Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

La Redoute

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 23:33   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

La Redoute

Jeg har vært inne og sett på nettbutikken deres ettersom det lå en link her inne. Så lurer jeg meg på... er det postordre a la Ellos... eller noe helt annet? Det er vel ikke akkurat Odd Molly, men hvor er det mellom Ellos og Odd Molly? Dere som vet?

En annen ting? Er jeg den eneste i verden som ikke kjenner til La Redoute?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:12   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: La Redoute

Nå har ikke jeg noe erfaring med Odd Molly, men det ligger vel i en annen prisklasse enn La Redoute.

Ellos skal jeg heller ikke uttale meg om, ettersom jeg ikke har handlet noe der på 20 år Da jeg var 12 og gjerne ville ha collegegensere og bukser i alle pastellfarger. Så jeg kjenner ikke til hvilken kvalitet og pris Ellos ligger på i dag.

La Redoute er ett fransk firma og selger merkeklær (franske og internasjonale merker, mer eller mindre kjente og mer eller mindre kostbare). De har ikke bare postordre, i Frankrike finner du også La Redoute butikker. Jeg har både vært i butikk i Frankrike og shoppet og handlet litt ett par ganger fra den norske katalogen, og har vært fornøyd. Anbefaler deg å bestille katalogen, den er stooor, og du får andre bilder enn på nett.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 09:19   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La Redoute

Hos LaRedoute finner du veldig mange prisklasser, både noe som er dyrere (tror jeg) og mye billigere enn Odd Molly.

De har mange kjente merker og ikke bare "sitt eget".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 12:05   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La Redoute

Åkey . Takk for svar!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no