Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Undertøy - dyrt eller billig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 22:22   #21
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

BH'ene jeg kjøper er ofte dyre. Har D-cup og trenger god støtte.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:00   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg må ha 85E, og har erfart at dyrere merker er ti tusen ganger bedre enn billigere. Jeg kjøper Freya eller Panache på bravissimo.com eller figleaves.co.uk, og når jeg kommer over noen av fjorårets lekkerheter fra Freya på ebay kjøper jeg der til en slikk og en ingenting.

Men når du handler på Ebay, er ikke størrelsene i utenlandske mål da? Jeg fortviler hver gang jeg må handle BH med utenlandske str. dvs. de bruker vel 36,38 osv. på BH-mål i endel land, og da har jeg ikke peiling. Vet du om noe sted hvor man kan finne en konverteringstabell fra utenlandske str. til norske?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:06   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Handler litt av hvert. Er egentlig veldig glad i undertøyet fra Triumph, men det er svindyrt, så jeg handler litt annet også.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:20   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men når du handler på Ebay, er ikke størrelsene i utenlandske mål da? Jeg fortviler hver gang jeg må handle BH med utenlandske str. dvs. de bruker vel 36,38 osv. på BH-mål i endel land, og da har jeg ikke peiling. Vet du om noe sted hvor man kan finne en konverteringstabell fra utenlandske str. til norske?

Norsk til engelsk er ihvertfall enkelt.

34=75, 36=80. Skålen er den samme.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:38   #25
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Norsk til engelsk er ihvertfall enkelt.

34=75, 36=80. Skålen er den samme.

Takk!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:45   #26
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg går for billig. Pierre Robert truser fra super'n og bh fra en kjedebutikk.
De få dyre settene jeg har blir ikke slitt, for har jeg de først på, går de fort av igjen

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:48   #27
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg handler bare billig.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 22:12   #28
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Finnes det La Senza butikker i Oslo altså? Det er favorittbutikken min når det gjelder truser. Har akkurat kjøpt med mye derfra fra UK. Trodde ikke denne kjeden fantes i Norge. Men det er da ikke akkurat dyrt og ekslusivt undertøy i denne kjeden. Eller er prisene skrudd veldig opp her i Norge?

Det tror jeg at jeg kan svare på. Jeg kikket (les: siklet) på en morgenkåpe i silke på La Senza i UK i juli til 50 pund. For noen uker siden så jeg den samme i en La senza butikk på Byporten til godt over tusen kroner!

Jeg kikket ikke noe mer i den "norske" butikken, så jeg kan ikke sammenligne resten av utvalget, men jeg er enig i at den engelske butikken ikke er spesielt ekslusiv... Men de har fine ting i 100% silke, og forholdsvis rimelig også(i UK).

Jeg kjøper alt mitt undertøy på Marks&Spencer jeg. Tradisjonell!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:18   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Pierre Robert truser fra super'n

De er mine favoritt-truser. Bh-er kjøper jeg som regel fra fra Triumph, Chantelle, Femilet, Abecita eller andre middels dyre merker. Det er sjelden jeg finner noen jeg syns er gode på f.eks. H&M, har igrunnen sluttet å se på undertøy der. Jeg har en helt vanlig og middels størrelse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:21   #30
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Det tror jeg at jeg kan svare på. Jeg kikket (les: siklet) på en morgenkåpe i silke på La Senza i UK i juli til 50 pund. For noen uker siden så jeg den samme i en La senza butikk på Byporten til godt over tusen kroner!

Jeg kikket ikke noe mer i den "norske" butikken, så jeg kan ikke sammenligne resten av utvalget, men jeg er enig i at den engelske butikken ikke er spesielt ekslusiv... Men de har fine ting i 100% silke, og forholdsvis rimelig også(i UK).

Det er da man føler seg skikkelig lurt!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:21   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg kjøper billige truser og dyre BHer. Det er mye vanskeligere å finne gode, billige BHer enn gode billige truser.

Hadde jeg funnet gode billige BHer, hadde jeg nok kjøpt dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:22   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Med min 70DD/65E er jeg sjanseløs på å finne noe utenfor spesialbutikker. Truser kjøper jeg desto rimeligere.

Nå er jeg forøvrig oppe igjen i 70 G. Dolly next.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:29   #33
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg finner aldri min størrelse i de "vanlige" butikkene. Ender som regel opp potte sur, hvis jeg forsøker og lete i "vanlige" butikker. Kjøper mest over nett nå. Der er utvalget litt bedre, og man slipper og lete så lenge

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:19   #34
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Med bryster str. 75 G pekende sørover må jeg kjøpe dyre BHer. Handler som regel hos Marinka. Bruker mye Chantelle og det er jo ikke sånn superdyrt. Truser kjøper jeg der jeg finner det og de trenger ikke å være dyre bare de er komfortable å ha på.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:23   #35
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg kjøper middels dyre BH-er og billige truser.
Et av de viktigste kriteriene for meg er at de kan vaskes varmt uten å ødelegges. Det dummeste jeg har gjort er å kjøpe dyrt undertøy som ikke tåler mer enn 40 grader. Jeg sverger også til mest mulig ren bomull.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:55   #36
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men når du handler på Ebay, er ikke størrelsene i utenlandske mål da? Jeg fortviler hver gang jeg må handle BH med utenlandske str. dvs. de bruker vel 36,38 osv. på BH-mål i endel land, og da har jeg ikke peiling. Vet du om noe sted hvor man kan finne en konverteringstabell fra utenlandske str. til norske?

Du kan se på www.85b.org!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 23:11   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg har spurt noen om dette før, men blir dere virkelig fornøyd med alle BH‘er dere kjøper på nettet? Jeg kan prøve 10 i riktig størrelse før jeg finner en jeg er fornøyd med fasongen på.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 23:15   #38
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg har en såpass vanlig BH- og trusestørrelse at jeg ikke har problemer å finne noe som passer bra. Jeg har kjøpt Triumph og La Perla, men stort sett går det i Lindex og H&M. Det er dårligere kvalitet, helt klart, men undertøy er forbruksvare.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 00:09   #39
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Jeg har funnet en BH i basis-utvalget på Kappahl som passer meg perfekt. Den passer uansett. Truser er litt herfra og derfra, ikke noe spesielt dyrt. Men det må være riktig fasong.

Har kjøpt endel dyre BH her hjemme, men har aldri vært hel fornøyd. Damen i butikken og jeg er ikke helt enige om hvor høyt kløften skal sitte :glise:

For ti år siden hadde HM mange flotte BH-modeller, de er blitt borte. De hadde også mye flott eksklusivt undertøy bla i silke. Men det var ikke alt som holdt like lenge ... men det er sånn det er når alt skal vaskes på 60 grader (silke blir som papir når du vasker det for varmt ...).

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 00:54   #40
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undertøy - dyrt eller billig?

Triumph er det dyraste eg har i skuffa. Om eg finne 80D på Hm er eg glad og fornøgd!

Men minimizeren min frå Triumph er nok den beste okke som. Men fryktelig usexy

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no