Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er lilla en "jentefarge"

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 22:17   #21
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Jeg ville ikke brukt lilla til en gutt..

men ville ikke brukt det på jenta mi heller.. men det er fordi jeg synes det blir for dollete...


Sorry, men det er min mening

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:22   #22
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Lilla kan være så mangt. Plaggene på bildet kunne jeg godt kledd på gutten min. Lys lilla/syrin er derimot litt for jentete synes jeg.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:24   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Det er subjektivt. Klærne på bildet var kjempefine, og jeg ville brukt dem til min gutt om jeg hadde en.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:26   #24
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Det kommer veldig an på mønsteret og fasongen på klærene.
Og hvordan gutten er som person.

Ensfarget lilla er jentete syns jeg.

Klarer ikke bestemme meg om de klærene du viste var jentete eller ikke
Men de var stilig da.
Ville ikke tvilt på å kjøpe de om jeg syns de hadde passet til min (om jeg hadde hatt en) gutt.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:34   #25
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Jeg hadde ikke nølt med å kle mine gutter i de klærne du viste fram! Jeg synes gutter kan gå i rosa skjorte også, jeg da! Rosa bukser derimot...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 09:19   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Åtteåringen har et lilla klesplagg. Et slips.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 09:25   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Mørk lille bomullsgenser over dongeri tror jeg kan duge! Vi fikk en lilla body til prinsen da han ble født. Det er ingen tvil om at han er gutt, men den ble knapt nok brukt

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 09:56   #28
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Har arvet en hjemmesydd superstilig 70-tallsbukse i lilla mønster. Jeg klarer imidlertid ikke å bestemme meg om den er en jentebukse og har dermed ikke brukt den.

Hvor får du kjøpt buksen du viste foresten? Finnes den i andre farger?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:20   #29
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Jeg synes at de plaggene du tenkte på absolutt går til gutt. Ville nok ha vært litt mer betenkt om de var lys syrinfarget
Har heller ikke noe imot rødt på gutter, men rosa synes jeg er litt for dollete. (Men så bruker jeg det heller ikke til jentene mine, )

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:40   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg synes at de plaggene du tenkte på absolutt går til gutt. Ville nok ha vært litt mer betenkt om de var lys syrinfarget
Har heller ikke noe imot rødt på gutter, men rosa synes jeg er litt for dollete. (Men så bruker jeg det heller ikke til jentene mine, )

Gutta mine (Mannen min og sønnen min) er veldig fine i rosa skjorte


Sist redigert av Nooria : 08-10-06 kl 12:02.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:00   #31
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Mannen min og sønnen min er veldig fine i rosa skjorte

Samme her, men no er jo eg "litt sånn derre 70-talls sosiohelvete".

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:17   #32
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har arvet en hjemmesydd superstilig 70-tallsbukse i lilla mønster. Jeg klarer imidlertid ikke å bestemme meg om den er en jentebukse og har dermed ikke brukt den.

Hvor får du kjøpt buksen du viste foresten? Finnes den i andre farger?

Det finnes i brunt også

her:

http://www.olgasoldeboern.dk/shop/default.asp

Merket er Bavian.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:25   #33
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Neineineineinei

Hvorfor spurte jeg om det? Disse danske nettbutikkene har alt for mye fint. Der var det jo foreksempel minst tre ting som bare venter på å bo her hos oss.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:31   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Rosa er da pent til gutter. Min langhårete åtteåring kler det i alle fall.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:45   #35
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Rosa er da pent til gutter. Min langhårete åtteåring kler det i alle fall.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:47   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Det finnes i brunt også

her:

http://www.olgasoldeboern.dk/shop/default.asp

Merket er Bavian.

Der inne var det mye grusomt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:53   #37
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Neineineineinei

Hvorfor spurte jeg om det? Disse danske nettbutikkene har alt for mye fint. Der var det jo foreksempel minst tre ting som bare venter på å bo her hos oss.


I know!

Jeg har mange flere danske nettbutikker å friste med også

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:53   #38
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Mørk lilla funker til gutter, men jeg ville ikke hatt hele antrekket lilla, men kanskje matchet med noe brunt?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

I know!

Jeg har mange flere danske nettbutikker å friste med også


Kom med dem!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:54   #39
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Jeg kunne meget vel brukt de klærne der på en gutt, men det er vel 70-talls-sosiohelvete-faktoren som spiller inn her også, tenker jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 13:02   #40
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er lilla en "jentefarge"

Anaconda: Her er et lite utvalg

http://www.filabel.dk/

http://www.matadorkids.se/index.php

http://www.prinsessebutikken.dk/

http://www.mor-og-barn.dk/shop/default.asp

http://www.prinsesserogpirater.dk/shop.asp

Jeg tar ikke ansvar for overtrukne visakort og overhetet økonomi

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no