr 99,- tror jeg. Jeg kan ikke ha lange, da må de i så fall være kroppsnære.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:16   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Linken funket her.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:18   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg har samme shortsene. Jeg har aldri fått noen kommentarer på det, og i så fall hadde jeg ikke brydd meg. Jeg kler sånne shortser, jeg kler ikke lengre shortser. Sånn er det med den saken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:22   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Linken funker ikke, Hyacinth

Jeg synes alt er greit, men hvis rompeballene er halvveis utenfor så synes jeg personlig at det blir litt too much. Men altså - bryr meg lite om hva andre går i og hva de liker. Jeg bruker korte shorts selv. Har to fra HM til kr 99,- tror jeg. Jeg kan ikke ha lange, da må de i så fall være kroppsnære.

Mannen kommenterte at han så rompeballene her en dag, frekkasen. Det vil jeg ikke, jeg synes ikke det er så pent. Så jeg har studert meg selv i speilet :roll: , men det er kun hvis jeg bøyer meg mye at det er et problem. Har uansett ikke mye rompe å skryte av...

Jeg trives heller ikke i lange shorts. Ser rar ut i det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 23:25   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg har også noen korte shorts fra HM, men får ikke linken din til å funke, men vil gjette på at de er like.

Jeg er ikke komfortabel med å gå med så korte klær "ute blant folk", dvs at jeg stort sett bruker det på stranda, hjemme og på camping (som definitivt er blant folk, men likevel ikke). Jeg kan ikke bruke noe særlig lenger shorts, fordi da kryper den opp mellom beina mine og ender klumpete i skrittet og henger ned på skrå ut over.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 23:47   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mannen kommenterte at han så rompeballene her en dag, frekkasen. Det vil jeg ikke, jeg synes ikke det er så pent. Så jeg har studert meg selv i speilet :roll: , men det er kun hvis jeg bøyer meg mye at det er et problem. Har uansett ikke mye rompe å skryte av...

Jeg trives heller ikke i lange shorts. Ser rar ut i det.

Bøyer man seg så blir det jo annerledes - sånn er det jo med pupper også Synes ikke du skal tenke på det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 23:57   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Bøyer man seg så blir det jo annerledes - sånn er det jo med pupper også Synes ikke du skal tenke på det.

Jeg har ikke pupper, men jeg ser poenger ditt

Elise, jeg tenker som deg. Bruker dem ikke akkurat på jobb, liksom...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 00:10   #11
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg har sånne. Er 42 år. Driter i det.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:30   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg sliter sånn med å se for meg deg som ein lett, rumpe- og puppeløs flis, Hyacinth. Skyld på nicket ditt, i mitt hode vil du alltid være formfull og barmfager.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 10:16   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg sliter sånn med å se for meg deg som ein lett, rumpe- og puppeløs flis, Hyacinth. Skyld på nicket ditt, i mitt hode vil du alltid være formfull og barmfager.

Jeg har riktignok gått ned mye i vekt, men jeg har aldri hatt rompe, pupper eller lår. Da mener jeg flat både oppe og nede. Bryr meg ikke nå, men det så teit ut da jeg var tjukkere...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 10:46   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg er over 50 og bruker korte shorts. Men ikke alle steder - ikke på jobb, for eksempel. Jeg bruker ikke så korte at det er noen som helst sjanse for at rompa syns.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 10:49   #15
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korte shorts

Er i førti-åra, og elsker korte shorts. Men fikk faktisk beskjed fra en venninne nylig at jeg strengt tatt var for gammel for sånt nå. Se som jeg bryr meg.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 10:53   #16
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg har kraftige lår og synlige cellulitter, men går likevel med sånn shorts på fritiden. Uten skam. Både den typen du lenker til og mer løstsittende varianter med knyting i livet. Det er den beste hageshortsen.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 11:26   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg går enten i capri/ankellang bukse eller i korte shortser. Shortser som går til kneet, kler jeg ikke, synes jeg. Jeg har lange og slanke bein uten åreknuter og kler kortes shorts godt. Har aldri tenkt på det som en aldersgreie, men jeg går ikke med dem på jobb og på byen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 11:52   #18
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg får ikke linken til å funke. På generell basis: Jeg liker ikke shorts hvor rumpeballene syns under kanten, så lite at jeg ikke betaler om ungene ønsker seg noen av sorten. Men jeg ser ikke misbeliggende på de som gjør det. Ut over det mener jeg at folk kan gå akkurat som de vil - og at voksne damer fint kan gå med korte shorts.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 13:11   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg går i korte shorts. :35: Kan til og med finne på å gjøre det på jobb hvis det passer seg sånn, men ikke i eksterne møter og slikt da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 13:11   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korte shorts

Linken funker ikke her heller.
På generell basis: jeg synes ikke man skal gå med kort-korte shortser på jobb, enten man er 20, 40 eller 60.
Jeg synes ikke shortser der rumpeballene synes er pent på noen, heller ikke cellulitløse unge.
Folk må gjerne gå med akkurat det de vil, men jeg synes det ser enda teitere ut med voksne folk med kort-kort enn med unge med det samme (som sagt har jeg ikke sett linken, så jeg aner ikke hvor kort "kort" er i denne sammenhengen). Dog himler jeg ikke med øynene, og tenker heller ikke mitt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no