Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Se hva jeg har kjoept i NY!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 02:36   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva jeg har kjoept i NY!

Jeg er jo i New York paa ferie akkurat naa. Har to dager igjen, og jeg er rimelig gaaen i beina etter masse traving paa butikker over hele byen. Tenkte jeg skulle gi dere en foreloepig rapport over shoppingen min her over.

Den stoerste investeringen min er denne The North Face jakka: http://www.moosejaw.com/moosejaw/pro...pf_id=10023195

Er kjempefornoeyd med den. Fikk til og med rabatt saa jeg betalte 291 dollar for den. Synes ikke rundt 2000 er saa ille. Vet ikke helt hvor mye den koster i Norge, men tipper det ligger paa over 4000 etter hva jeg har sett av liknende jakker

Storebror kommer nok til aa bli i ekstase naar han faar disse Heely-skoa:

Sko med hjul under. De er nesten helt like de over, bare at det er oransj soem, der det er hvitt paa bildet.

Storesoester har jeg kjoept denne stilige genseren fra Gap til:

Storebror har ogsaa faat en foret hettegenser fra Gap.

Ellers saa har jeg handlet litt til meg selv paa Zara, en sort strikkakjole med v-hals, en moerkeblaa kardigan og en moerkeblaa silkebluse.

Og saa har jeg traalet museer og kjoept en del kunstboeker.

Men jeg er enda ikke ferdig. Lillebror har ikke faatt saa mye som de store, saa jeg maa se om jeg finner noe morsomt til ham ogsaa.

Og saa kom jeg over en helt nydelig liten butikk i SoHo som hadde en nydelig haarboeyle i retro silkestoff, i fargene moerk blaa, turkis og brunt. Va'kke billig for en haarboeyle, men jeg maatte bare ha den. Saerlig naar jeg fikk matchende klokke til. 140 dollar fattigere var jeg da jeg kom ut fra butikken Men kul var jeg iallfall

Dersom noen har noen tips om hva jeg bare MAA kjoepe naar jeg er i NY, saa rop ut. Jeg har to dager igjen!


Sist redigert av LaBanga : 27-10-06 kl 02:43. Årsak: Glemte noe...
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:11   #2
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Stilig! Jakka var kjempefin.

Først trodde jeg at du hadde kjøpt sko med hjul på til deg selv, lurte på om du var så busy, liksom.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:14   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Så mye fint du har kjøpt! Skikkelig stilig jakke.
Kos deg videre der borte. Du er ikke lite heldig akkurat nå!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:14   #4
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Kjempefin jakke!
Det høres utrolig fristende ut å være på shopping i New York nå, det må jeg si...

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:17   #5
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Kjempe fin jakke!
Det var masse fint du hadde kjøpt, og jeg tipper lillebror blir kjempe glad for de skoene.

Jeg kunne godt tenkt meg en liten shoppingtur selv. Elsker Zara!

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:30   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Åhh så mye flott du har kjøpt! Jeg har en nesten lik jakke (dog Canada Goose) som mannen kjøpte i Kanada sist vinter. Jeg har aldri angret på den investeringen. Den er helt suveren!

Kos deg videre. Broadway street er jo alltid morsomt, men der har du sikkert gått allerede. Når jeg var der så gikk jeg sammen med Pelen-mannens eldstemann , da 22 år (Pelen-mannen var et annet sted i byen i en kamerabutikk). Det var virkelig gøy å shoppe med en motebevist 22-åring.

Kos deg!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:42   #7
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Du må gjerne kjøpe med en kunstbok til meg også!!! Bare ikke alt for dyr, du vet hvordan broren din tilter når jeg bruker så mye penger på bøker!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:43   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Oi, så tøffe rulle-sko!
Jakken var også veldig fin.

Lykke til videre!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:58   #9
Kannutten
Nybegynner
 
Kannutten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5
Kannutten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Kule sko... kanskje Filip skal ønske seg sånne til jul Han bruker str 29 De var kjempe kule

Kannutten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 14:52   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Opprinnelig lagt inn av Kannutten, her.

Kule sko... kanskje Filip skal ønske seg sånne til jul Han bruker str 29 De var kjempe kule

De startet dessverre paa str. 32, saa da ble det bare storebror som fikk.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:39   #11
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Så mye fint du har kjøpt!!!
Heldige deg som er i NY nå! Skulle gjerne byttet med deg!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:52   #12
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Hei, du er vel hjemme igjen nå, glemte helt å se på datoen, ble litt engasjert...

Heldiggrisen, jeg skal til New York i mars og gleder meg sinnsykt!

Har du sett en butikk som heter Abercombie, har str som begynner på ca 10 år.(er ikke sikker på hvor gamle barna dine er). Veeldig poppis hos større barn i Usa, mer enn Gap. Har fint tøy til voksne også, litt røft.

Julegavetips til jenter er Americangirl. Har flotte dukker, og klær til både jenta og dukkene. Min jente har en sånn og elsker den.
De har egen butikk i NY, med kafe til dukkene.(jenta vår gleder seg til mars, og kafetur...)
Se på americangirl.com

Kjempetøffe sko du har kjøpt til gutten din , var de dyre?

Lykke til de siste dagene!

komo

__________________
100% Naturlig

Sist redigert av komo : 31-10-06 kl 10:54. Årsak: Glemte å se datoen for innlegget jeg svarte på..
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:15   #13
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Opprinnelig lagt inn av komo, her.

Hei, du er vel hjemme igjen nå, glemte helt å se på datoen, ble litt engasjert...

Heldiggrisen, jeg skal til New York i mars og gleder meg sinnsykt!

Har du sett en butikk som heter Abercombie, har str som begynner på ca 10 år.(er ikke sikker på hvor gamle barna dine er). Veeldig poppis hos større barn i Usa, mer enn Gap. Har fint tøy til voksne også, litt røft.

Julegavetips til jenter er Americangirl. Har flotte dukker, og klær til både jenta og dukkene. Min jente har en sånn og elsker den.
De har egen butikk i NY, med kafe til dukkene.(jenta vår gleder seg til mars, og kafetur...)
Se på americangirl.com

Kjempetøffe sko du har kjøpt til gutten din , var de dyre?

Lykke til de siste dagene!

komo

Ja, jeg er hjemme igjen nå. Men takk for tipsene for det, er nemlig slett ikke umulig at jeg tar meg en tur igjen om ikke lenge.

Skoa kosta rett under 60 dollar.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:16   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjoept i NY!

Den jakka var kjempelekker!

Så moro å kunne gå shoppingberserk i New York!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no